Autor Subiect: Polita portbagaj spate - elemente de sprijin casante la temperaturi scazute  (Citit de 16363 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline newah

A mai avut cineva probleme cu vreunul din cele doua elemente de sustinere a politei spate?
Am avut ieri fericirea ca la -12 grade sa descoper ca un element d eplastic din stanga s-a spart cu o bucata consistenta din laterala masinii.
Costa fix 150 de euro plasticul in care se afla si acest element de support.
Cred ca pozele sunt relevante.

Ce sa zic, capricioasa rau si mai ales de calitate slaba, cred ca nici la Dacia nu se poate intampla asa ceva.

Offline magicoolje

Tu l-ai rupt clar!!!
Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

Offline newah

Tu l-ai rupt clar!!!

nu exista dubiu, de mult imi doream asta :)
idea este ca daca la variatii de temperature, cald cand mergi cu masina si frig noaptea ne asteptam la asa ceva inseamna ca ne asteapta vremuri bune
Un prieten imi zicea acum ca el inainte de a inchide masina cand vine de pe drum iarna, deschide toate usile si hayonul sa se raceasca masina pentru a nu avea problem cu plasticele din variatii de temp peste noapte.
I-am zis ca la masinile germane nu exista problema asta  =)) si dupa mi-am amintit ..... de ce ma doare sufletul

Offline ecodrive

Era clar ca toate plasticele sunt de proasta calitate cel putin la atingere. Dar nu ma asteptam sa fie si atat de slabe ca rezistenta.

Eu nu am pus decat o cutie cu servetele pe polita pana acum, dar e bine de stiut ca nu trebuie incarcata cu chestii grele.
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic

Offline AT

Neplacuta constatare.  Trebuie sa verificam si noi evolutia acelor elemente de sustinere a politei spate, mai ales ca in aceasta perioada cu temperaturi scazute
la inchiderea portbagajului socul inchiderii se transfera prin polita direct pe acei suporti de sustinere. Ori daca acei suporti sunt dintr-un material casant dar mai