Autor Subiect: SARA MOTORS Timisoara  (Citit de 91066 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline centel

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #270 : 01.Oct.2016, 04:31:46 p.m. »
Si faptul ca scriem aici pe forum tot o forma de boicot este:)
Dar hai sa nu aruncam cu pietre doar in Sara Motors, hai sa ne aruncam privirea si spre Suzuki Romania. Si acolo se intampla chestii anormale unei firme respectabile. Daca lasi un dealer care iti creeaza probleme de imagine sa functioneze inseamna ca ori esti incompetent ori te doare la banana de clienti. Eu personal am sa incerc sa ii evit cat de mult pot si sa povestesc la cat mai multa lume despre tratamentele lor. Deja ma gandesc sa renunt la prima revizie gratis primita cadou si sa ma orientez spre Szeged.
  • Vitara 1.6 Passion 2WD AT - Galactic Grey
 

Offline rzapo

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #271 : 01.Oct.2016, 06:32:48 p.m. »
o surpriza buna, mi-au facut Marshall Pitesti si cei de la arad.
nu trebuie sa mergem chiar spre Szeged, dar nu este de neglijat.
oricum eu ma voi adresa si spre partea Europa si voi trimite inclusiv catre Japonia un scurt report despre modul de comportament al celor din Timisoara si implicit a celui care raspunde de zona de vest de la suzuki Romania
  • Suzuky SX4 4x4 navi
Radu Zaporojan
 

Offline bogdanzarnescu

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #272 : 01.Oct.2016, 07:17:22 p.m. »
Din pacate numarul celor care se informează pe forumuri înainte de a cumpăra ceva este infim. Sunt convins ca au n avansuri cu care jonglează si acum, iar topicul ăsta are ceva vechime. Un lucru nu o sa înțeleg niciodată. .. cum si de ce sunt lăsați să funcționeze. Service-ul am înțeles ca merge bine mersi desi in acel răspuns dat de rar lui rzapo scrie clar ca au fost suspendați până la intrarea în legalitate
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline rzapo

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #273 : 01.Oct.2016, 07:37:34 p.m. »
da asa este...
asta inseasmna sa iti bati joc de legislatie...... astept sa vad daca si in fata Judecatorului vor avea aceeasi atitudine...
  • Suzuky SX4 4x4 navi
Radu Zaporojan
 

Offline aleksanders

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #274 : 01.Oct.2016, 08:32:36 p.m. »
o sa cauti mult o adresa la care sa le dai mail in japonia - eu am reusit aici cu confirmarea ca au primit mailul - de 4 luni nu am primit vreun raspuns - asa ca delasarea e chiar de sus - nu ungaria- nu romania.... chiar in japonia

suzuki-soudansitu@suzuki.co.j
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline enicky

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #275 : 01.Oct.2016, 09:57:10 p.m. »
Din pacate numarul celor care se informează pe forumuri înainte de a cumpăra ceva este infim..... Un lucru nu o sa înțeleg niciodată. .. cum si de ce sunt lăsați să funcționeze.
            Recunosc ca nici eu nu m-am omorat cu informatiile de pe forum, putine cate erau anul trecut, dar dupa cum am mai spus, oferta lor era prea frumoasa(discount 2mii)..........
            Iar ce nu intelegi tu e atat de simplu : ei trebuie sa fie corecti cu furnizorul(Suzuki) si sunt, iar cu clientul "se descurca" ! :dknw:
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline bogdanzarnescu

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #276 : 01.Oct.2016, 10:13:21 p.m. »
Ok, e logic ce spui. Dar service-ul "suspendat"? Prea nu se leagă nimic la acest dealer
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline rzapo

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #277 : 02.Oct.2016, 10:00:57 a.m. »
nue vorba de delasare. urmind scara ierarhica.. poate dura si peste 6 luni ... orice cilcul e format din oameni. si daca cei de aici informeaza ca dealarul isi face treaba... pe cei de sus .. ii intereseaza doar cifrele.. la asta se rezuma o analiza financiara... asa ca profitul e principal. ideea este sa actionam prin incositenta din legislatia Romaniei. iar iedeea cu servicul suspendat este dat doar de ,,nesimtirea,, si lipsa de respect fata de legislatie si fata de noi.... e vb de bani la urma. eu consider ca doar boicotul fatis - a nu se mai lucru cu acest reprezentant, poate influenta situatia in bine.. fara bani nostri ei nu ar exista...
  • Suzuky SX4 4x4 navi
Radu Zaporojan
 

Offline bogdanzarnescu

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #278 : 02.Oct.2016, 10:35:50 a.m. »
Nu poti boicota atâta timp cât numărul celor care se informează in mediul online este infim
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline kellogs

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #279 : 08.Nov.2016, 02:20:48 p.m. »

PRE livrare
- mi se face oferta cu discount, insa nu mi se zice ca e pentru plata integrala in maxim 4-5 zile lucratoare, ca oameni suntem doar, ca intelegem daca nu se poate chiar in doua.
- semnez contractul, primesc proforma pe care o platesc integral in termenii conveniti contractual, primesc factura "Garantie Suzuki Vitara Pasion 1.6 [...] pe care nici nu ma uit
- sunt batut la cap de doua ori pe saptamana ca trebuie sa aduc rabla cat mai repede
- pentru aceasta mi se pun tot felul de bete in roate, cum ar fi: masina sa fie de 3 ani pe numele ultimului proprietar, daca anul de fabricatie nu coincide cu anul primei
  inmatriculari proprietarul trebuie sa mearga la Politie sa ii modifice rubrica 19 din CIV, actele sa ajunga fotografiate la dealer ca sa le verifice si el, etc. Totul pentru ca livrarea
  masinii sa intarzie o luna si o saptamana in plus fata de termenul din contract.
- intre timp aflu de pe internet cu cine am de a face. Trimit un email celor dela Suzuki Romania (SR) si ii rog sa imi confirme ca masina este comandata si iese din fabrica la data comunicata.
- primesc confirmare dar nu direct de la Suzuki Romania ci prin intermediul Sara Motors (SM) - un email adresat mie care nu a ajuns la mine, insa cumva aa juns la ei; conversatia mea cu
  SR a trecut prin SM. Ca urmare am fost reasigurat de catre SM ca au fost probleme, ca si fabrica intarzie cu comenzile, ca in cazul meu sa stau linistit ca nu vor fi probleme. Si
  ca sa nu mai fac reclamatii (?) la Magyar Suzuki (??)
- dupa circa 50 de mesaje si telefoane cedez si cumpar tichetul de la dealer pentru 1500 lei
- se apropie data livrarii iar dealerul nu mai da nici un semn de viata. In penultima (sau ultima, nu mai tin minte) zi ma suna si zice ca... nu sunt probleme, masina e iesita din fabrica
  a trecut testul calitatii (WOW!) si alte baliverne. Dar ca din cauza fabricantului intarzie. Si ca in urmatoarea zi lucratoare are confirmarea de la fabrica cu data incarcarii
  pe TIR a masinii comandate. Si ca primesc gratuit tichetul Rabla ca si compensatie si ca multumim de intelegere (asta cu multumim de intelegere e patogenica pe acolo. Oamenii
  mint cu zambetul pe buze din prezilele semnarii contractului si iti multumesc pentru intelgere).
- luni suna sefa lui ca... nu au confirmarea. Dar ca saptamana aceea, in 2-3 zile pana maxim vineri 100% vor avea confirmarea datei incarcarii. Mi se zice telefonic ca masina este
  platita (la fabrica).
- se face vineri, nimic. Se face joi de dupa. Primesc telefon ca... fir'ar sa fie, nu s'a incarcat masina pe TIR, nu au nici data cand se va intampla fericitul eveniment. Si ca...
  fabrica tocmai a intrat in concediu si se intoarce pe 21 august si ca dupa aia.. bla, bla, bla.
- mai port ceva discutii cu SM prin email (si doar prin email, la solicitarea mea) in care ii treceam in cc si pe SR. La primul emial nu primesc raspuns; dau SMS dealerului sa ii zic
  ca i'am scris si ca astept raspuns. Aflu ca dealerul e plecat in concediu... si ca va prelua sefa conversatia. Ceea ce se si intampla.
- sun la SR, aflu ca masina de fapt nu a fost platita. Intreb cam care ar fi cea mai apropiata data la care s'ar putea livra masina tinind cont ca fabrica e in concediu si admitind
  ca imediat ce se introc la lucru SM plateste masina (nu inteleg de ce sa nu o plateasca in timpul concediului fabricii, sigur contruile IBAN nu intra in concedii). Aflu data
  aceasta, mai adaug o saptamana si le fac o notificare prin care solicit un act aditional la contract in anumiti termeni. Pe scurt, in 23.08 ii notific ca astept sa produca
  act aditional in 1 saptamana pentru livrarea masinii pana in 2 saptamani. Sau, cu penalitati pana in maximum 4 saptamani.
- tacere deplina pana la data limita in care imi dau oamenii actul aditional in termenii mei. Ma instiinteaza ca il voi primi si in original prin curier dupa cum am cerut. Ajunge
  a doua zi curierul si imi cere sa achit nota de plata a curieratului
- lucrurile se intampla si sunt chemat in data limita (cea fara penalitati) din actul aditional pentru a ridica masina.

POST livrare
- constat la fata locului factura finala lipsa. Ca... ei nu sunt parte din programul Rabla si ca, voi primi din acest motiv factura finala dela alt dealer care este in program pe
  numele meu. Asta dupa ce am semnat stornarea facturii "Garantie Suzuki [...]" care nici nu mai stiam cum arata. Moment de soc. Stornarea era semnata. Eram sigur ca aventura nu
  se incheiase. De ce nu mi'ati spus de aceasta situatie ? - pentru ca oricum nu va afecteaza...
- nu tu covorase la masina, nici macar vreun ziar pe jos, nu tu motorina in rezervor ca sa ajung 3-4 km mai incolo la un Mol. Doar cateva picaturi sa ajung la o benzinarie lipita
  de ei. Toate taxele cu RCA si numerele rosii suportate de mine.
- iau masina cu toate cele afara de factura finala, COC si CIV si ma intorc acasa. Masina e o placere la condus. In cei 600 km pana acasa am uitat de rele.
- sun din nou la SR, le explic cum a fost si intreb de factura finala. Omul de la SR era in concediu. Mi se confirma ca SM nu e in programul Rabla si ca asta e practica lor uzuala.
  Cer confrimare ca celalat dealer a emis (sau urmeaza sa emita) factura pe numele meu. Nu mai vine confrimarea. Sun dupa doua zile de la predare la dealer, ma arat multumit
  de masina (si chiar sunt) si intreb de acte. Imi zice ca factura finala e pe drum si ma suna pe maine/poimaine. Se face ras-ras-poimaine. Nimic. Sun din nou, dealerul nu isi aminteste
  sa fi zis ca factura aceea e pe drum inspre ei (!) dar ca imi pune pe mail de indata ce are ceva.
- Peste cateva zile primesc pe email factura finala fara stampila/semnatura. Peste alte cateva zile ajunge la ei factura finala in original semnata si stampilata. O primesc scanata
  pe email. Inca niste zile si ajunge la ei CIV, care... are o cifra in plus la seria de sasiu. RAR Bucuresti a gresit (pe bune, aici chiar nu a fost vina SM, WOW!!!).
- Mai trec vreo 2 saptamani si imi ajunge CIV si celelalte acasa prin curier. Si aici am avut o litera la adresa destinatarului gresita, ca sa fie distractie si mai mare.
- Dupa alte 2 saptamani ma suna sa ma intrebe daca... nu cumva le-am facut vreo reclamatie la AFM eu, ca sa stie si ei cine i'a reclamat. Buna treaba si asta!
 
Una peste alta, Sara Motors este o firma parte dintr'un grup de firme (Sara Grup). Au mari datorii neplatite catre stat (si probabil si catre altii). Daca in trecut mai mergea cu
amenintarile cu judecata - si a mers si in cazul meu - e foarte probabil ca intr'un viitor orarecare sa nu mai mearga. E un munte de praf sub presul ala de la intrare.
Nu mai cred ca e nevoie sa aduc aminte cititorului ca acum sunt racorit, insa cat a fost calda treaba... nu e lucru usor sa stai cu stres luni de zile la rand.

Evitati Sara Motors!
(Si multumim pentru intelegere)
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/