Salutari domnilor si La multi ani! Am aruncat aceasta intrebare anul trecut si apoi nu am mai intrat din motive de calatorie.
Acum vad ca mi s-a raspuns si doresc sa multumesc celor care mi-au raspuns si sa lamuresc cateva lucruri.

Salut,
Am pus si eu aceeasi intrebare, si am primit un print din manual.
Sper sa iti fie de folos.
Multumesc pentru poza. Fix acest lucru il tin minte si eu din manual si tocmai acesta a fost motivul pentru care am inceput sa intru mai mult pe forum si sa incep sa intreb. Din acea recomandare nu imi da nimic clar ci doar informatii atat de vagi si de generale incat mai rau fac (semn ca cei care au facut manualul l-au facut foarte general pentru mai multe situatii; probabil costuri pe viitor).
De ce spun aceasta? Pentru ca pur si simplu instinctul, cum spune si Enicky, sau moderatia, cum spune in manual, nu inseamna acelasi lucru pentru toata lumea si poate varia de la 1000 la 4000 de turatii, in functie de stilul de condus anterior si de motorizarea avuta.
Exista si in "romanul" primit cadou odata cu Vitara cateva indicatii la 4-1 (daca ai placerea sa te uiti!). Din pacate aceasta carte chiar trebuie "rasfoita"(ca sa nu zic cititta).
1. evident ca nu, dar nu este obligatoriu.
2. nu-ti mai arunca asa des ochi in bord, fi atent la drum si foloseste-ti ...instinctul. Dupa mia de km testeaz-o in aIIIa la 4000rot/min s-o vezi cum fuge. Are un motor care se "simte bine" la turatii mari.
3. Vit.max. 120 cu tr. aVa. NU TRACTA remorca saul alt vehicul.
Eu asa am procedat si masina merge super acum(la 15500km).
"Romanul" lor l-am citit chiar din prima seara si tot ce este acolo este mult prea general pentru a putea fi folosit de catre o persoana care nu este obisnuita sa schimbe masini noi constant. Singura masina la care am facut rodajul anterior a fost un Accent, acum 10 ani.

Dar in manualul ei spunea, cel putin, intre ce turatii sa o tii in perioada de rodaj si ce viteza maxima sa atingi si in ce situatii.
De instinct am inceput sa ma folosesc dupa ce am inceput sa citesc pe forum dar senzatia neplacuta ca poate am facut ceva gresit la inceput si poate afecta performantele pe viitor tot ma "roade".

Ce sa ii faci? Sunt mai nevrotic din fire cand vine vorba de un lucru care a costat o suma importnata si pe care am de gand sa il tin multi ani de acum inainte.
Insa acel instinct al meu in continuare poate diferi ce al altuia si anume: eu schimb la 2500-2800 de ture cand conduc linistit si automat in toata perioada de rodaj. Deci si acest lucru este relativ.
Oricum, maine merg cu ea la revizia de 1000Km. Sper sa ii faca si schimbul de ulei (cum ar fi normal) decat doar sa se uite la ea, cum am citi pe aici pe forum...