Autor Subiect: Senzorii si presiunea in roti  (Citit de 91767 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #140 : 02.Nov.2016, 11:19:03 p.m. »
Dacă TPMS a salvat chiar și o singură viață, eu zic că a meritat absolut toți banii!
Mie mi-au salvat viata
 :-))
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline ariciul

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #141 : 02.Nov.2016, 11:34:20 p.m. »
Asa as putea spune si eu  :D ca si eu am luat o sarma si dupa vreo 3 -5km m-am pomenit cu avertizare, deci scadea destul de lent. Probabil mi-as fi dat seama mai greu ca am pana daca masina n-ar fi fost echipata cu TPMS dar nu cred ca as fi patit ceva! Cred ca as fi avut mai degraba "sansa" de a deteriora cauciucul in mod definitiv. Asa m-am oprit la o benzinarie , umflat bine si fuga acasa unde am schimbat roata! Deci putem spune ca salveaza in primul rand viata cauciucului!  :-))
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline rdc

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #142 : 02.Nov.2016, 11:58:57 p.m. »
@rdc: TPMS n-aduce nimic în plus... așa o fi! Nu te contrazic, ești prea încrâncenat și pornit în ideea cu conspirațiile.
da, sunt incrancenat (nimic personal). nu-s cu conspiratiile, eu sunt cu numerele

Dacă TPMS a salvat chiar și o singură viață, vreodată, de când există el ca sistem, eu zic că a meritat absolut toți banii!
uite, asta-i problema: te-ai astepta ca o directiva care genereaza business (potential) de cateva miliarde de euro sa fie fundamentata pe niste statistici/cifre seci care sa demonstreze ca mor pe capete europenii din cauza ca nu stiu sa-si umfle rotile sau le umfla prea tare. ei bine, nu. am sapat prin datele de pe eurostat si n-am gasit nimic. nada. zero. (daca cineva poate sa dea o statistica raman dator)
si atunci ma intreb: ce motive sunt in spatele directivei?
si oare nu se puteau investi banii aia ca sa atenueze cauzele adevarate, mai ales din estul care contribuie consistent la aia 30k fatalities/an?
intelegi dilema mea?

 
The following users thanked this post: hugbear, ecodrive

Offline rexkrokiDAU

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #143 : 03.Nov.2016, 08:29:06 a.m. »

Offline jupanul1

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #144 : 03.Nov.2016, 08:39:21 a.m. »
...te-ai astepta ca o directiva care genereaza business (potential) de cateva miliarde de euro sa fie fundamentata pe niste statistici/cifre seci care sa demonstreze...

Păi nu zisei eu (de mai multe ori chiar) că motivația UE pentru TPMS e protecția mediului (deh, cam hipsteri așa, ăștia de la Bruxelles, o ard intelectual cu emisiile de CO2 și alte alea)? Și că eu nu dau doi bani pe protecția mediului, dar în evaluarea pe care o fac (TPMS-ului) țin cont mai mult de aspectul de siguranță, atât a mea cât și a traficului? M-oi fi americanizat fără să vreau?
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline Vali D

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #145 : 03.Nov.2016, 09:16:13 a.m. »
Pe mine de exemplu, ma intereseaza protectia mediului, insa cei de la Bruxelles daca doreau cu adevarat o protectie mai eficienta foloseau motoare pe hidrogen de exemplu. Tehnologia pe acumulatori este si ea generatoare de poluare prin ceea ce implica constructia acestora. Iar faptul ca vor TPMS ca sa reduca poluarea- este o gogorita - interesul tau ca proprietar si/ sau sofer este sa nu iti distrugi cauciucurile si sa ai consum inutil de carburant.
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline jupanul1

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #146 : 03.Nov.2016, 09:41:31 a.m. »
TPMS ... să reduca poluarea - este o gogorita - interesul ... este ... sa ai consum inutil de carburant.

Păi eu ce-am zis? Așa de criptic am fost în exprimare? UE ne zice că TPMS e obligatoriu ca să nu mai poluăm atât!

EU (adică io, ”pă persoană...”) cred că TPMS are și un rol în siguranța atât a mea cât și a celorlanți participanți la ...
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline aleksanders

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #147 : 03.Nov.2016, 09:48:11 a.m. »
tine si de poluare - noi aici vb pe forum intr-o minima cunostinta de functionare a masinilor, dar in general... marea majoritate a soferilor, urca in masina si pleaca, daca nu au un bec in bord care sa le zica sa treaca pe la vulcanizare, clar nu ii intereseaza - fara sa fac vreo discriminare.... cate femei isi verifica din cand in cand uleiul la masina sau sa isi arunce un ochi asupra anvelopelor
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 
The following users thanked this post: hugbear, jupanul1

Offline enicky

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #148 : 03.Nov.2016, 09:53:34 a.m. »
jupanul1, am impresia ca nu ne intelegem pe o chestiune evidenta: problema nu-i costul. problema e ca ii un FUCKING STUPID UE

fa un calcul: la o piata estimata la 14mil de unitati noi vandute in UE anul asta, un pret mediu de, sa zicem 50 EUR/senzor, 4 per masina, cat de mare e business-ul pentru tpms......

apropo de putere de cumparare & shit, e un argument fals, slab si nu consider ca merita sa dezbatem problema cati si cand ne permitem sa luam un set de senzori
               Intr-o singura expunere  ne spui ca:  "problema nu-i costul", apoi ca-i piata mare si businessul bun, deci apare costul, apoi nu e costul, ca 50 EUR "e un argument fals".
              Pana la urma cum e ? E un business bun, costul e mare sau mic? Adica la noi costul e shit si la ei afacerea e buna?
Subscriu la ce spune  rdc. Problema nu este ca un senzor costa 50 Euro. Din punctul meu de vedere sa fie si  100 de Euro. Ma enerveaza ca trebuie sa arunc senzorul pentru o piesa de 1 Euro - atat costa o baterie.
             Si aici e un nonsens : adica nu ma derajeaza ca e 50 eur dar ma deranjeaza ca-l arunc !
       Eu ma gandesc ca atat timp cat senzorul trebuie sa fie inchis etans, nu cred ca putea sa-i schimbe oricine bateria. Sigur s-ar fi ivit situatii de montaj defectuos care ar fi generat alarme false sau altceva.
       Eu refuz sa cred ca acesti senzori sunt inutili !! Chiar daca sunt printre cei care spunea @gabineg, inaintati in varsta si nu tocmai la curent cu tehnologia, dar din cauza experientei, adica pene facute pe sosele, pene care uneori m-au scos in "decor" vreau-nu-vreau, le apreciez utilitatea !! Ca TPMS reduce poluarea : poate prin prisma faptului ca nu mai mergem cu rotile moi consumand astfel mai mult combustibil.
       Disputa voastra imi aminteste de perioada cand s-au desfiintat "camerele" si s-au montat cauciucuri direct pe jante : si atunci erau discutii aprinse, toata lumea fiind convinsa de utilitatea camerelor, dar cu timpul au adoptat toti sistemul.
       
tine si de poluare....... marea majoritate a soferilor, urca in masina si pleaca,  nu.... isi verifica din cand in cand uleiul la masina sau sa isi arunce un ochi asupra anvelopelor
           @aleksanders s-a mai spus asta si e bine c-o repeti poate intelege toata lumea.
             
« Ultima Modificare: 03.Nov.2016, 10:10:58 a.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: jupanul1

Offline bogdanzarnescu

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #149 : 03.Nov.2016, 09:55:26 a.m. »
fara sa fac vreo discriminare.... cate femei isi verifica din cand in cand uleiul la masina sau sa isi arunce un ochi asupra anvelopelor

Nefasta-mea - 1
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308