Autor Subiect: SARA MOTORS Timisoara  (Citit de 91071 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cristidav

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #220 : 28.Aug.2015, 07:50:23 p.m. »
Oradea. Nu cred ca am vazut in 3 ani de cand activez pe forum vreun cuvant rau despre cei de la Oradea ;)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline docmarius

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 9
  • Gen: Bărbat
    • Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #221 : 06.Nov.2015, 06:15:48 p.m. »
Vin si eu tardiv cu cateva comentarii despre Sara Motors.

Cand m-am hotarat in Septembrie sa-mi cumpar masinuta, m-am deplasat pana in show room.
Nu stiu ce criterii de angajare au oamenii astia la agentii de vanzari, dar se pare ca, pe langa aerul de superioritate pe care-l afiseaza de parca Suzuki e atelierul lor de lacatuserie propriu si personal, se pare ca au fost vadit deranjati de interesul meu pentru masina. Dupa ce cu chiu cu vai s-a urnit pana la masina de prezentare din parcare, pana sa scot un pret pentru modelul respectiv mi-a explicat de 3 ori ca depinde cum platesc, ca stai sa vedem, ca scartz ca marr, si in sfarsit, dupa vre-o 5 minute mi-a oferit pretul de lista ce-l gasesti pe orice site (uau ce greu a fost), si ca dureaza intre 1 si 4 luni livrarea, cu 10% avans, si banii inainte platiti cu 10 zile inainte de livrare (termen care oricum este aproximativ, o cunostiinta stand cu banii dati vre-o 2 luni, cu telefoane pe la OPC). Nu tu prezentare, nu tu explicatii, ca sa nu vorbim de vre-o propunere de test drive, chiar daca masina era acolo si nu mai era niciun alt client pe acolo. Probabil nu aveam fata de cumparator serios si hotarat...
A doua zi, Sambata, a trecut si sotia sa vada ce masinuta mi-as dori eu. Cu toate ca era cu cca. 1 ora inainte de incheierea programului, oameni evident se pregateau de plecare, fiind din nou deranjati cumplit. Nici macar nu s-au mai sinchisti sa faca un minim efort...

Asa ca am apelat cu incredere la reprezentantii Suzuki de la Arad, de la Infogo-Motor, care aveau masina in stoc, erau si amabili, si nederanjati, si dornici sa ofere informatii, si in 3 zile am plecat cu ea spre casa.
Chiar s-au deranjat sa sune dupa o saptamana sa intrebe daca totul e ok si daca sunt multumit de masina...
Muresul ala nu e numai o apa curgatoare...




« Ultima Modificare: 06.Nov.2015, 06:27:15 p.m. de docmarius »
  • Vitara Passion 1.6 ALLGRIP 5MT Atlantis Turquoise / Superior White
 

Offline cmd77

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #222 : 16.Mar.2016, 03:52:34 p.m. »
Buna prieteni,
il stie cineva pe d-l Marcel Constantin de la Sara Motors.
AM primit o oferta buna de la dansul pentru Vitara si eram curios daca este serios si de cuvant.
Multumesc
  • suz
Vitara Passion 2WD benzina Galactic Gray
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #223 : 16.Mar.2016, 05:03:43 p.m. »
Cel mai bun lucru pentru tine este sa citesti topicul si sa ne spui la final ce crezi despre Sara Motors! Bafta.
Go Terios!!!:)
 

Offline hugbear

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #224 : 28.Mar.2016, 09:43:14 p.m. »
@Carina Popescu: Va rog sa continuati aici discutia inceputa pe un alt topic. Bineinteles, asta nu inseamna ca exista vreo restrictie de a participa la alte discutii din forum.

Buna ziua,
Ma numesc Carina Popescu si sunt director de vanzari la Sara Motors.
Buna ziua. Bine ati venit.

Imi pare rau ca nu am intrat pana acum pe forum sa raspund tuturor clientilor si potentialilor clienti Sara Motors.
Sincer, ma bucur foarte mult ca exista acest mijloc de "discutii".
Si pe noi ne bucura ca ne-ati descoperit, in sfarsit, dupa opt ani de existenta.

Pentru inceput cel mai constructiv ar fi sa facem cunostiinta, nu?
Nick-name-urile pe care Dvs. le folositi nu cred ca sunt tocmai benefice acestor discutii.
... dar este modul in care functioneaza acest forum (si circa 99,99% dintre forumurile de discutii din lume), mod de functionare la care ati aderat odata cu inscrierea ca utilizator.

Cel mai corect este sa dam cartile pe fata.
Eu am curaj sa dicut fair cu fiecare in parte. Atat aici cat si la show-room.
E cea mai constructiva abordare.

Vreau sa dau dreptate unora dintre voi. DA, AU FOST si DA SUNT INTARZIERI!!!
Destul de dificil de contrazis evidenta... ;)

Acum, as vrea sa ii intreb pe cei care au "dezvaluit" aici problemele cu Sara Motors, ce bonificatii au primit pentru intarzieri.
Avand in vedere oferta dumneavoastra spre deschidere completa, poate ar fi mai bine sa incepeti prin a prezenta, onest si detaliat, sirurile de evenimente care au putut duce la intarzierile de livrare discutate pe forum. Cred ca ACESTA ar fi un inceput bun, apoi putem discuta si despre ce si cat compenseaza sumele respective.

STIU ca nu compenseaza si STIU ca v-am necajit muuult cu aceste intarzieri.
Dar as vrea sa fim corecti pana la capat si sa spunem si cealalta parte a problemei.
Faptul ca s-au oferit bonificatii/penalizari de sute de EURO.
Care poate fi considerat un DISCOUNT supplimentar la mega preturile pe care le-ati primit la semnarea contractului, corect?
[...]
Cine doreste sa modifice contractul, NICIODATA NOI NU AM SPUS CA NU SE POATE!!!
Poate ca, pentru a dovedi bona fide, ati putea veni in intampinarea potentialilor clienti prin includerea in contractul standard a unei penalizari pentru intarzierea livrarii peste data contractuala, cuplata cu stabilirea unei perioade de livrare rezonabile. Ce ziceti?!

Daca putem sa imbunatatim ceva, va rog cu drag sa ne dati idei/sfaturi.
Tocmai am facut-o in paragraful anterior. Cu placere...

Vreau doar sa nu denigram pur si simplu o firma din ...nu stiu ce motive.....
Din cate tin eu minte, utilizatorii forumului n-au facut decat sa povesteasca faptele, evenimentele si experientele de care au avut parte, acest lucru fiind valabil pentru toti dealerii, nu doar in ceea ce priveste firma dumneavoastra. Nu-mi dau seama ce poate fi denigrant aici...

Eu va astept la birou sa vorbim deschis-real-cinstit FATA IN FATA!!!
Iar noi va asteptam din nou pe forum, pentru a discuta deschis-real-cinstit, PUBLIC!!!  (cu alte cuvinte, chiar sub ochii potentialilor viitori clienti...)

"SUSTINEREA"COLEGILOR DIN RETEA, adica a altor dealeri SUZUKI.....este un semn ca unora le este teama de noi.
Puteti detalia?

Voi fi aici de acum incolo, zilnic.
Sunteti binevenita (dumneavoastra, la fel ca si orice coleg sau concurent de-al dumneavoastra).
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 
The following users thanked this post: PAR, Carina Popescu

Offline enicky

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #225 : 29.Mar.2016, 01:30:00 a.m. »
       Citat din Carina Popescu : " Pe noi NICIODATA nu ne veti auzii vorbind de rau un alt dealer SUZUKI sau de la o alta marca.
Consider ca este loc pentru toata lumea...important este sa fim corecti....ca doar suntem colegi."

           @Carina Popescu relatia mea cu dvs. a exista in august 2015 si s-a limitat doar la 3 convorbiri telefonice : nu pot spune din pacate sau din fericire dar n-a existat o finalitate deoarece, dupa cum ati citit probabil in postarea mea anterioara, n-am fost deacord cu discountul de 2000 de euro pe care mi l-ati acordat in schimbul a aprox. 3 luni de asteptare a masinii, deoarece ma grabeam si am avut alta optiune. Deci personal am fost fair play cu firma dvs., n-am mintit !
         Dupa cum se vede am inceput cu un citat din postarea dvs. care ma deranjeaza maxim !!! Din citatul pe care l-am dat reiese clar ca NU stiti sa faceti comert sau nu vreti sa faceti comert legal si correct!!
       Aceeasi situatie am intalnit-o si in Bucuresti, unde mi s-a explicat (tot de un vanzator ca dvs.) ca Autonet este "coleg" cu Cobalcescu(dealer si el la vremea respectiva) cu Radacini si cu ceilalti vanzatori de Suzuki in Romania. Va voi da un exemplu :
   Un dealer imi trimite o oferta de pret pe mail, oferta unde mi se spune ca citez "oferta noastra este mai buna decat cea a..... care v-a oferit x pret"
     Am mai citit inca odata mail-ul si nu-mi venea sa cred ca acest dealer stie tot ce am discutat cu celalalt !!!
     Evident ca am inca mail-ul pastrat ca proba, in caz ca acest dealer va "recidiva" ! L-am avertizat si pe el de greseala facuta, cu mentiunea ca as dori sa nu se mai repete situatia.
    Se pare ca dvs. si "colegii" pe care nu-I vorbiti de rau,  nu stiti (sau nu va place sa stiti!) ce raporturi exista intre doua sau mai multe companii care vand acelasi produs, si cum se numeste "colaborarea" cu "colegii" precum si intelegerile cu acestia !!!
    Nu va tin eu curs de legislatie comerciala acum, daca n-ati inteles intrebati juristul firmei dvs., sau cititi in presa ce amenzi au luat OMV, Lukoil, etc. si ei "colegi" in domeniul petrolului.
    Ca s-o scurtam, dvs. si cu celelalte reprezentante Suzuki sunteti firme concurente (nu "colege"), concurenta din care noi clientii avem de castigat, iar dvs. mai putin !! Dar asta e comertul !!!
    Va inteleg perfect ca va convine mai mult situatia de "colegi" si de colaborare, mai ales ca vreo 16 ani am lucrat si eu in "privat" dar acum am trecut de cealalta parte a baricadei,  pe de-o parte, iar pe de alta parte mai sunt si client.
    Cand exista concurenta e bine pt. toata lumea, cand suntem "colegi" si "ne intelegem" e grav : este un moment cand noi clientii avem de suferit. Daca toate reprezentatele se "inteleg" la pretul de vanzare al marfii, la pretul accesoriilor, la preturile practicate in service-uri,  ce vom avea in Romania? monopol, cartel, sau comert socialist ? Unde este concurenta directa?
    Nu doresc si nu astept explicatii din care sa reiasa concurenta "puternica" dintre dvs. si ceilalti "colegi", ceea ce imi doresc este sa dispara aceasta relatie de "colegialitate". 
    Daca intamplator cititi aceasta postare, va multumesc pt. timpul acordat si va doresc spor la treaba !!
« Ultima Modificare: 29.Mar.2016, 01:32:33 a.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Carina Popescu

Offline Carina Popescu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
    • Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #226 : 29.Mar.2016, 10:59:51 a.m. »
Buna dimi.
@cmd77, Da, inainte sa ne vizitati la show-room sau sa luati o decizie, este bine sa cititi cateva situatii, a unor clienti SUZUKI-Sara Motors.
Veti fi mai atent la cateva aspecte... pe care le vom discuta in parte in cazul in care va hotarati sa cumparati prin Sara Motors.

Si totodata, ne ajutati si pe noi sa imbunatatim procedura actuala. Astfel evitam situatii neplacute..

Referior la colegul meu Marcel, pot sa va spun sincer ca este un baiat chiar foarte ok. Cu un mult bun simt si care chiar stie sa se ocupe de "clientii lui".
Poate sunt subiectiva.
:-)

Va asteptam cu mare drag.
Carina
  • SUZUKI SWIFT
 

Offline Carina Popescu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
    • Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #227 : 29.Mar.2016, 11:14:44 a.m. »
@enicky.
Multumesc pentru sfaturi si chiar pentru anumite idei indirecte.
:-)
Chiar voi tine cont.

Nu neg ca poate am gresit, poate aveam un motiv anume pentru abordarea mea cu Dvs. la momentul respectiv.

Nu stiu cine sunteti, pentru ca nu v-ati dat numele...insa ma bucur ca sunteti client SUZUKI.
Din pacate nu Sara Motors :-)

Indiferent de dealer, masina merita toti banii. STIU SIGUR ca sunteti absolut multumit de masina.

Chestia cu colegialitatea este benefica, sa stiti.
Cel putin eu asa consider
Dar asa cum ati spus si Dvs., concurenta este benefica pentru orice afacere.

Daca aveti drum in Timisoara, va astept cu mare drag la o cafea si discutam mai multe. Chiar m-as bucura sa ne cunoastem si personal, nu doar prin telefon.

O zi faina.
  • SUZUKI SWIFT
 

Offline enicky

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #228 : 30.Mar.2016, 01:32:26 p.m. »
   
...Chestia cu colegialitatea este benefica, sa stiti.

Dar asa cum ati spus si Dvs., concurenta este benefica pentru orice afacere....

             "Chestia cu colegialitatea" este ceva tipic  romano-balcanic, de genul o oala in care ne-am bagat toti cu mare prietenie, dar, daca e cazul, in secunda 2 ne dam in cap !
              In occident aceasta "oala" e reglementata prin lege(mai nou si la noi), dar se pare ca aceasta "colegialitate" n-a fost prea benefica, altfel nu apareau legile concurentei.
               Eu stiu ca e benefica  colegialitatea, dar numai pt. companii, foarte putin sau deloc pt. client. Nu stiu daca ati redirectionat un client catre alt dealer Suzuki, daca nu aveati un produs pe stoc, sau daca service-ul dvs. a  imprumutat o piesa dela  "colegi" pt. a rezolva un client!
       Zic ca e benefica pt. firme deoarece e mai avantajos sa vinzi toti la acelasi pret, decat  sa te "intreci" cu "colegul", la cine are pretul mai bun !
       Dupa cum ati vazut din semnatura, sunt posesor de Suzuki, sunt intr-adevar  foarte multumit de masina si trebuie s-o spun, si de "Radacini" de unde am luat-o. Fac aceasta mentiune pentru ca m-au ajutat in mod direct s-o cumpar.    Multumesc pt. invitatie !
                                     Cele bune va doresc !             P.S.  cat de multumit vedeti aici.
« Ultima Modificare: 30.Mar.2016, 01:49:10 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Carina Popescu

Offline tsf

Re: SARA MOTORS Timisoara
« Răspuns #229 : 30.Mar.2016, 02:37:38 p.m. »
(Niciun subiect)

Ieri 29 martie am ridicat si eu masina de la Sara Motors si doresc sa imi impartasesc si eu experienta avuta cu ei.
Am comandat masina in mijlocul lunii noiembrie cu livrare pe sfarsitul lunii decembrie.La sfarsitul lunii noiembrie m-am inteles cu  doamna Carina sa iau masina in ianuarie deoarece aveam TVA mai mic si an fabricatie 2016.mi s a dat ca termen de livrare sfarsitul lunii ianuarie.la mijlocul lunii ianuarie mi s a dat un nou termen de livrare spre sfarsitul lunii februarie.la jumatatea lunii februarie am fost anuntat ca masina va intarzia si mi s a comunicat ca termen de livrare data de 22 martie.Bineinteles ca mi s a dat obtiunea daca nu pot astepta sa mi se returneze avansul si sa reziliem contractul.Precizez ca de fiecare data cand am sunat mi s a raspuns sau daca nu am fost contactat inapoi!Eu unul sunt multumit de relatia cu ei avand in vedere ca mi au vandut si masina second ce o aveam.sunt multumit de bonificatiile primite de la ei pt intarziere.toate aceste lucruri pozitive pt mine au anulat in mare parte intarzierile privind livrarea masinii.
Am sunat la multe reprezentante suzuki din tara care aveau masini pe stoc dar niciuna dintre ele nu s a apropiat de pretul si bonificatile oferite de Sara Motors.
Deasemenea i am spus doamnei Carina ca nu mai doresc sa cumpar Suzuki si ca o sa imi iau un Renault Kadjar.spre surprinderea mea nu a avut nimic rau de comentat despre Renault.a incercat sa ma convinga cu atuurile masinii pe care o vinde si cu discounturi si a reusit.
Acum este clar ca Sara Motors nu e firma nemteasca si nu functioneaza dupa principii nemtesti.Dar 90% dintre romani suntem romani pe strada,la lucru,etc.,dar cand vrem un serviciu asteptam sa fim serviti ca nemtii.
Daca ma grabeam cu masina probabil ceream avansul si ma orientam spre Kadjar.
Per total chiar daca au fost intarzieri sunt multumit de masina si de modul in care am fost tratat de personalul Sara Motors.
  • suzuki vitara 1.6 passion all grip
 
The following users thanked this post: gabineg, Carina Popescu