Autor Subiect: Senzorii si presiunea in roti  (Citit de 91766 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #130 : 02.Nov.2016, 09:26:07 p.m. »
Vă scapă două nuanțe esențiale:
Problema nu e costul.
Problema este întotdeauna costul.
             Dar daca posesorul de Vitara Luxus ar fi "produs" contravaloarea acestia(fara sa-si afecteze traiul de zi-de-zi) intr-un an sau maxim in 5 ani (fara niciun sprijin din exterior), ar mai fi pt. el o problema acesti senzori?
            Dar daca intra in ecuatie situatia expusa de @jupanul legata de salariul minim/mediu, atunci senzorii sunt o problema!
             Despre asta vorbim.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline aleksanders

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #131 : 02.Nov.2016, 09:47:35 p.m. »
ideea este alta.. eu am luat setul cu totul, nu am idee ce mi-a varat autonet in roata - cei ce au luat senzorii separat, acestia au marcata data de fabricatie pe ei... ma gandesc ca exista riscul foarte mare sa cumperi de la diversi binevoitori de pe net, senzori folositi si  cu bateria descarcata
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline rdc

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #132 : 02.Nov.2016, 10:02:13 p.m. »
Problema este întotdeauna costul. Mai ales când senzorii costă 45 EUR/buc iar salariul minim este 200 EUR/lună (cel mediu pe la 400EUR/lună).
jupanul1, am impresia ca nu ne intelegem pe o chestiune evidenta: problema nu-i costul. problema e ca ii un FUCKING STUPID UE regulation pentru un sistem care NU aduce nimic in plus.
ESP, da. ABS, o, da. RBS, obligatoriu. whatsofucking ever system care aduce un plus de siguranta/confort, DA. as fi super incantat daca maine CE da o directiva ca toate conservele de pe drumuri sa fie retrofitted cu RBS. as fi mare fan CE
fa un calcul: la o piata estimata la 14mil de unitati noi vandute in UE anul asta, un pret mediu de, sa zicem 50 EUR/senzor, 4 per masina, cat de mare e business-ul pentru tpms. apoi uite-te la CINE produce senzori tpms. follow the fucking money
apropo de putere de cumparare & shit, e un argument fals, slab si nu consider ca merita sa dezbatem problema cati si cand ne permitem sa luam un set de senzori
 

Offline Vali D

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #133 : 02.Nov.2016, 10:08:53 p.m. »
Subscriu la ce spune  rdc. Problema nu este ca un senzor costa 50 Euro. Din punctul meu de vedere sa fie si  100 de Euro. Ma enerveaza ca trebuie sa arunc senzorul pentru o piesa de 1 Euro - atat costa o baterie. E ca si cum dau masina la fier vechi ca nu mai am acumulator la ea......nu mai e business ci bisnitess...
 
The following users thanked this post: hugbear

Offline hugbear

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #134 : 02.Nov.2016, 10:14:21 p.m. »
as fi super incantat daca maine CE da o directiva ca toate conservele de pe drumuri sa fie retrofitted cu RBS
Uhmm... nope! Retrofită-te tu, dacă-ți trebe. Io-s cu ochii la drum...
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline Vali D

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #135 : 02.Nov.2016, 10:22:08 p.m. »
hugbear - si eu sunt cu ochii la drum, dar acum depinde si pe cine ai in dreapta...... :-))
 

Offline hugbear

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #136 : 02.Nov.2016, 10:34:26 p.m. »
De-aia zic: dă posibilitatea oricui să-și pună ce vrea, dar nu obliga pe nimeni săși pună ce nu-i trebuie, adică paleative (TPMS) sau sisteme care introduc riscuri suplimentare (TPMS, RBS, cutie automată).
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline wolfin

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #137 : 02.Nov.2016, 10:40:26 p.m. »
Am vazut pe youtube cum se schimba bateria la senzori.
Nu e mare filozofie. Acum sincer eu unu as cumpara altii noi..dar posibil curiozitatea sa ma faca sa incerc bricolaju. cel putin vdo urile nu sunt capsulate. nu ai nevoie decat de un pistol de lipit, un cutter si silocon pt bituminoase (e super tare...adera la orice ...si rezista la temp +\-)


nu prea inteleg riscurile la AT sau RBS sau TMPS sau ecran de 7'' sau etc
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline jupanul1

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #138 : 02.Nov.2016, 10:41:52 p.m. »
@rdc: TPMS n-aduce nimic în plus... așa o fi! Nu te contrazic, ești prea încrâncenat și pornit în ideea cu conspirațiile.

Dar uite ceva să ne-ncălzească și pe noi fleții ăștia jumuliți de corporații - măcar e moartă și capra vecinului, că și la logan e obligatoriu TPMS! Nah! >:)

@hugbear Nu vrei să ne detaliezi (eventual în alt topic, că nu despre asta-i vorba aici) ce riscuri suplimentare introduce cutia automată? Și mai ales RBS?
Dacă TPMS a salvat chiar și o singură viață, vreodată, de când există el ca sistem, eu zic că a meritat absolut toți banii!
« Ultima Modificare: 02.Nov.2016, 10:52:41 p.m. de jupanul1 »
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline wolfin

Re: Senzorii si presiunea in roti
« Răspuns #139 : 02.Nov.2016, 10:47:50 p.m. »
Parca is putin diferiti...si mai ieftini :-)) la dacia
« Ultima Modificare: 02.Nov.2016, 10:58:04 p.m. de wolfin »
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970