Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Discutii auto generale
»
Discutii despre service-uri si dealer-i
(Moderator:
gabineg
) »
SARA MOTORS Timisoara
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini:
1
...
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
...
36
Mergi Jos
Autor
Subiect: SARA MOTORS Timisoara (Citit de 93020 ori)
0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
miocrl
Hero Member
Mesaje postate: 5054
Thanked: 78 times
Gen:
Love is all around
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #160 :
30.Oct.2013, 11:18:18 a.m. »
datoria lui rzapo era sa verifice regulat daca s-a facut plata?
datoria voastra era sa informati clientul ca nu s-a facut plata si se va amana livrarea masinii?
memorat
https://www.facebook.com/ComunitateaWaldorfTimisoara
jurnal de bord - SX4 1.5 GLX 2007
jurnal de bord - S-Cross 1.4 6MT Passion Mild Hybrid 48V 2020
NicNic
Hero Member
Mesaje postate: 6713
Thanked: 1531 times
Gen:
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #161 :
30.Oct.2013, 11:29:21 a.m. »
O intrebare, pentru Rs Sara Motors:
Masina o aveti in curte la voi, la dealer, si nu se poate livra din cauza neachitarii ei (prin leasing sau cum o fi)?
Ca sa clarificam putin situatia ....
memorat
ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
lucianer
Hero Member
Mesaje postate: 8046
Thanked: 270 times
Gen:
Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #162 :
30.Oct.2013, 01:03:40 p.m. »
Cred ca avem si aici pe forum, colegi care au avut de tras.
memorat
Go Terios!!!:)
rzapo
Full Member
Mesaje postate: 222
Thanked: 7 times
Gen:
Radu Zaporojan
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #163 :
30.Oct.2013, 03:48:27 p.m. »
eu am avut ca client datoria sa achit catre dumneavoastra ce am avut de achitat, catre ei ce am avut de achitat... de ce trebuie eu sa urmaresc ce au ei cu dumnevoastra sau ce aveti dumneavoastra cu ei..... unde si de unde deriva aceasta obligatie a clientului...?
cine si unde a introdus obligatia asta...?
memorat
Suzuky SX4 4x4 navi
Radu Zaporojan
bogdanb
Hero Member
Mesaje postate: 2041
Thanked: 3 times
Gen:
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #164 :
30.Oct.2013, 04:26:35 p.m. »
Dar la firma de leasing te-ai adresat sa ceri relatii? Au latit, nu au platit? au vreo retinere de alta natura sa plateasca? ai vreun document din care sa rezulte ca firma de leasing a dat banii - si deci cei de la Sara mint?
Sincer, nici eu daca as fi dealer, nu as da o masina doar pe vorbe ci numai dupa ce primesc macar un avans (respectiv de la firma de leasing) ceea ce inteleg ca nu s-a intamplat...
memorat
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q
rzapo
Full Member
Mesaje postate: 222
Thanked: 7 times
Gen:
Radu Zaporojan
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #165 :
30.Oct.2013, 04:32:29 p.m. »
firma de leasing nu raspunde si motiveaza ca cei de la saramotors nu si-au achitat la timp obligatiile... intrebare: de ce eu ca clinet beneficiez de problemel saramotors sau de relatiile bune sau rele intre leasing si sara...?eu mentionez ca am achita la timp totce s-a cerut si ce au solicita...
oricum aceste lucruri vor fi lamurite pe cale legala .. trebuie sa manince si gura avocatiiolor ceva
memorat
Suzuky SX4 4x4 navi
Radu Zaporojan
bogdanb
Hero Member
Mesaje postate: 2041
Thanked: 3 times
Gen:
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #166 :
01.Nov.2013, 02:07:41 p.m. »
Imi suna ca vina e impartita intre firma de leasing si dealer, care te paseaza de la unul la altul. In paralel cu demersul in instanta adreseaza-te si la protectia consumatorului, sa-i reclami pe amandoi. Mi se pare evident ca ambii isi bat joc de tine ...
memorat
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q
igor_tsr
Newbie
Mesaje postate: 5
Gen:
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #167 :
01.Nov.2013, 03:45:24 p.m. »
Si eu traversezi o perioada mai neplacuta in relatia cu Sara Motors.
Departamentul Comercial/Vanzari de la Sara Motors habar nu au ce inseamna "customer care", dupa ce ti-au luat banii dispar ca magarul-n ceata.
La Skoda, dupa ce ai semnat contratul esti informat continuu despre:
1) cand s-a dat comanda la fabrica
2) daca masina este programata ti se comunica seria de sasiu si saptamana in care va avea loc asamblarea
3) dupa ce s-a finalizat asmablarea ti se comunica si VIN-ul.
4) termenul de livrarea este comunicat cu precizia de 1-2 zile.
Eu de la Sara Motors n-am reusit pana acum sa aflu cand exact imi va fi livrata masina (avans, 20%, platiti in 28Sept, rest de bani, 80%, platiti in 14Oct). Am avut multe discutii cu agentii de vanzare in care de mai multe ori le-am explicat ce asteptari am. Eu am vorbit, eu am auzit.
Pacat de brand-ul Suzuki ca a ajuns pe mainile unor nepriceputi si incapabili sa invete din feedback-urile clientilor. Am sunat la Suzuki Romania, poate ei vor fi in stare sa schimbe ceva la Sara Motors....
Eu ii voi toca incet pana cand se vor invata minte ca cel care duce banii la ei (adica clientul), are dreptate.
«
Ultima Modificare: 01.Nov.2013, 03:50:22 p.m. de igor_tsr
»
memorat
igor_tsr
Newbie
Mesaje postate: 5
Gen:
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #168 :
01.Nov.2013, 03:59:05 p.m. »
Si eu traversezi o perioada mai neplacuta in relatia cu Sara Motors.
Departamentul Comercial/Vanzari de la Sara Motors habar nu au ce inseamna "customer care", dupa ce ti-au luat banii dispar ca magaru-n ceata.
La Skoda, dupa ce ai semnat contratul esti informat continuu despre:
1) cand s-a dat comanda la fabrica
2) daca masina este programata ti se comunica seria de sasiu si saptamana in care va avea loc asamblarea
3) dupa ce s-a finalizat asmablarea ti se comunica si VIN-ul.
4) termenul de livrarea este comunicat cu precizia de 1-2 zile.
Eu de la Sara Motors n-am reusit pana acum sa aflu cand exact imi va fi livrata masina (avans, 20%, platiti in 28Sept, rest de bani, 80%, platiti in 14Oct). Am avut multe discutii cu agentii de vanzare in care de mai multe ori le-am explicat ce asteptari am. Eu am vorbit, eu am auzit.
Pacat de brand-ul Suzuki ca a ajuns pe mainile unor nepriceputi si incapabili sa invete din feedback-urile clientilor. Am sunat la Suzuki Romania, poate ei vor fi in stare sa schimbe ceva la Sara Motors....
Eu ii voi toca incet pana cand se vor invata minte ca cel care duce banii la ei (adica clientul), are dreptate. Clientul le plateste salarul, asa ca trebuie sa asculte de el.
memorat
rzapo
Full Member
Mesaje postate: 222
Thanked: 7 times
Gen:
Radu Zaporojan
Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara
«
Răspuns #169 :
01.Nov.2013, 05:27:28 p.m. »
pentru a fii cinstit si onest:
S-a reglementat problema, totul s-a datorat unei lipse de comunicare. Fiind masina in leasing, undeva ceva pe relatia lesing-livrare nu a functionat.
masina a sosit, si va fi livrata Luni.
pacat de nervii irositi si situatia creata...
Oameni sfintesc sau spurca locul...
pentru informare corecta SaraMotors transitea informatia de la lesing catre clinet - Modul lor de comportare nu are nimic care sa le fie reprosat.
Poate doare situatia existenta in Romania de... citiva ani ( citi fiecare stie)
memorat
Suzuky SX4 4x4 navi
Radu Zaporojan
Tipărire
Pagini:
1
...
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
...
36
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Discutii auto generale
»
Discutii despre service-uri si dealer-i
(Moderator:
gabineg
) »
SARA MOTORS Timisoara
Sari la:
=> Discutii despre service-uri si dealer-i
There was an error while thanking
Thanking...