Autor Subiect: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an  (Citit de 178271 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline bogdanpiatra

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #760 : 14.Mar.2020, 11:08:43 a.m. »
ti am pus o sursa,

A doua, este primul curs de motoare din facultate, filtrele de hartie nu se sufla.
  • nici una inca
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline VictorN

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #761 : 14.Mar.2020, 12:11:56 p.m. »
Bănuiesc ca l-au curățat prin suflare.
Am citit și ai dreptate, dar nu înțeleg de ce recomanda asta în manualul service, adaug o poza.


Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline bogdanpiatra

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #762 : 14.Mar.2020, 12:59:44 p.m. »
asa cum se recomanda 90000 un schimb de filtru de motorina, 30000 un ulei, etc.
In prima faza, intretinerea masinii noi trebuie sa para ieftina. E unul din punctele atinse de consilierii de vanzari cand incearca sa vanda o masina.
  • nici una inca
 

Offline cristidav

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #763 : 15.Mar.2020, 07:21:17 p.m. »
În manual scrie clar ca filtrul se inspectează la 20k și se schimba la 40k.
Chiar și în condiții vitrege, se inspectează la 15k și se schimba la 30k.

Ai vazut vreodata cum arata un filtru de aer/polen dupa doar 15.000 ? Daca da, sunt sigur ca nu te-ai zgarci la 30 de lei cat costa unul pe siteurile de profil...
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline VictorN

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #764 : 15.Mar.2020, 08:18:24 p.m. »
15.000 sunt făcuți în timp scurt și la drum lung, DN și autostrada.
Filtrul de aer al motorului arata bine și cel de polen la fel.

Eu respect manualul mașinii. Dacă spune ca filtrul se schimba la a2a revizie, atunci îl schimb. Dacă zice sa schimb lichidul de frână la fiecare 40k sau 2 ani, atunci asa fac.

Nici nu fac exces de zel, nici nu fac economie.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline Valentin.Bartolomeu

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #765 : 15.Mai.2020, 06:11:46 p.m. »
Azi am facut revizia. DAB Auto - pret 968 lei. Au fost foarte amabili si am putut sta langa masina tot timpul. Cu ocazia asta am aflat ca masina (Vitara 2019) nu are releu de semnalizare. Mi s-a spus ca semnalizarea este legata direct la BCM. Ca atare, mai greu cu becurile LED. Dar l-am rugat pe electrician sa imi seteze ca, atunci cand dau impuls din maneta de semnalizare, sa nu mai clipeasca de 3 ori ci de 4. Initial mi-a spus ca nu se poate, ca apoi sa descopere ca are aceasta posibilitate (a recunoscut ca nu stia).
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet MT Spirit 2019
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #766 : 15.Mai.2020, 06:33:56 p.m. »
Si la standul de frane ce-au facut?   :-/
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline ntire2000

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #767 : 15.Mai.2020, 06:36:14 p.m. »
Au încasat 62.5 lei.
Poate i-au masurat grosimea. A discurilor si a placutelor de frâna.
La un an de folosinta/20k de km a masinii nu vad ce altceva ar putea sa faca.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Bobi

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #768 : 15.Mai.2020, 06:42:35 p.m. »
Setarea pentru a clipi de 4 ori costa ceva ? sa stiu cum sa procedez.
Ms.
 

Offline Valentin.Bartolomeu

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #769 : 16.Mai.2020, 06:47:17 a.m. »
@gabineg La standul de frane au verificat ca la ITP. Am uitat sa iau hartia cu rezultate.
@ntire2000 Grosimea placutelor a fost verificata vizual la standul de mecanica.
@Bobi Setarea semnalizarii nu a costat nimic. Nici nu stiau ca atat masina cat si softul permite asa ceva. A fost o noutate pentru electrician. De asta am simtit nevoia sa spun. In cazul in care intrebati si vi se raspunde ca nu exista.
Revizia a fost facuta temeinic. Doar am stat langa masina si am vazut ce s-a intamplat. Mai mult de atat chiar m-au rugat sa le spun daca e ceva care ma nemultumeste ca sa se poata remedia. Nu a fost cazul. Poate doar agatatul in treapta a 2-a pe care am mentionat-o (in scris). Raspunsul lor a fost unul foarte sincer: "O reglam sa intre bine in a 2-a si va face problem in alta treapta". Ce m-a dezamagit la masina a fost toba finala. Deja avea puncte de rugina (nu grave, dar erau). Mecanicul mi-a spus ca pe partea de evacuare sta cam prost. Adica se duc repede tobele.
Ce am uitat sa spun e ca pretul de baza al reviziei (ulei, filtru de ulei plus electrica si frane, costa 740 lei). Filtrul de aer motor se inspecteaza si daca este cazul se inlocuieste. La fel si cel de AC. Am ales sa le schimb pentru ca am vazut cum aratau. Erau pline de praf; poate unde merg mult in Bucuresti. Asa am ajuns la suma mentionata anterior - 968 lei.
  • Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet MT Spirit 2019
 
The following users thanked this post: toma, Dogy, gabi males