Autor Subiect: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an  (Citit de 178356 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline steph

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #470 : 15.Iun.2018, 07:41:26 p.m. »
Ok, atunci de ce mai avem discutia asta daca tu esti chitit pe ideea ta?

Normal ca factura, dar tot balciul cu telefoane, drumuri la service si discutii penibile sunt consumatoare de timp care insumeaza infinit mai mult de niste lei castigati. Bine, la partea cu timpul vad ca stai bine asa ca succes.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline sancheznfy_br

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #471 : 15.Iun.2018, 07:57:36 p.m. »
Ca sa incep altfel:
Ne ascundem in spatele unui pret mare platit ca sa stam linistiti in privinta garantie- ca sa citez nu chiar exact pe cineva de mai sua.
Nu este asa, sau cel putin in ce ma priveste. Desi sunt service-uri de firma si nu sunt gigel, meseriasii care lucreaza acolo sunt gigeiii. La noi nu există mentalitatea respectului in general.Am cerut oferte de la mai multi  reprezentati. La nici unul nu iti spune manopera pe operatiune ci la total.
Nu spun care este adausul la piese poate 500 la 100 si tot asa. Diferenta dintre BR si BZ este de 100 lei. Nu sunt tot reprezentanti?
Sunt de acord ca munca de calitate trebuie platita si nu faptul ca o posibila defectiune in garantie trebuie platita in avans mai mult, ce spui tu suna mai mult a asigurare de risc de garantie.
Nu am timp, dar chiar nu am bani de aruncat.
O sa vad eu daca " profesionistii " de la service strang filtru cum scrie in manual  si alte chestii pe care producatorul le scrie alb pe negru. Sigur nu au cheie de filtru ulei dinamometrica.
Sa vezi cei asteapta

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline toma

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #472 : 15.Iun.2018, 08:13:40 p.m. »
Eu zic ca respectul functioneaza bidirectional. Sa pleci de acasa pornit ca cei de la service sunt incompetenti si hoti, gata pus pe "scandal" mi se pare la fel de gresit ca incarcarea nejustificata pe care o fac service-urile de reprezentanta in perioada in care esti "prizonierul" garantiei.

  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline Myhay

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #473 : 15.Iun.2018, 08:17:06 p.m. »
La prima revizie ( schimbat filtre si ulei) am venit cu uleiul cumparat de mine dar era tot Ecstar 0w20 , binenteles luat la un pret omenesc de la magazin piese auto , nu la pretul lor absurd de reprezentanta. Filtrele le am cumparat de la ei dar la urmatoarea revizie , o sa vin eu cu toate filtrele si uleiul ( tot Ecstar 0w20 momentan) cumparate de mine din alta parte. Toate filtrele vor fi cele de origine Suzuki adica identice cu ce vand ei in reprezentanta , numai ca...la un pret sensibil mai mic. Am facut un calcul acum cateva luni si rezultatul : fac o economie de 100 si ceva de lei ( la piese+ ulei) , 120-130 lei cam asa, aceleasi piese ca la service.  Practic cu banii astia economisiti beneficiez de o manopera normala. In orice service de cartier bun ( nu ma refer la nea Ion de la colt ) o revizie - schimb ulei + filtre este in jur de 85 lei. Cu banii aia economisiti din piese ma apropii cat de cat de aceasta valoare. Si in final asta este....eram constient ca asa se intampla , la orice marca si la orice masina noua in garantie. Nu-i bai...in viitor o sa trec pe Ravenol dar pretul final va fi egal cu cel care este acum daca iau toate piesele de la ei dar castig la calitatea uleiului clar si asta inseamna protectie mai buna pentru motor. Asta este...

PS : Eu fac reviziile la Radacini Militari ( Bucuresti) si sunt multumit de service pentru inceput. Service-ul este curat , nu este inghesuiala , au scule pentru cam orice ( inclusiv cheie pentru filtru ulei  :good:) , ma lasa sa stau langa masina ( fff important pentru mine) dar....la prima vedere mecanicii clar nu se ridica la nivelul preturilor practicate de reprezentanta , la manopera in special ma refer. Par cam tantalai si aerieni daca ii scoti din rutina sau daca apar unele problemute neasteptate cu masina...gen un sunet dubios sau un scartait sau efectiv ceva mai complex / complicat. SIngurul minus enorm momentan este parcarea pentru clienti care ....de toata jena ! Cine a fost stie...
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline sancheznfy_br

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #474 : 15.Iun.2018, 08:37:25 p.m. »
@toma
Sunt perfect de acord, respectul e bidirectional.
Recunosc ca aveam o banuiala pe care mi- a confirmat-o chiar dealerul cand mi-a vandut masina iar mai nou colegul care a postat factura incarcata de la Radacini BR.

 Eu doar vreau sa stiu daca scrie pe undeva de la Suzuki citire ca este obligatoriu sa ei piesele de la reprezentant. SI nu scrie pentru ca ar incalca drepturile mele ca si client intr-un stat democratic unde avem si obligatii pe langa drepturi.

Aici apare problema generala din Romania, respectarea drepturilor care se aplica in toata UE.

Asta vad ca nu vreti dragi colegi sa intelegeti si veniti  cu tot felul de "abureli" doar ca sa o las mai moale si sa ma "supun" regulilor nescrise din viata de zi cu zi.
Chiar nimeni nu mai lupta pentru drepturile lui ca cetatean?!!!
Eu asta am avut de spus. Puteti arunca cu pietre, puteti sa mi stergeti contul dar nu ma puteti convinge cu argumente intemeiate ca nu am dreptate

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline steph

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #475 : 15.Iun.2018, 08:39:38 p.m. »
Diferenta dintre BR si BZ este de 100 lei. Nu sunt tot reprezentanti?

Pretul poate sa difere din mai multe motive. Chiria e diferita de la un oras la altul, poate si salariile variaza, numarul de posturi de lucru, etc. Una e sa suni sa gasesti loc a doua zi si alta sa te programezi peste 2 saptamani. In plus fiecare entitate e libera sa-si fructifice cum poate pozitia. Daca esti singurul dealer pe o raza de 200 km poti sa ridici putin preturile stiind ca nu bate nimeni atata drum pentru 100 de lei in partea cealalta. Asta e economia de piata. 

Cum zicea si @toma, pare ca prea te duci la revizie asteptand sa se intample ceva rau. Toti am avut experientele noastre mai putin placute cu mecanicii. Fie ei de dealer fie de colt de strada. Dar nu e regula. E o vorba (urata... si o sa fiu tras de urechi): Daca cauti suficient poti sa gasesti cioburi si-n 3.14 ... :D

Asta vad ca nu vreti dragi colegi sa intelegeti si veniti  cu tot felul de "abureli" doar ca sa o las mai moale si sa ma "supun" regulilor nescrise din viata de zi cu zi.
Chiar nimeni nu mai lupta pentru drepturile lui ca cetatean?!!!
Eu asta am avut de spus. Puteti arunca cu pietre, puteti sa mi stergeti contul dar nu ma puteti convinge cu argumente intemeiate ca nu am dreptate

Alta victima bag seama. Nu o sa-ti stearga nimeni contul doar ca avem pareri diferite. Ti s-a mai spus mai sus ca poti sa mergi cu piesele tale la revizie. Exista un mic risc dar e neglijabil. Noi aici ne dadeam cu parerea daca merita sau nu. Tu in schimb vrei sa auzi ca riscul e zero si ca e o practica uzuala. Ei bine, asta nu o sa auzi. ;)
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Myhay

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #476 : 15.Iun.2018, 09:40:29 p.m. »
Uite o situatie de care m-am lovit la service-ul mentionat mai sus la prima revizie in primavara : cel de la receptie , consilierul Suzuki , a spus ca pot veni cu piesele mele dar el recomanda pe cele de origine de la ei ( bla bla bla bla...) vechea placa ... si daca vin cu piesele mele sa aduc dovada de unde le-am procurat , adica bon , factura etc.

La revizie cand am venit cu uleiul cumparat de mine din alta parte , fiind tot Ecstar 0w20 , Seful de atelier , care este un fel de CTC-ist acolo , m-a ''apostrofat'' in sensul ca de ce nu am luat uleiul de la ei si ca de ce l-am cumparat din alta parte. I-am raspuns frumos ca este acelasi ulei pe care il vand si ei si i-am spus de unde l-am cumparat (pieseautoradacini) deci tot ei sunt teoretic sau au legatura cu ei ( cred). La care domnul , a spus ca nu garanteaza ca este cel original ca al lor , ca aia au alta sursa de unde il iau , pe alta filiala si tot asa , vrajeluri de genul. Incerca sa ma convinga sa nu mai vin cu piesele din alta parte si sa le iau numai de la ei pentru ca ce aduc ei este cel mai bun si aprobat si avizat si....mama mama ..ce mai... Incepuse chiar sa ma bage in partea tehnica cu afectarea motorului si ca in cazul acesta voi plati examinarea si nu este sigur ca voi beneficia de garantie.... In fine... O incercare usor - ostentativa si agresiva de a ma indoctrina si convinge dar si speria in acelasi timp ca daca nu cumpar piese de la ei ( la suprapret nejustificat) imi distrug masina si o platesc din bani proprii... vechile placi... Dar el nu stia cu cine sta de vorba si l-am luat si eu cu partea tehnica nitel sa vada ca nu vorbeste cu un fraer si cand a vazut cum sta treaba s-a linistit si nu a mai insistat desi fata lui exprima o vadita stare de deranj si nervi de parca era service-ul mamei lui si fiecare cent intra in buzunarul lui...

Deci , @sancheznfy_br  , fa cum este corect si legal si n-au ce sa-ti zica , ca dovada ''incursiunea'' mea cu ''Saful'' care a fortat nota la limita legala , poate poate pica fraerul. De-aia s-a si oprit ca simtea ca sarea calul si stia ca urmatorul meu raspuns era de ordin legislativ legat de faptul ca nu-mi pot impune de unde sa cumpar si cu ce piese sa vin la ei. Ei sunt doar in masura sa recomande  nu sa impuna conform legii. Daca se schimba legea vreodata sau daca Suzuki da un comunicat / nota oficiala publica in acest sens asta este jucam dupa cantec dar pana atunci eu ca si client am un cuvant de spus in beneficiul meu.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline toma

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #477 : 15.Iun.2018, 09:58:11 p.m. »
Din ce am citit pana acum, poate gresesc, nimeni nu a fost refuzat la revizie de un service autorizat atat timp cat a venit cu consumabile OEM achizitionate din alta parte in perioada de garantie sau cu orice fel de consumabile compatibile dupa expirarea garantiei.

In rest, diferentele de manopera sunt mai mult sau mai putin justificate, asa cum bine a explicat @steph, in functie de multi factori. [offtopic] eu stiam in forma: daca e sa ai ghinion dai de cioburi si in 3.14zda[/offtopic]

Cumparatul de consumabile din alte surse implica un timp suplimentar pierdut care in functie de factori subiectivi si obiectivi merita sau nu. Fiecare isi face calculele si alege dupa cum crede ca e mai bine.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline sancheznfy_br

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #478 : 15.Iun.2018, 10:16:53 p.m. »
Am sa va postez din 2 oferte:
1.
Buna ziua stimate domnule Adrian ,

 

In devizul estimativ atasat va transmitem informatiile solicitate .

 

Referitor la celelalte intrebari adresate va comunicam urmatoarele :

 

- Politica companiei noastre este de a nu utiliza in cadrul reparatiilor efectuate piese si consumabile care nu sunt aprovizionate de catre noi si ale caror conformitate si provenienta nu pot fi verificate .   

- Garantia autoturismului dumneavoastra Suzuki acopera defectele de fabricatie sau erorile de montaj din cadrul procesului de fabricatie iar remedierea acestor eventuale neconformitati se face gratuit in perioada de garantie .

    Concret , ce problema de garantie ati dori sa reclamati in acest moment ?

 

Cu stima ,

 

Irmex & Radacini Motors Braila
RădăciniGrup


2.
Buna dimineata v-am atasat oferta pentru Suzuki , lucrarile de revizie pentru a nu pune in pericol garantia masinii se fac cu piese de la noi originale suzuki , iar pentru eventualele probleme de garantie nu vi se “imputa “ niciun cost . O zi buna !!!

ROL CAR



Ei acum ce mai spuneti.
Chiar trebuie sa fac revizia si nu vreau abureli de dealer. Cred ca am sa risc si am sa vin cu piesele mele.


Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Ti-am editat postarea din motive de GDPR, stergand numele si coordonatele celor care ti-au raspuns. @gabineg
« Ultima Modificare: 15.Iun.2018, 10:30:25 p.m. de gabineg »
  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline Ash

Re: Revizia de 20,000(15,000) km / 1 an
« Răspuns #479 : 27.Iun.2018, 01:45:48 p.m. »
Luna viitoare trebuie sa fac si eu revizia la Suzuki-ul din semnatura asa ca am dat un mail celor de la royal motors pentru un pret la revizia de 1an (km fiind doar 13.000), raspunsul a fost:

"Daca doriti sa inlocuim ulei +filtru ulei+filtru aer-cost estimativ-650lei " la care probabil o sa se adauge si filtrul de polen

Am sunat si la Radacini Militari si mi-au spus ca pretul este 1050ron....asa ca sigur voi ajunge la Pitesti
  • -
Vitara 1.6 Spirit AllGrip Diesel TCSS