Autor Subiect: Benzina standard (de 95) sau premium/super/extra (de 98/99/100), E5, E10  (Citit de 16293 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1549
  • Thanked: 234 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
UE poate vor sa protejeze pădurile de pe la noi, ca aibă ce sa taie în următori ani???
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14341
  • Thanked: 3372 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
UE, in marea ei dorinta sa-i fur(t)e pe romani, a descoperit ca in formula etanolului sunt 2 atomi de Carbon, iar in cea a benzinelor, intre 6-10.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Paulo

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 84
  • Thanked: 15 times
  • Gen: Bărbat
  • Orice iti poti inchipui devine real
    • Bucuresti
Dar motoarele vor accepta cu bucurie aceasta scadere de atomi de carbon ? 
  • S Cross 2017 All Grip 1.4 Passion
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14341
  • Thanked: 3372 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Cine cauta, găsește.
Din pacate, Suzuki nu e pe lista.

Dar, daca sapi in continuare, gasesti ce-am pus eu in attachment. Suzuki merge cu E10 pentru modelele din productia curenta! :happy:
« Ultima Modificare: 19.Oct.2019, 03:23:56 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline rexkrokiDAU

Da. De câțiva ani buni toate mașinile noi nu au nici o problemă dacă se alimentează cu E10. Singurul dezavantaj e consumul o idee mai mare. Dar de obicei E10 e cu câțiva bani mai ieftină ca E5.

Offline Fujitsu

Deci din ce inteleg eu E5 este mai buna.
Exact. De aceea căutam să văd dacă pot alimenta cu E5, nu pentru că nu ar rezista Suzuki și la E10.
Se pare că România s-a grăbit să reducă emisiile, in timp ce alții vând bine mersi benzina mai bună ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
@gabineg deci al meu Sx4 din decembrie 2010 poate avea probleme dacă merge cu E10?
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14341
  • Thanked: 3372 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Nu cred ca are. Eu nici nu mi-am pus problema asta.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: vali22

Offline Flint Beastmood

La ultima alimentare am pus Rompetrol de 98. In timp ce galgaia prin furtun, am citit eticheta de la pompa: benzina contine aditivi metalici - MMT, un compus cu Mangan despre care am aflat ulterior ca ridica cifra octanica dar in acelasi timp ar fi problematic prin depuneri pentru sistemele catalitice si daunator sanatatii.

Prin această constatare deschi rubrica despre benzina si va invit sa contribuim fiecare cu ce stie si cu ce afla despre benzina. In afara de reclamele de la pompa, am impresia ca ne cam țin in ceață furnizorii.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline VictorN

Mai e un topic deschis pe tema asta.

Eu alimentez cu 95 de la MOL, Petrom, LUKOIL, OMV sau Rompetrol și n-am observat vreo diferență între ele.

Am observat că în vreo 2 Petrom-uri m-au cam furat in sensul că mi-au pus vreo 3 litri in plus la cantitatea alimentata. De atunci ii cam evit chiar daca au cel mai bun preț.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 
The following users thanked this post: gabineg, Flint Beastmood