0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Buna ziua,Ma numesc Carina Popescu si sunt director de vanzari la Sara Motors.
Imi pare rau ca nu am intrat pana acum pe forum sa raspund tuturor clientilor si potentialilor clienti Sara Motors.Sincer, ma bucur foarte mult ca exista acest mijloc de "discutii".
Pentru inceput cel mai constructiv ar fi sa facem cunostiinta, nu?Nick-name-urile pe care Dvs. le folositi nu cred ca sunt tocmai benefice acestor discutii.
Cel mai corect este sa dam cartile pe fata.Eu am curaj sa dicut fair cu fiecare in parte. Atat aici cat si la show-room.
Vreau sa dau dreptate unora dintre voi. DA, AU FOST si DA SUNT INTARZIERI!!!
Acum, as vrea sa ii intreb pe cei care au "dezvaluit" aici problemele cu Sara Motors, ce bonificatii au primit pentru intarzieri.
STIU ca nu compenseaza si STIU ca v-am necajit muuult cu aceste intarzieri.Dar as vrea sa fim corecti pana la capat si sa spunem si cealalta parte a problemei.Faptul ca s-au oferit bonificatii/penalizari de sute de EURO.Care poate fi considerat un DISCOUNT supplimentar la mega preturile pe care le-ati primit la semnarea contractului, corect?[...]Cine doreste sa modifice contractul, NICIODATA NOI NU AM SPUS CA NU SE POATE!!!
Daca putem sa imbunatatim ceva, va rog cu drag sa ne dati idei/sfaturi.
Vreau doar sa nu denigram pur si simplu o firma din ...nu stiu ce motive.....
Eu va astept la birou sa vorbim deschis-real-cinstit FATA IN FATA!!!
"SUSTINEREA"COLEGILOR DIN RETEA, adica a altor dealeri SUZUKI.....este un semn ca unora le este teama de noi.
Voi fi aici de acum incolo, zilnic.
...Chestia cu colegialitatea este benefica, sa stiti.Dar asa cum ati spus si Dvs., concurenta este benefica pentru orice afacere....