Autor Subiect: Senzorii si presiunea in roti  (Citit de 91778 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dAlex

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #220 : 06.Mar.2017, 10:19:41 a.m. »
Eu am avut presiunea 3.0 cand am luat masina ca au uitat aia de la dealer sa o scada cand o predau.

Am mers asa vreo 900 de km, Bacau-Timisoara. Desi am prins si autostrada, o buna parte, inevitabil am dat si peste linii de tren, si gropi. Masina se simte ca sufera la asa socuri.

Recomand sa scazi la 2.3. Mai ales pe locurile din spate se simte, dupa cum zice si nevasta-mea. Daca eram in alta tara, mergea modul ECO, dar nu in locul din UE cu cele mai proaste drumuri.

Cei de la Arad mi-au zis ca o sa afecteze bucse, brate, telescoape, etc care se uzeaza mai repede.
« Ultima Modificare: 06.Mar.2017, 10:46:22 a.m. de dAlex »
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 
The following users thanked this post: Maria Iosif

Offline aleksanders

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #221 : 06.Mar.2017, 10:20:14 a.m. »
o anvelopa cu presiune mai mare devine mai rigida, rigiditate ce se transmite masinii prin toata partea de articulatii.... - deci, masina are mai mult de suferit in detrimentul consumului... modul confort si 2,3 se preteaza pentru drumurile noastre!
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline Maria Iosif

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #222 : 06.Mar.2017, 10:23:06 a.m. »
Multumesc frumos, atunci voi reveni pe modul confort.Intradevar, nu avem tara de mod ECO, nici orase , nici autostrazi din pacate.
  • Vitara Passion 1.6 Benzina
 
The following users thanked this post: mga

Offline enicky

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #223 : 06.Mar.2017, 11:13:20 a.m. »
o anvelopa cu presiune mai mare devine mai rigida, rigiditate ce se transmite masinii prin toata partea de articulatii.... - deci, masina are mai mult de suferit in detrimentul consumului...
             Si daca-mi permiteti, modul eco(vezi pe stalpul masinii la sofer) e indicat doar daca masina este incarcata la maxim cu pasageri si bagaje, altfel mergand doar cu una-doua persoane(masina e usoara cauciucul fiind tare, nu se muleaza pe carosabil), aderenta la asfalt este f.slaba, deci frana ineficienta, stabilitate redusa.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Maria Iosif

Offline lllAlexlll

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #224 : 28.Aug.2017, 07:00:22 p.m. »
Daca modifici din bord modul de rulare si ai trecut pe eco 2,8 - o sa te avertizeze cand scazi sub aceasta presiune. Pe modul confort la 2,3 o sa ai averizarea cand scade sub aceasta valoare - cam asta face setarea din bord. Acuma referitor la cum e bine sa mergi - daca ai drumuri lungi si line e bine in modul eco pentru un consum mai redus, dar pentru drumuri scurte si cu ceva gropi/denivelari, pentru pietrele de la rinichi si articulatia masinii modul confort se preteaza mult mai bine, chiar daca asta inseamna un consum nu cu mult mai mare.
Verificand azi in bord presiunea rotilor, am constat ca setarea este pe.modul eco, insa presiunea in roti este intr 216-219.
Nu trebuia sa ma anunte cand scadea sub 230?
  • Vitara Passion 1.6 MT All Grip Benzina
 

Online Catalln

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #225 : 28.Aug.2017, 07:50:35 p.m. »
Mai eu am avut martorul aprins la sub 2, cea pe care mi-a indicat-o era cu 1,9 restul aveau 2,00 - 2,05.
Cand s-a racit brusc :)
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 

Offline katalanu

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #226 : 30.Aug.2017, 04:16:02 p.m. »
Cam cat de mare este riscul sa se deterioreze senzorii de presiune daca se schimba cauciucurile de 2 ori pe an? Nu-mi dau seama pentru ca nu stiu unde sunt pozitionati pe janta. Exista vreunul dintre voi care a adoptat aceasta metoda?
Eram hotarat sa-mi iau jante+senzori+cauciucuri dar dupa ce am citit topicul asta in care spuneti ca poti sa arunci senzorul daca se descarca bateria, mi-am cam schimbat parerea radical si ma gandesc sa-mi cumpar doar cauciucuri de iarna. Mersi!
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion AllGrip
 

Offline jupanul1

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #227 : 30.Aug.2017, 04:33:02 p.m. »
Senzorul de presiune este corp comun cu valva. Trebuie doar atenție la dejantare. Eu mi-aș face mai degrabă probleme cu deteriorarea jantei, că e mult mai scumpă față de un senzor.

Din păcate anvelopele de iarnă de 17 potrivite pentru Vitara nu sunt chiar ieftine (discut aici de mărci mai ... recunoscute, sau premium, cum le mai zic unii).
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline enicky

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #228 : 30.Aug.2017, 07:44:31 p.m. »
Bateria sigur se va consuma dar eu as lua de referinta ce scrie in manual(cartea masinii), nu ce spun parerologii. Jantele ar trebui sa te ingrijoreze(cum a spus colegul) sau de ce nu, chiar anvelopele(montat-demontat). Eu am 2 seturi complete iarna/vara. Decizia e a ta.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline wolfin

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #229 : 31.Aug.2017, 09:12:12 a.m. »
trebuie mentionat faptul ca senzorul nu emite cand roata e inerta...deci bateria nu e supusa unui consum poate unui consum "idle" deci viata lui e prelungita.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970