Autor Subiect: Polita portbagaj spate - elemente de sprijin casante la temperaturi scazute  (Citit de 16365 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline magicoolje

Cu putina atentie...producatorul ar putea  pune niste materiale mai rezistente... pana si PET-ul e mai rezistent( nu e casant)...deci nu intram in polemici despre pret. Plasticul folosit este unul de foarte proasta calitate...care mai mult ca sigur nu are ce sa caute pe o masina.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline Laurentiu

Cu putina atentie...producatorul ar putea  pune niste materiale mai rezistente...Plasticul folosit este unul de foarte proasta calitate...
Nu contesta nimeni calitatea plasticului insa la citi useri de pe forum ai vazut sa li se fi rupt "cuiul" politei? Cred ca numai neatentia sau suprasolicitarea a dus la ruptura.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline magicoolje

Aici am vrut sa ajung... e vina lu' Newah :)))
Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline enicky

Aici am vrut sa ajung... e vina lu' Newah :)))
   Normal ca e vina lui : si-a luat masina cu polita ! Polita se pune in bucatarie, in magazie,  nu in masina ! :-)) (bine c-au facut-o demontabila)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline newah

subscriu, m-ati prins! :">
 

Offline AT

Privind cu mai multa atentie pozele, observ ca suportul care a cedat este ... in dreptul banchetei mici care se rabateaza.
Posibil si o inchidere mai ferma prin trantire usoara a banchetei (pana la urma, un mod normal de inchidere...) sa transmita socul
in suportul casant la temperaturi scazute si asa sa apara fisura apoi ruperea, situatie oricum anormala (din punctul meu de vedere).
Este doar o ipoteza, trebuie verificat la fata locului daca exista acesta posibilitate de transmitere a socului in suportul cu pricina.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Un prieten imi zicea acum ca el inainte de a inchide masina cand vine de pe drum iarna, deschide toate usile si hayonul sa se raceasca masina pentru a nu avea problem cu plasticele din variatii de temp peste noapte.
Păi si cand deschide  usile n-are loc variatie de temperature?? Ba chiar mai rapida si cu distributie neuniforma, generand tensiuni mai mari in materiale. Oricum, eu n-am mai auzit pana acum sa se rupa ceva plastic, la masini, doar din cauza variatiei de temperatura. Dar un material nepotrivit ales, mai casant la temperature joase, corelat cu un soc mecanic poate duce la rezultat.
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline ecodrive

Cred ca e evident ca plasticul ala nu s-a rupt doar de la variatia de temperatura.

Poate si temperatura scazuta a avut o contributie, facand plasticul ala mai casant, dar fara o solicitare peste o anumita limita nu se putea rupe asa din senin.

Acolo ori a fost o greutate mai mare pe polita, ori hayonul a impins mai tare in polita prin intermediul unui obiect care s-a strecurat intre hayon si polita sau intre spatar si polita, ori o combinatie din astea.

E clar ca masina asta are portbagajul mic si daca incerci sa indesi prea multe chestii, s-ar putea sa mai cedeze cate ceva.

Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic
 

Offline shpeedy

Daca si Vitara are portbagajul mic...  :ochiu:
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ariciul

Da un casco nu ai? nu se poate repara pe asigurare?
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip