Autor Subiect: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an  (Citit de 178274 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #770 : 17.Mai.2020, 12:37:43 a.m. »
Revizia normala (adica exact ce scrie în planul de revizii) te-a costat 763 de lei.
In conditiile în care pe mine revizia de 1 an m-a costat 630 de lei (facuta acolo unde se percepe 27% TVA) e cam mult.
Si aia nu afla chestii noi atunci când baga mufa în calculatorul masinii, le cunosc deja.
Dar atâta timp cât tu esti multumit, doar asta conteaza.

PS: schimbul filtrelor nu se face dupa o inspectie vizuala, este obligatoriu - e trecut în carnetul de garantii.
Smecheria cu "lasa dom'ne ca mai merge o tura" e cu bataie lunga - fix pentru ca sa mai dai pe la "medic" atunci când îti crapa ceva la masina, de regula dupa ce iese din garantie.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline gabi males

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #771 : 17.Mai.2020, 11:16:19 a.m. »
Au încasat 62.5 lei.
Poate i-au masurat grosimea. A discurilor si a placutelor de frâna.
La un an de folosinta/20k de km a masinii nu vad ce altceva ar putea sa faca.
Sistemul de frânare este cel care poate salva vieți. Prin urmare, este obligația lor să se asigure că funcționează în cel mai bun mod. Se pune mașina pe stand pentru că, la o inspecție vizuală, nu pot citi valorile la care frânează fiecare roată.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline dthem

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #772 : 17.Mai.2020, 12:32:43 p.m. »
@ntire2000 Probabil ai alt carnet, in al meu scrie ca se inspectează și se înlocuiește dacă e necesar. Altfel se sufla. Pune o poza cu Instrucțiunile de la tine prin care ne arați contrariul.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 
The following users thanked this post: Valentin.Bartolomeu

Offline toma

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #773 : 17.Mai.2020, 01:35:09 p.m. »
Au încasat 62.5 lei.
Poate i-au masurat grosimea. A discurilor si a placutelor de frâna.
La un an de folosinta/20k de km a masinii nu vad ce altceva ar putea sa faca.
Sistemul de frânare este cel care poate salva vieți. Prin urmare, este obligația lor să se asigure că funcționează în cel mai bun mod. Se pune mașina pe stand pentru că, la o inspecție vizuală, nu pot citi valorile la care frânează fiecare roată.

De acord cu mentiunea ca, din ce stiu eu, verificarea pe standul de frane se face in cazul in care umbla la sistemul de franare (inlocuire placute, lichid sau mai stiu eu ce) sau in cazul in care proprietarul masinii reclama ceva legat de cum functioneaza acest sistem. Altfel, asa cum sugera si @gabineg, poate fi usor catalogat ca un cost suplimentar la care clientul a fost "momit". Totul depinde de cum a decurs discutia la fata locului.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline bisti

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #774 : 17.Mai.2020, 01:39:22 p.m. »
Acum ceva ani, inainte sa ies din garantie, la revizia de 3 ani fara 5 zile, am cerut sa imi spuna daca exista soft mai nou pentru masina mea (alti parametri ECU, etc.).
Doar ca au verificat ce varianta soft am (desi era cea de origine, ca nu umblase nimeni la ea) mi-au luat 50 de lei.

Asta era in 2014, la Autonet. Asa ca, e vechi sistemul de ciupit bani de la clienti.
 

Offline Valentin.Bartolomeu

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #775 : 17.Mai.2020, 01:52:38 p.m. »
Ca sa justifice cei 740 lei au "inghesuit" si o verificare a franelor. Ca altfel nu ajungeau la suma asta. E bine pentru siguranta rutiera si linistea proprietarului.
Simt nevoia sa mentionez ca "Revizie" nu inseamna doar schimbul de ulei si filtru. Iar conform manualui de utilizare la revizia de 1an (15-20.000km) filtrele de aer si AC doar se curata (daca e cazul se inlocuiesc).
Legat de partea de electrica. Mi se pare o exagerare sa spui ca a "bajbait" pe acolo. In primul rand a verificat starea acumulatorului cu un tester. Apoi partea de lumini. In final a pus acea tableta pe masina pentru a face ce verificari stia. Aici cand a ajuns l-am intrebat de semnalizare (asa am aflat ca nu are releu) si daca se pot seta 4 aprinderi in loc de 3. Initial a spus ca nu permite calculatorul dar a verificat si a spus ca se poate. Aici intreb eu. Cati dintre dvs. cunoasteti aceste detalii? Sau pe cati a interesat acest aspect? Pesemne ca nimeni pana acum nu a cerut asa ceva.
Repet, nu va obliga nimeni sa dati banii astia. Fiecare face ce vrea cu masina si cu banii lui. Multumesc

L.E. Iata ce scrie la manual.
« Ultima Modificare: 17.Mai.2020, 02:09:37 p.m. de Valentin.Bartolomeu »
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet MT Spirit 2019
 

Offline toma

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #776 : 17.Mai.2020, 01:53:10 p.m. »
Acum ceva ani, inainte sa ies din garantie, la revizia de 3 ani fara 5 zile, am cerut sa imi spuna daca exista soft mai nou pentru masina mea (alti parametri ECU, etc.).
Doar ca au verificat ce varianta soft am (desi era cea de origine, ca nu umblase nimeni la ea) mi-au luat 50 de lei.

Asta era in 2014, la Autonet. Asa ca, e vechi sistemul de ciupit bani de la clienti.

Aiurea e daca faceau asta fara sa le ceri si te trezeai cu factura in brate sau daca le cereai dar aflai abia la sfarsit cat costa. Sau daca te convingeau ca ai nevoie de aceasta verificare desi tu nu aveai asta in plan.

Altfel, e doar un cost agreat de comun acord, tu ai cerut si ai fost de acord cu pretul. Mi se pare mult si mie dar puteai refuza si cauta alternativa mai ieftina.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline bisti

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #777 : 17.Mai.2020, 02:08:01 p.m. »
E adevarat ca eu le-am cerut sa imi spuna daca este vreun soft mai nou, cu alti parametri de consum. Dar sa ceri 50 de lei (pe vremea aia era 100 ora de manopera) pe o verificare de maxim 5 minute, e obraznicie.
Pretul l-am aflat la sfarsit, nu mi-au spus ca ma vor taxa pentru verificare electrica.

Am platit si nu m-am mai intors vreodata la ei. Mai ales ca mi-au facut varza volanul cand mi-au schimbat caseta de directie pe "campanie de rechemare" si nu au recunoscut in veci ca sistemul lor de fixare a volanului poate sa cuteze pielea.
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline Lerua07

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #778 : 17.Mai.2020, 02:13:05 p.m. »
Eu am cerut la revizia din 2016 sa-mi verifice versiunea de soft la cei din Pitesti si au instalat noua versiune existenta dar nu mi-au cerut bani in plus !
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline bogdanpiatra

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #779 : 17.Mai.2020, 03:36:08 p.m. »
Eu am cerut la revizia din 2016 sa-mi verifice versiunea de soft la cei din Pitesti si au instalat noua versiune existenta dar nu mi-au cerut bani in plus !
Daca nu gaseau versiune de soft, te ar fi taxat.
Asa, fiind in garantie, ei ar fi fost obligati sa se conecteze la serverul fabricii, sa vada daca ptr strict masina ta, pe seria ta de sasiu, exista rechemari, operatiuni de service impuse, etc
  • nici una inca