Autor Subiect: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare  (Citit de 29967 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline tac

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #200 : 01.Iul.2018, 02:43:49 p.m. »
Parca modifica funcționarea SS, va intra mai rar.
  • Vitara 1.6 Spirit 2WD benzina
 
The following users thanked this post: Floryn

Offline Lerua07

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #201 : 01.Iul.2018, 02:55:26 p.m. »
Asa este, in Economy prioritar este SS, in Confort prioritar este A/C, iar in standard- functioneaza... cum vrea ea !  :D
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline enicky

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #202 : 01.Iul.2018, 03:07:37 p.m. »
  Eu as spune altfel : SS este conditionat de modul de functionare al AC. Din aceasta cauza apar diferentele la SS. La o functionare mai puternica a AC, SS actioneaza mai rar. Si cred ca SS nu se mai declaseaza pana nu se atinge tempertura setata.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline mariusl82

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #203 : 01.Iul.2018, 03:43:11 p.m. »
Pe comfort ,compresor porneste si se opreste mai des,testat astazi ....
  • New Vitara 1.6 MT Spirit Allgrip Atlantis Turquoise
 

Offline ManuP

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #204 : 01.Iul.2018, 04:40:47 p.m. »

@enicky explicatia inginerului de la ford e ok... pentru anii '70-'80
Menajarea bateriei este un mit de pe vremea Daciei 1100 - si-o mai aminteste cineva? Avea incarcare pe dinam cu o eficienta zero la relanti
Si desigur de pe vremea Daciei 1300 care, desi avea alternator nu era nici ala foarte eficient, iar acest lucru adaugat la calitatea execrabila a bateriilor auto de pe vremea lui Ceasca a dus la mentinerea si chiar dezvoltarea miscarilor de tipul "Strici bateria daca..."

Nu mai e cazul in zilele noastre.
Alternatoarele - daca s-or mai numi alternatoare - sunt mai eficiente, bateriile mai de calitate - iar consumatorii, atat timp cat motorul este pornit, nu trag curent din baterie.
Iar la astea cu start/stop lucrurile stau si mai bine dpdv al managementului sistemului alternator/baterie/consumatori

In rest, ca sa nu fiu chiar pe langa subiect, despre clima de la S-Cross (presupun ca e la fel si la Vitara), numai de bine. Din punctul meu de vedere este unul din plusuri.
La mine clima sta permanent pe ON si imi place cum functioneaza atat iarna cat si vara, spre deosebire de aia de la Focus care ma scoate din minti in primele 10 minute dupa pornirea motorului - porneste direct ventilatia ca descreierata pe ultima treapta si se linisteste abia dupa 5-10 minute. Nu stiu ce maniac a facut algoritmul de control al climei la Focus.
  • SX4 S-Cross Passion 1.0 5MT AllGrip
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline mariusl82

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #205 : 01.Iul.2018, 05:15:15 p.m. »
Corect, Masinile cu SS au o alta tehnologile in ceea ce tine pe partea de baterii si alternatoare
Referitor la AC, nu stiu cat e de ok partea cu oprit/pornit compresor AC, mi se par destul de violente atat ca zgomot cat si ca metoda...partea buna e ca are curea separata fata de alternator si daca se intanpla ceva ,you can keep on driving.
Legat de eficienta, in zilele toride e musai sa mergi ch masina mai turata,3000 rpm, daca e sub eficienta compresorului nu e ok... am vazut multi “benzinisti” care merg prin oras cu 60 si au deja vit 5 :notlst: ....
  • New Vitara 1.6 MT Spirit Allgrip Atlantis Turquoise
 

Offline enicky

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #206 : 01.Iul.2018, 06:29:16 p.m. »
    Situatia respectiva s-a intamplat in 2009 cand mi-am cumparat Focusul(nou, de la Tiriac), era chiar un tip mai tanar ca mine.
    Argumente cu baterii "mai bune" si "alternatoare speciale" sunt bune ca sa consoleze pe cei carora le este lene sa apese pe 2-3 butoane dupa ce au pornit motorul !
     N-au nicio baza tehnica, asa ca fiecare face cum doreste ! Cel putin eu n-o sa caut primavara butonul  on/off de incalzire in scaune, deoarece l-am folosit acum sase luni si nu mai stiu unde se afla.  :-))
  P.S. Cand stationez(motor orit) cu lumini aprinse, de unde se alimenteaza?! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline dacbuc

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #207 : 01.Iul.2018, 06:38:08 p.m. »
Pentru mine, notiunea de 'clima' automata (si cu atat mai mult cea 'bizona') nu este decat un non-sens: cam cum ai putea sa termostatezi o incinta fara termopane si fara o izolatie termica serioasa?! Pana la urma cele nnºC de pe afisaj ce reprezinta: temperatura din habitaclu? din bord in zona senzorului? a aerului care iese prin aeratoare?  :-/ Intotdeauna vor exista diferente fata-spate, stanga-dreapta in functie de diversi factori, inclusiv pozitia soarelui fata de masina. In aceste conditii, reglaj automat? Nope, not for me!

Prefer sa tin AC la minim (sau maxim, depinde cum privesti problema) si sa ajustez temperatura interioara prin turatia ventilatorului (de obicei treapta a 3-a, plus/minus o treapta la nevoie).
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #208 : 01.Iul.2018, 06:50:38 p.m. »
@dacbuc rolul climei e de a tine temperatura fara sa butonezi, ce faci tu e folosirea instalatiei ca pe un ac simplu
Zau, deja incep sa ma simt de parca as fi pe forumul dacia, unde abia acum s-a descoperit diferenta intre ac si clima
Clima e montata de peste 20 de ani pe masini, saabul meu din 95 are clima.
Iar ce razi tu de “bizonica” -temperatura fluxul de aer care iese din duze diferita in functie de ce reglezi, stanga, dreapta
Ce are prost suzuki, find o masina ieftina, este faptul ca nu are o gura de aer pentru bancheta spate, numai la picioare baga ceva anemic, pe sub scaunele din fata, puteau monta ceva in cotiera.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Catalln

Re: Aer Condiționat, Ventilatie, Dezaburire, Dezghetare
« Răspuns #209 : 01.Iul.2018, 07:50:50 p.m. »
Pentru mine, notiunea de 'clima' automata (si cu atat mai mult cea 'bizona') nu este decat un non-sens: cam cum ai putea sa termostatezi o incinta fara termopane si fara o izolatie termica serioasa?! Pana la urma cele nnºC de pe afisaj ce reprezinta: temperatura din habitaclu? din bord in zona senzorului? a aerului care iese prin aeratoare?  :-/ Intotdeauna vor exista diferente fata-spate, stanga-dreapta in functie de diversi factori, inclusiv pozitia soarelui fata de masina. In aceste conditii, reglaj automat? Nope, not for me!

Prefer sa tin AC la minim (sau maxim, depinde cum privesti problema) si sa ajustez temperatura interioara prin turatia ventilatorului (de obicei treapta a 3-a, plus/minus o treapta la nevoie).
:-)) :-(( :-t =))
No offence dar m-ai lăsat fără comentarii...

Serios tu crezi ce spui sau nu ai avut posibilitatea sa faci diferenta intre cele doua tipuri de sisteme?
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim