Autor Subiect: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an  (Citit de 178325 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #630 : 24.Iul.2019, 02:36:47 p.m. »
Ok ... daca la noi sunt conditii grele, Maroc, Brazilia ... India ce sunt?

Tari de lumea a treia în care masinile arata ca vai de mama lor....

    :-))
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline aavii

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #631 : 24.Iul.2019, 02:38:51 p.m. »
Mai dar scrie in manual ce inseamna conditii grele :) No ne cam potrivim cu 4 din 6 mentiuni din cate imi amintesc. oricum.. ma repet: fiecare isi intretine masina cum considera. Dealerul ne obliga doar la schimbul de ulei la un an sau 15k km ca sa nu violam garantia vietii
  • Suzuki Vitara S grade
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline daktery

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #632 : 24.Iul.2019, 02:44:49 p.m. »
E o informare care-mi seamana a abuz. De ce revizie la 15.000, daca in manualul in limba romana, deci facut ptr Romania, scrie ca revizia e la 20.000? Tare as fi curios ce se intampla daca se duce cineva la Autonet sa-si faca revizia la 20.000 de km. Ii anuleaza garantia? Ar fi un alt abuz.

Salut,
Eu am facut revizia pe la 17000 si ceva, la autonet si nu a avut nimeni de comentat,eram si in intervalul de 1 an al reviziei. Cand am intrebat de urmatoarea mi-au raspuns:"un an sau 20k km", eu am 1,6 aspirat.
Ca o paranteza, discutiile sunt bune oricum dar din punctul meu de vedere nimeni dintre noi nu stie mai bine ca producatorul cand trebuie facute reviziile la masina.

  • Suzuki Vitara 1.6 vvt/spirit/allgrip/MT
 

Offline aavii

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #633 : 24.Iul.2019, 02:47:51 p.m. »
Ca o paranteza, discutiile sunt bune oricum dar din punctul meu de vedere nimeni dintre noi nu stie mai bine ca producatorul cand trebuie facute reviziile la masina.
Eu as zice ca ar trebuie sa stie... cel ce conduce masina! :) Tinand cond de recomandarile producatorului
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline smiley

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #634 : 24.Iul.2019, 03:07:59 p.m. »
Ok ... daca la noi sunt conditii grele, Maroc, Brazilia ... India ce sunt? iadul pe pamant? Daca la motocicleta care vede 10k rpm zilnic pot sa fac revizia la 15k suzi e mai cu motz?
Si ok, majoritatea la frecam in oras dar colegul @Dogy cred ca are 80% drum lung din km aia.

@steph Nu ma pricep la motociclete, dar pot paria ca intervalul de schimb la motoare care vad des 10k rpm e mult sub 10 mii km.

Zi asta dupa ce am vazut un filmulet de la 99vehicles unde zicea ca un tir schimba uleiul intre 50 000 si 100 000 km . Asta pentru ca in mare parte motorul merge intr-un regim de turatie joasa, deci uleiul e supus la stres minim, pe cand la motor e fix invers.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline shpeedy

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #635 : 24.Iul.2019, 03:14:48 p.m. »



https://www.knfilters.com/suzuki/vitara/1.4l/2015 aici zice de de 50 000 miles cam 80 000 km.
De scuturat il scutur  periodic dar cred ca ar cam trebui sa il si spal avand in vedere ca am cam 60000km cu el. Cred ca m-ai putea ajuta aici cu niste sfaturi :) Trebuie sa comand lichidul ala

Mda, ciudat...

Vad ca - mai nou - si la filtrul meu a aparut aceasta specificatie de 50k mile pentru conditii de normale de rulare pe autostrada. O sa ma rezum totusi la 10k km interval de curatare si re-improspatare, la ce drumuri avem in RO.

Kit-ul de curatare are referinta 99-5000EU si are doua spray-uri - unul de curatare si altul de re-improspatare.



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline steph

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #636 : 24.Iul.2019, 03:26:51 p.m. »
@steph Nu ma pricep la motociclete, dar pot paria ca intervalul de schimb la motoare care vad des 10k rpm e mult sub 10 mii km.
Au urcat intervalele si la moto. Sportivele care se duc in 15k rpm au cam 10-12k interval de schimb. La mine de exemplu e 15k km dar il schimb la 12k pentru ca atunci incepe sa il cam consume. Inca sunt mobre racite pe aer cu interval mic de schimb sau cele de cros care au schimbul la numar de ore.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: smiley

Offline Dogy

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #637 : 24.Iul.2019, 06:29:22 p.m. »
Am lamurit problema, intreband direct la dealer. Mi-a zis ca la 20.000 trebuie facuta. L-am intrebat daca totusi n-ar fi mai bine la 15.000. Mi-a zis ca nu, el imi recomanda sa vin la 20.000 de km. L-am intrebat daca nu vrea mai multi bani de la mine, sa ma cheme la 15.000, sa profite putin. Mi-a zis ca nu :). (E drept ca-l si cunosc, oarecum).
Cred ca o sa aman programarea de 15.000 :) Poate o fac la 17.500  :-))
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline aavii

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #638 : 24.Iul.2019, 06:37:15 p.m. »
Sa consulti si caietul de garantie / garantie extinsa.
Poate sunt de alta parere acolo :)
De exemplu la mine la garantia extinsa (si doar acolo) zice ca reviziile trebuiesc facute fara a depasi 500km peste 15k (multiplu) si fara a depasi 15 zile la an :)
Concluzia e clara :)
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline Myhay

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #639 : 24.Iul.2019, 08:19:48 p.m. »
Mai dar scrie in manual ce inseamna conditii grele :) No ne cam potrivim cu 4 din 6 mentiuni din cate imi amintesc. oricum.. ma repet: fiecare isi intretine masina cum considera. Dealerul ne obliga doar la schimbul de ulei la un an sau 15k km ca sa nu violam garantia vietii

Foarte bine spus , cu mentiunea ca sunt vreo 7-8 mentiuni din ce imi amintesc ( la Baleno cel putin). Eu ma incadrez cu succes la 6 din ele. Dupa cum spuneam , chestia asta tine de utilizator , el stie cel mai bine si decide in consecinta unde si cum se incadreaza cu regimul de mers. Ati vazut voi vreun service sau mecanic sa va intrebe sau sa ii intereseze chestiile astea? Eu personal nu. E un subiect prea fin pentru ei , nu stau sa se complice aiurea. Ei iti spun simplu si la obiect ce spune producatorul sau ce li se comunica si lor pe partea oficiala si au incheiat subiectul. Oricum , rar se intampla sa pice motoarele din cauza asta. Problemele or sa apara la urmatorul nefericit care intra in posesia ei ( nu ca ne ar interesa nu?). Si daca e sa fie probleme din cauza asta cu motoarele si masina inca mai e in posesia ta si inca in garantie , stati linistiti ca nu va face nimeni motorul. Gasesc ei motive etc. Nu zic mai multe.

Vis a vis de ce a mentionat colegul @Dogy cu sa vina mai des sa i ia banii ca au interes si ei vezi Doamne au “refuzat” , e si o chestie de marketing. Adica multi aleg un brand auto si pe baza acestui fapt. Sunt fericiti ca trebuie sa faca reviziile la 30k km deci comoditate si bani mai putini. Gen : uite domne’ masina produsa de mine n are nevoie de mentenanta atat de des , nu e ca la altele sa faci la 10k km , la mine se face la 30k km deci am motor mai bun , rezistent etc si tinem la buzunarul clientului. Bla bla bla  =)). Ma bufneste mereu rasul cand imi amintesc. In final , ma repet , fiecare face ce vrea cu masina si banii dati pe ea. Spor!
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic