Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Discutii auto generale
»
Discutii despre service-uri si dealer-i
(Moderator:
gabineg
) »
SARA MOTORS Timisoara
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini:
1
...
30
31
32
33
34
[
35
]
36
Mergi Jos
Autor
Subiect: SARA MOTORS Timisoara (Citit de 91054 ori)
0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Carina Popescu
Newbie
Mesaje postate: 13
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #340 :
27.Ian.2017, 02:07:03 p.m. »
Buna ziua,
Multumesc pentru remarca cu privire la greselile gramaticale.
Am notat.
Inapoi la chestiunile cu adevarat importante...
Eu am dorit sa expun si punctul de vedere al firmei SARA MOTORS. Astfel de comentarii sunt tipice...
Oarecum de asteptat, sincera sa fiu.
Nu cred ca pot fi "acuzata" de balacareala...atunci cand cineva scrie ceva negativ, toata lumea este ON... insa cand se vine cu un raspuns/argument, stam si facem analiza pe text (stiu ca este important si acest lucru), spunem ca nu ne intereseaza, etc.
Stiu ca pe unii nu ii intereseaza disputa (inceputa de SAM ROBOTICS si continuata de alte persoane) insa consider ca este dreptul firmei SARA MOTORS, sa prezinte oarecum situatia actuala.
Credeam ca putem discutam aici pe un alt ton...insa se pare ca ne place stilul acesta mai...
O zi buna.
Carina
«
Ultima Modificare: 27.Ian.2017, 02:29:04 p.m. de Carina Popescu
»
memorat
SUZUKI SWIFT
bogdanzarnescu
Hero Member
Mesaje postate: 1356
Thanked: 274 times
Gen:
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #341 :
27.Ian.2017, 02:36:11 p.m. »
Tonul este foarte calm. Parte din lucrurile expuse de dumneavoastră sunt mai puțin adevărate. Nu este treaba mea să fac dreptate.
În același timp, nimeni nu a spus că întârzierile nu sunt recompensate cu bonificații, dimpotrivă. Ceea ce mi-aș dori să înțelegeți este că tocmai acest mod de a face business este contestat de unii utilizatori ai acestui forum. Este modul în care dumneavoastră vindeți mașini.
Mi-aș pune personal întrebarea de ce doar Sara Motors are parte de asemenea discuții, de ce doar acest nume apare și pe alte forumuri la „probleme” sau dealeri de care trebuie să ne ferim. De ce foarte mulți timișoreni care se informează în mediul online și care nu sunt de acord cu această practică aleg să achiziționeze de la Arad, Cluj, Bihor, Pitești etc. De ce atâtea procese?
Eu apreciez că vă luați din timpul dumneavoastră și scrieți aici, un prim pas ar fi să spuneți adevărul. Și să acceptați și realitatea văzută din exterior.
memorat
Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
Cosmin09
Hero Member
Mesaje postate: 1800
Thanked: 265 times
Gen:
pres de Bucarest
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #342 :
27.Ian.2017, 02:46:08 p.m. »
Daca aveti ceva de spus care sa schimbe parerea actualilor clienti Sara Motors dar si pe cea a celor care locuiesc in Timisoara si care intra aici sa se intereseze de firma dvs. cu gandul de a-si achizitiona un vehicul Suzuki, mai bine scrieti decat sa va suparati pe "tonul" discutiei. Lasati-i pe altii sa judece tonul si dvs. incercati sa va incadrati in limitele regulamentului acestui forum, inclusiv sa va limitati la a face publice numele celor care au preferat sa acceseze acest forum doar cu un "nickname".
memorat
Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
Carina Popescu
Newbie
Mesaje postate: 13
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #343 :
27.Ian.2017, 02:55:20 p.m. »
Buna, bogdanzarnescu
Ma bucur ca putem discuta pe un ton calm, asta imi si doresc.
Chiar daca suntem criticati sau "dojeniti", stiu sa selectez ceea ce este constructiv.
:-)
Aveti dreptate. Sunt multe de rezolvat.
Noi lucram la imbunatatirea aspectelor negative.
Insa sa stiti ca eu spun adevarul.
Stiu ca nu este tocmai "ortodox" acest mod de a aplana o situatie cu un client. Insa este o varianta pe care eu o aleg pentru a ne arata deschiderea fata de clienti. Sper ca in curand sa nu mai fie cazul si toate livrarile sa revina la termenul stipulat in contract.
Sunt multe de discutat. Am vazut ca sunteti din Timisoara, deci va astept cu drag intr-o zi la noi la show-room sa stam la o poveste si o cafea.
Sigur imi voi nota cateva lucruri constructive pentru vanzarile viitoare
Poate faceti un drive-test cu noul SX4 1.4 ALLGRIP.
:-)
O zi buna si pastram legatura.
Carina
memorat
SUZUKI SWIFT
Carina Popescu
Newbie
Mesaje postate: 13
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #344 :
27.Ian.2017, 03:27:22 p.m. »
Buna, cosmin09,
Vom incerca sa schimbam imaginea pe care o avem.
Chiar lucram la asta.
Se pare ca ne ia mai muult timp decat am estimat noi...dar va fi din ce in ce mai bine.
Sa stiti ca nu m-am suparat si chiar nu sunt o suparacioasa din fire...cine ma cunoaste, stie asta.
Insa tonul chiar consider ca trebuie sa il pastram constructiv, nu acuzator sau "tras de ureche".
:-)
Chiar m-am inscris aici din dorinta de a discuta, de a invata si de a oferii niste lamuriri, daca le putem spune asa.
Referitor la regulamentul forumului, cred ca firma SARA MOTORS, este indreptatita sa prezinte transparent situatia, atata timp cat domnul in cauza, a publicat documentul scanat, emis de RAR, in care numele SARA MOTORS este denigrat.
Nu am avut intentia de a "demasca" pe nimeni.
:-)
Cred ca ar fi mai ok, sa ne cunoastem realmente. Fara nickname-uri.
Stiti, din spatele tastaturii este destul de usor...
Eu sunt Carina, reprezentant departmant vanzari, SARA MOTORS.
Multumesc pentru intelegere.
Carina
memorat
SUZUKI SWIFT
shpeedy
Hero Member
Mesaje postate: 11865
Thanked: 2307 times
Gen:
Bucuresti
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #345 :
27.Ian.2017, 03:49:50 p.m. »
@Carina Popescu: incep prin a va felicita cu privire la deschiderea de care dati dovada prin accesarea comunitatii noastre
Am vazut ca ati revenit pe forum postand acelasi comentariu in 3 topicuri - este ok, topicurile erau cele potrivite. Pe viitor poate scrieti doar intr-unul si faceti doar trimiteri din celelalte topicuri.
Am totusi cateva observatii, daca-mi permiteti:
- indiferent ce probleme aveti cu clientii dvoastra. ce se intampla sa fie si membri ai acestui forum, cel mai indicat ar fi sa rezolvati direct cu ei respectivele probleme, eventual - in cazul unui deznodamant ok pentru client - sa-l rugati in privat sa posteze el rezultatul final al discutiilor;
-
nu este ok sa divulgati numele oamenilor de pe forum
, daca acestia au ales sa foloseasca un nickname in locul numelui real; este strict alegerea dvoastra. daca alegeti sa va folositi numele real pe forum;
- departe de mine sa va spun cum sa faceti business, dar - dupa cativa petrecuti in aria Customer Experience - va recomand sa ganditi PROactiv, nu REactiv cu privire la problemele de livrare si alte alea, mai ales daca stiti ca respectivele cazuri au incidenta mare de aparitie: indiferent cate bonusuri faceti oamenilor pentru o masina intarziata, s-ar putea sa nu fie suficient pentru acoperirea pagubelor ce nu sunt intotdeauna de natura financiara (sa presupunem un caz in care cineva isi organizeaza un tur al Europei cu noua masina comandata la dvoastra. si respectiva comanda de masina intarzie peste data estimata de plecare in tur - eventualele pagube financiare, dar mai ales gustul amar lasat dupa o asemenea experienta sunt greu de sters).
In rest, sa ne auzim cu bine!
memorat
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
The following users thanked this post:
PAR
Carina Popescu
Newbie
Mesaje postate: 13
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #346 :
27.Ian.2017, 04:14:31 p.m. »
Buna shpeedy,
Multumesc pentru raspuns.
Ai dreptate. Poate uneori devin subiectiva.
Chiar am ales sa imi spun numele real, fara nici o retinere. Pentru ca reprezint firma Sara Motors si am dorit inca de la inceput sa fie o comunicarea deschisa.
Nu ma ascund si cred ca este mai bine pentru clienti sa stie ca eu sunt cea cu care, de multe vorbesc in show-room. in special in situatiile neplacute.
;-(
Cu domnul respectiv, poate am gresit... Insa un client ne-a adus printat scanul de la RAR, postat de dansul pe acest forum. Cu date, spun eu "confidentiale"...in acest context am dorit sa public decizia de azi.
Stiu ca se poate face apel.
Oricum, am inteles.
Voi fi mai atenta pe viitor.
Va multumesc.
Carina
memorat
SUZUKI SWIFT
gabineg
Global Moderator
Hero Member
Mesaje postate: 14537
Thanked: 3481 times
Gen:
Suzuki SX4 GLX 4WD
Bucuresti
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #347 :
27.Ian.2017, 04:54:00 p.m. »
Reiterez și eu rugămintea ca pe viitor sa nu fie utilizate numele reale ale membrilor SCR, dar fac precizarea ca @rzapo și l-a deconspirat singur, când a postat pe forum răspunsul de la RAR.
memorat
SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
Carina Popescu
Newbie
Mesaje postate: 13
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #348 :
27.Ian.2017, 04:57:07 p.m. »
Am inteles.
Multumesc pentru intelegere.
O dupa-amiaza faina.
Carina
memorat
SUZUKI SWIFT
Vali D
Sr. Member
Mesaje postate: 323
Thanked: 64 times
Gen:
Oriunde
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #349 :
27.Ian.2017, 06:55:11 p.m. »
D-ra
Carina Popescu
-cu tot respectul, pot sa emit o parere impartiala avand in vedere ca nu am amestec cu d-vs ca societate comerciala si nici nu fac afaceri in Timisoara. Dar, in fapt slaba gestionare a problemelor ce apar in relatia clienti /d-vs / fabricant nu este de natura a va face cinste. Este normal sa existe aceste "plangeri " despre cum sunt tratati clientii, pentru aceasta este un forum unde si totodata se fac schimb de idei si pareri atat generale cat si particulare. Faptul ca la dumneavoastra nu functioneaza bine "bucataria" nu este treaba clientului ci este exclusiv vina dumneavoastra. Pentru un client - si mai ales unul - care iti pune o caramida de bani pe masa (plata cash prin banca) este injositor. Este o totala lipsa de respect atat fata de el ca individ cat si fata de ceea ce inseamna el in societate, tinand cont ca acel individ munceste cinstit si isi plateste taxele si impozitele catre Stat. Personal, in urma celor citite cred ca mai trebuie sa lucrati vis-a-vis de aceasta relatie, avand in vedere ca aveti salarii si firma profit din urma acestor clienti. Sa nu fiu inteles gresit - nu va pune nimeni sa-i spalati pe picioare si sa le dati cu parfum.
In alta ordine de idei - "
un client ne-a adus printat scanul de la RAR, postat de dansul pe acest forum. Cu date, spun eu "confidentiale"..."
sa va povestesc ceva - confidential este termenul uzitat in U.S.A. pentru documente clasificate. In Romania nivelul de secretizare incepe cu secret de serviciu, ceea ce nu este cazul dumneavoastra (ar trebui sa aveti certificate ORNISS si vizite periodice de la SRI). Faptul ca invocati acest lucru denota ca nu prea stiti cu ce se mananca informatiile ce nu sunt destinate publicului (clasificate) si nici nu prea cunoasteti Legea Romana. Si mai ales vad ca va deranjeaza acel document emis de R.A.R. - personal nu cred ca este un fals ci un document perfect valabil. Si va ascundeti sub perdeaua de confidential....va recomand cu sinceritate sa coborati cu picioarele pe pamant si sa va revizuiti atitudinea fata de (potentiali) clienti. Toate cele bune.
memorat
The following users thanked this post:
PAR
Tipărire
Pagini:
1
...
30
31
32
33
34
[
35
]
36
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Discutii auto generale
»
Discutii despre service-uri si dealer-i
(Moderator:
gabineg
) »
SARA MOTORS Timisoara
There was an error while thanking
Thanking...