Autor Subiect: Analiza rentabilitate diesel - benzina  (Citit de 7450 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline marcone

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #20 : 24.Dec.2015, 07:41:53 p.m. »
Nu e nicio cearta, eu am facut o analiza stict bazata pe cifre asupra rentabilitatii unui combustibil in comparatie cu altul in cazul noii Vitara. 
Cine a inteles mesajul transmis, foarte bine, cine nu a inteles, iarasi foarte bine, forumul nu e loc de prozelitism.

Craciun fericit pentru toti!
 

Offline smadalin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 290
  • Thanked: 49 times
  • http://www.suzuki-club.ro/forum/jurnal-de-bord/jur
Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #21 : 24.Dec.2015, 10:16:20 p.m. »
Eu am retinut asta:
'Deci tu faci (primii) 32273 km, in vrme ce eu stau pe bara.'

Eu mi-am luat benzina si o voi vinde la 32272km astfel incat ma voi plimba gratis fata de un diesel.

PS1: nu sunt fan una ori alta, cred ca se muleaza pe diferite situatii. Argumentul tau nu e general valabil.
PS2: Mos Craciun foloseste reni. Craciun fericit!
  • Suzuki Vitara Luxus 1.6 benzina
 

Offline vladut.b

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #22 : 31.Dec.2015, 12:33:03 a.m. »
In mod normal, eu personal ,nu calculez asa rentabilitatea, depinde foarte mult de cati km faci intr-un an, eu fac asa: daca masina pe benzina ma costa 20.000 euro + banii bagati in benzina in urmatorii 5 ani, hai sa presupunem ca am bagat pana acum 5000 euro: 22.000+5000=27.000 euro, desigur daca calculezi si alti factori cum ar fi reviziile sau taxele pe fiecare versiune diesel sau benzina poate sa influenteze mult suma finala, dar asta depinde de la tara la tara desigur!
  • Suzuki Swift 1.2 B-Color
Consum mediu: 
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #23 : 01.Ian.2016, 11:50:13 p.m. »
Si mai sunt si d'astia ca mine, care isi cumpara diesel ptr simplul fapt ca adora sa mearga cu un diesel. Fara o motivatie de ordin economic. A... si ptr ca mi-e lene sa trec asa des pe la benzinarie. Am avut un benzina si diesel, cu benzina 1 data la 2 sapt mai bagam niste benzina, cu diesel bagam 1 data pe luna, asta asa... cand o mai si "calcam". Imi place sa fac plinul o data si sa scada acul ala cat mai lent.
Deci ptr lenesi ca mine carora le place sa simta masina "mai grea", e ok diesel.
Si mai e ceva, in general, dupa 5 ani, incepi sa bagi in masina, e de ajuns sa iti crape ceva naspa si costisitor si dupa aceea nu prea cred ca mai conteaza diesel/benzina, de fapt cand incepi sa bagi bani in ea, numa' la consum nu te gandesti.


  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline aleksanders

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #24 : 02.Ian.2016, 11:41:48 a.m. »
Eu dupa un sierra 1.8 tdi si un megane 1.5 dci, am ales 1.6 benzina. Diferenta de consum intre benzina si diesel nu este una notabila, plus ca inafara de cuplul genial nu m-a incantat deloc dieselul. Foarte zgomotos, la 3 ani trebuie facuta distributia, si un diesel implica si alte costuri fata de un benzinar aspirat.
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline vladut.b

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #25 : 02.Ian.2016, 11:49:53 a.m. »
aleksanders e adevarat ca nu mai sunt asa mari diferente la consum intre un diesel si benzina, desigur nu sunt de acord ca e foarte zgomotos un diesel, depinde de ce marca vorbim, eu la G. Picasso sunt mereu intrebat daca e diesel sau benzina de cei care se urca in ea. Iar cu distributia se face in functie de unde exploatezi masina, daca stai in orase mari se face la 60.000 de km dar asta e valabil si la benzina si la diesel, asta daca ai distributie pe curea, daca ai pe lant poti face ceva mai multi km inainte sa o schimbi.
  • Suzuki Swift 1.2 B-Color
Consum mediu: 
 

Offline aleksanders

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #26 : 02.Ian.2016, 11:55:10 a.m. »
Comparatia era strict pt vitara. Meganu meu desi diesel era foarte silentios dar odata cu timpul si primul schimb de distributie, zgomotul s-a accentuat. Si m-a socat faptul ca la un logan diesel faci distributia la 4 ani pe cand la suzuki la 3. Provenienta italiana  a fost alt factor descurajant. Benzinarul cu distributie pe lant ar trebui sa nu iti faci griji in urmatorii 200k km.
« Ultima Modificare: 02.Ian.2016, 11:57:26 a.m. de aleksanders »
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #27 : 02.Ian.2016, 12:07:32 p.m. »
asa e, depinde de la masina la masina. De exemplu la 206 hdi, distributie pe curea, se schimba la 10 ani sau 180.000 (tari cu praf) sau 240.000 tari d'alea d'ale lor.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline vladut.b

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #28 : 02.Ian.2016, 03:10:36 p.m. »
Eu în locul vostru nu aș face schimbul de distribuție așa târziu dacă circulați preponderent în oraș, aici în orașele mari nimeni nu le schimba așa târziu, eu personal la toate mașinile care le-am avut scria că schimbul de distribuție (fie lanț sau curea) se schimbă la jumătate din kilometrii  parcurși în mod normal dacă se circula preponderent în oraș ! În rest sunt mașinile voastre, faceți cum doriți!
« Ultima Modificare: 02.Ian.2016, 03:12:28 p.m. de vladut.b »
  • Suzuki Swift 1.2 B-Color
Consum mediu: 
 

Offline enicky

Re: Analiza rentabilitate diesel - benzina
« Răspuns #29 : 02.Ian.2016, 09:33:51 p.m. »
      Poate fii, sau nu ditributia un motiv de zgomot, oricum dieselul e  zgomotos. F. silentios e cand e nou, dar dupa 4-5 ani nu mai e. Am avut Focus 1,8tdci si chiar si insonorizata cabina, usi, portbagaj, aripi fata-spate, dupa 4 ani incepuse sa  se mareasca zgomotul.Am mai condus si Passat si Megan si Hyunday, la fel zgomotoase(mai ales cand e motorul rece).  Iar cu fordul n-am avut niciodata 7,5% in oras cum am scos cu Vitara(benzina). Pt. mine era nerentabil sa dau 6000 de euro in plus pe diesel. Plus ca motorul diesel este si mai pretentios, mai complicat, mai scump de intretinut si deci mai costisitor.Dar fiecare ne facem socotelile dupa necesitati si, de ce nu, placere.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip