Autor Subiect: Service CLUJ (G&C Motors)  (Citit de 25132 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline aliodor

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
Service CLUJ (G&C Motors)
« : 01.Mai.2009, 12:06:45 a.m. »
Anul trecut in august, prin intermediul dealer-ului Suzuki din Cluj-Napoca am achizitionat aceasta masina pentru a o folosi in firma prin oras.
Am fost relativ multumiti de ea, mici deranjuri gen: intra greu cateodata in marsalier, nu prea ii simti cei 106 cai cat zic ca ar avea, in fine acceptabil.
In aprilie insa, cand m-am incadrat sa ies pe o strada principala, ambreajul s-a stricat lasandu-ma efectiv in mijlocul strazii!!! In orice viteza as fi bagat nu se misca, era ca si cum ar fi in punctul mort.
Am fost la reprezentanta, masina fiind in garantie si mi s-a spus ca e o problema comuna, Suzuki isi recunoaste vina si ca o sa o repare in 2-3 zile. Chiar l-am inregistrat cand ne dadea asigurari, sa nu ne preocupam, vom avea masina in cel mai scurt timp. Insa va trebui sa o ducem noi la service deoarece garantiile pentru masinile din 2008 nu prevad acest lucru. Cele din 2009 da. Inutile protestele noastre. Chiar daca ne-ar fi lasat in Viena masina in garantie ar fi trebuit sa o aducem pe cheltuiala noastra in Romania. Hmmm
Am reusit sa o aducem marti dimineata la service platind 60 RON la o firma de tractari. Aici am fost reasigurati ca in maxim 2-3 zile va fi gata.
Au trecut deja mai bine de 3 SAPTAMANI!!! si inca nu ne-au facut masina. Ne-am intors la reprezentanta saptamana trecuta unde si-au inventat tot felul de scuze cum ca Ungaria nu a lucrat in nu stiu ce perioada etc. Nu am fost sunati de atunci, continuam sa platim asigurare, rata la casco etc., cu masina la ei. Nici macar un telefon, de scuze cel putin, "prostilor masina voastra inca nu e gata mai asteptati o saptamana". Zero. Cine stie cat trebuie sa mai astept...

Este extraordina cum unei masini de 12.000 de km i se poate intampla asta si e si mai extraordinar cum intelege firma Suzuki sa isi fidelizeze clientii...
 

Offline Leutz

Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #1 : 01.Mai.2009, 12:27:52 a.m. »
Ne pare rau sa auzim asa ceva. Cei din Cluj pareau a fi seriosi, din experienta de pana acum a forumistilor.
Sfatul meu este sa te duci tare peste ei. Obligatoriu masina de schimb pentru perioada de "servisare".
Acum, nu stiu ce intelegi tu prin tare. Eu inteleg plangere cu act scris catre tot lantul oficial Suzuki Ro/Hu/JP si contactare avocat pentru constientizarea drepturillor ca si client. N-ai idee cat te poate lumina o discutie de juma' de ora cu un tip citit in domeniu.
Deci fara alte amenintari neindeplinite, negocieri, promisiuni, amanari ... etc. Le-o tragi direct in freza, fara avertisment.
Eu asa am facut pentru defect mult mai mic ... la o bataie de joc marca BS Bucuresti + Redtor Oradea.

Iti doresc succes.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #2 : 01.Mai.2009, 10:00:44 a.m. »
E pacat ca ajungi sa treci printr-o astfel de situatie :( Oricum, eu as zice ca mai degraba dezamagitor este dealerul decat masina. E adevarat ca nu e ok sa cedeze atat de repede, dar eu sunt de parere ca e o masinuta extraordinara. Eu mi-am dorit-o foarte mult si ma bucur de ea in fiecare moment cand o conduc.
Eu zic ca ar trebui sa urmezi sfatul lui @Leutz si sa te iei de cei de la service pentru ca este de neconceput sa te trateze asa. Mai avem printre noi pe cineva care are masina lasata la B&S de muulte saptamani si nici nu s-au apucat sa i-o lucreze inca.
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline M_TM

Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #3 : 02.Mai.2009, 03:28:13 p.m. »
E incorect sa spui ca Suzuki desconsidera clientii.Vina este doar  a mentalitatii noastre de RRomani.Cel care apeleaza la serviciile tale ca service ,reprezentanta...este legat de tine si obligat sa-ti accepte toate mofturile si impertinentele tale da mare patron si reprezentant al unui brand (nu musai suzuki)care nu are nimic in comun cu tine decat numele.E o meteahna care nu se sterge din cultura noastra ba mai rau cred ca face deja parte din ADN-il romanilor.Si aroganta asta se transmite de la patron in jos,acelasi patron ,care pentru a intra in top 300 ar face orice si pe oricine.
Eu sunt programat luni in HU pentru reparatii.Amavut de ales si am ales.Bye bye service made in RRO!  X-(
Referitor la ambreiaj,am postat la Ignis>defectiuni ambreiaj ce a patit cumnatul meu cu Porsche,nou nout care a ramas fara ambreiaj tot la 12.000 km. Ghinion >:)
« Ultima Modificare: 02.Mai.2009, 03:34:13 p.m. de M_TM »
 

Offline FaliT

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 844
  • Gen: Bărbat
  • i just lOve the Sx4 ;x
Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #4 : 02.Mai.2009, 04:34:22 p.m. »
Si mie mi`a cazut ambreiajul la 4.000 km , ei au spus ca e defect comun .. la 2 saptamani am ridicat`o de la service . Nu au fost probleme .. acum depinde de la un service la altul..
Suzuki sx4
Motor : 1,500
An Fabricatie : 2008 Culoare : Black
 

Offline ELNICO

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 138
  • Gen: Bărbat
Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #5 : 02.Mai.2009, 06:08:25 p.m. »
Nu inteleg de ce ai stat 2 saptamani. Piesele daca vin din HU fac 2 zile pe drum si inca o zi pentru schimbat!
NU mai sunt la fel de incantat ca la inceput!
 

Offline FaliT

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 844
  • Gen: Bărbat
  • i just lOve the Sx4 ;x
Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #6 : 02.Mai.2009, 06:31:11 p.m. »
Am stat 1 saptamana sa vina nu stiu ce expert de la Baucuresti sa constate pagubele , defectul de montaj ( parca ) si inca 1 sapt sa vina piesele si montajul .

Nu mi-au cerut nici un leu . Mi-au zis ca daca mai cade 1 data eu il platesc.
« Ultima Modificare: 02.Mai.2009, 06:32:56 p.m. de FaliT »
Suzuki sx4
Motor : 1,500
An Fabricatie : 2008 Culoare : Black
 

Offline miocrl

Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #7 : 02.Mai.2009, 08:42:32 p.m. »
1.referitor la plata remorcarii:
e cat de cat ok sa platesti tu transportul acolo pt a se face o constatare. in cazul in care e defect de fabrica, trebuie sa iti returneze banii.

eu cand am ramas cu solniza in garantie fara baterie la fel am primit raspuns. va costa xxx ca sa va dam curent sa porniti masina constatam, daca e un defect de fabrica .. imens.. era cat 3 sferturi de  baterie noua.
asa ca am pornit-o impinsa si merge si azi. suspectez ca a lasat maicamea becurile aprinse. deci nu avea cum sa se razolve pe garantie in nici un caz.

2. referitor la adusul din Viena.. service-uri autorizate sunt si acolo. deci la fel plateai sa o duci la service si apoi trebuia sa iti returneze baniii. poate era mai bine sa fii in Vienna ca sigur nu asteptai 3 saptamani

3. sigur un prieten avocat te poate ajuta dupa cum spune si Leutz. cere o masina inlocuitoare. e dreptul tau.


Offline aliodor

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #8 : 03.Mai.2009, 10:28:06 a.m. »
 Va multumesc tuturor pentru sfaturi, promit sa va tin la curent cu desfasurarea lucrurilor.

 Referitor la masina de schimb. Inainte de pastele ortodox, dupa cum am spus erau deja 2 saptamani de la aparitia problemei, am fost la dealerul Suzuki Cluj de unde am cumparat-o. Pe langa intrebarile noastre si raspunsurile de care am pomenit in primul mesaj, am cerut si o masina, cel putin pentru 3-4 zile pentru a putea merge la parinti de sarbatori. S-a facut ca se gandeste, am zis sa ne sune in cursul zile pentru a putea sa ne organizam. Nici un raspuns evident  :-O
 
 Suntem deja in 3 mai, se implineste o luna de cand mi s-a stricat masina iar ea este inca parcata in acelas loc in curtea service-ului.

 

Offline miocrl

Re: Service CLUJ (G&C Motors)
« Răspuns #9 : 03.Mai.2009, 10:53:31 a.m. »
salut aliodor,

bine :) vad ca nu mai esti asa suparat pe masina   >:D<

@ admin , moderatori si cu acceptul lui aliodor
propun sa modificam numele topicului in numele service-ului din cluj. ce ziceti? ar merita o mare antireclama alaturi de ceilalti cu puncte negre din lista.