Buna ziua,
A venit momentul sa va povestesc despre experienta avuta cu Sara Motors si Suzuki Romania.
Primul contact l-am povestit deja in postul:
Buna,
Tocmai am dat avansul pentru o Vitara
...
Am semnat contractul in 30 Martie cu data de livrare 30 Iunie, adica 3 luni. Marcel mi-a dat ca si data de livrare 15 Iunie dar eu ca sa fiu baiat gigea am zis: "Ok, hai punem pe 30 Iunie sa avem marja de eroare, nu ma deranjeaza daca intarzie 2 saptamani, shit happens all the time", asta pentru ca au fost de acord sa trecem in contract penalitati pentru fiecare zi de intarziere.
Ca si bonusuri am obtinut la cumparare 490 Euro din pretul masinii, cotiera si covorase de cauciuc si cei 96 de euro pe care trebuia sa ii platesc la ridicarea masinii.
Partea cu banii inainte de a primii masina mie imi pute rau de tot, dar na...ce sa faci? Imi era mai comod la ei datorita faptului ca ei se ocupau si de preluarea masinii pentru rabla.
Masina comandata a fost un Passion 2WD AT culoarea alba (aia gratis). Mentionez ca am vrut sa cumpar masina prin programul rabla iar in momentul in care am semnat contractul nu era pornit inca programul.
Am achitat masina dupa cum am promis la timp si am asteptat pornirea programului rabla. A inceput si programul rabla, in 14 Iunie, am facut tot ce a tinut de mine cat de repede s-a putut. Asteptarea continua!
Inainte de trecerea termenului din contract ma suna Marcel, sa ma duc pana la ei ca avem o problema! Surpriza!
Cand ajung la ei la sediu imi spun ca "o problema" is defapt doua; una ca intarzie masina si a doua ca s-a gresit culoarea masinii la "comanda", o sa vina gri metalizat in loc de alba. De vina pentru intarziere, normal, ca este fabrica! Partea ciudata din toata vizita a fost ca mi-a fost aratat o hartie pe care scria packing list cu masina "mea" si acolo scria "Issued in: 15.06.2016". Din cate stiu eu asta inseamna ca masina e iesita din productie. Right?
Pentru cele 2 probleme am negociat sa primesc in plus cardul navi si ceasul din bord (e piticu' meu, ma dureau ochii cand vedeam gaura aia neagra din mijloc
) si noul termen de livrare e 15 Iulie!
Am contactat telefonic Suzuki Ungaria/Romania (sincer nu sunt sigur unde am nimerit, eu am crezut ca sun la Suzuki Ungaria) la care mi-a raspuns o duduie in dulcele grai unguromanesc, am intrebat daca nu se poate urgenta trimiterea masinii pentru a avea timp sa o inmatriculez, aveam de gand sa plec cu ea in concediu peste hotare la finalul lunii August. Tot ce a putut duduia sa imi raspunda la telefon a fost ca ea poate doar sa inregistreze o reclamatie cu privire la Sara Motors...serios? Asta e tot ce se poate face? I-am raspuns ca pe mine nu ma ajuta cu nimic reclamatia, eu vreau sa primesc masina cat mai repede.
Ca sa nu o mai lungesc ... am primit masina in 29 Iulie, dupa inca vreo 2 amanari pentru care am mai obtinut bare transversale si prima revizie gratis...
Dupa ce am primit masina am tot asteptat sa vina cartea masinii, timp de 3 saptamani, in care l-am sunat aproape in fiecare zi pe Marcel sa il intreb de carte. Intrun final m-am enervat si am contactat Suzuki Romania pe facebook ....
EU: Buna ziua, am cumparat recent un Suzuki Vitara, an de fabricatie 2016. L-am preluat de la dealer in data de 29 Iulie. Nici pana astazi nu am primit cartea de identitate a masinii. Nu mi se pare normal ca sa dureze atat primirea cartii avand in vedere ca acusi imi expira numerele rosii. Dealerul este Sara Motors, numele meu este .... Nu sunt multimit deloc de situatia actuala. Va rog sa verificati si sa urgentati transmiterea cartii. Astept raspuns. Pana acum relatia mea cu Suzuki nu a fost foarte placuta. Fiti sigur ca am sa povestesc tuturor cunoscutiilor despre tratamentul clientilor dumneavoastra.
Suzuki Romania: Bună ziua. Revenim mâine cu mai multe informații.
Aș vrea să vă rog, însă, ca și data trecută, dacă se poate, să trimiteți un e-mail cu această problemă și la contact@suzuki.ro
EU: Buna ziua. Nu vreau sa reveniti cu informatii si nici nu vrea sa trimit mail. Vrea sa imi trimiteti cartea de identitate a masinii
Aveti numele meu, aveti numele dealerului. Va rog urgentati trimitetea cartii. Eu sunt foarte suparat pe numele Suzuki in momentul acesta
AUG 24TH, 9:25AM
Suzuki Romania: Buna ziua,
Ne pare rau pentru situatia neplacuta, dar va informam asupra faptului ca CIV-ul masinii achiziotionate este deja la dealerul Sara Motors. In cursul zilei de astazi veti contactat de catre consilierul de vanzari pentru a primi informatii cum puteti intra in posesia CIV-ului.
O zi frumoasa,
Suzuki Romania
AUG 24TH, 10:26PM
Intradevar, m-a sunat Marcel sa imi zica ca a primit mail de la Suzuki Romania si ca o sa primeasca cartea maine. Motivul: Suzuki Romania a trimis cartea la alt dealer....
EU:Ciudat e ca dealerul m-a contactat azi ca sa imi spuna ca ati trimis cartea la alt dealer si ca maine o va primii. Sunteti niste adevarati "profesionisti".
Dupa episodul asta m-a sunat Suzuki Romania ca sa imi transmita ca defapt cartea e la Sara Motors de la inceputul lui August. Serios? Am ramas perplex si mi-a crescut tensiunea instant. Cum mah sa suni si sa dai vina pe dealer??? Cum mah sa ma sune dealeru si sa dea vina pe Suzuki Romania???? Ce firma lu' peste ii asta? Ce profesionisti sunteti mah? Cum bah sa suni clientu si sa dai vina pe cineva din "interior"?? NU MA INTERESEAZA!! Eu vreau cartea, rezolvati-va problemele interne fara sa ma implicati pe mine. Ce imagine iti creezi tu asa? M-am simtit ca la piata, serios, imaginea Suzuki pentru mine e 0, niste SAMSARI, si astia de la Timisoara, si aia de la Bucuresti...toti o apa si un pamant!
Asa ca dupa 2 luni de la primirea masinii, dupa 2 seturi de numere rosii am primit in sfarsit si numerele negre....
Nu stiu unde este adevarul dar sincer nici nu ma mai intereseaza, nu mai cred nimic din ce imi zice Suzuki, fie ei din Bucuresti, fie ei din Timisoara.
Omul Marcel Constantin care mi-a vandut masina este un om sufletist care vrea sa isi faca treaba, se implica in relatia vanzator-client dar este un simplu angajat intro firma "romaneasca". S-a oferit sa se ocupe de inmatricularea masinii fara sa imi ceara nici un ban!
Am completat si chestionarul de "ne"satisfactie.
Concluziile din toata povestea asta le trageti singuri, eu le-am tras pe ale mele ...
Numa bine!