Si eu traversezi o perioada mai neplacuta in relatia cu Sara Motors.
Departamentul Comercial/Vanzari de la Sara Motors habar nu au ce inseamna "customer care", dupa ce ti-au luat banii dispar ca magaru-n ceata.
La Skoda, dupa ce ai semnat contratul esti informat continuu despre:
1) cand s-a dat comanda la fabrica
2) daca masina este programata ti se comunica seria de sasiu si saptamana in care va avea loc asamblarea
3) dupa ce s-a finalizat asmablarea ti se comunica si VIN-ul.
4) termenul de livrarea este comunicat cu precizia de 1-2 zile.
Eu de la Sara Motors n-am reusit pana acum sa aflu cand exact imi va fi livrata masina (avans, 20%, platiti in 28Sept, rest de bani, 80%, platiti in 14Oct). Am avut multe discutii cu agentii de vanzare in care de mai multe ori le-am explicat ce asteptari am. Eu am vorbit, eu am auzit.
Pacat de brand-ul Suzuki ca a ajuns pe mainile unor nepriceputi si incapabili sa invete din feedback-urile clientilor. Am sunat la Suzuki Romania, poate ei vor fi in stare sa schimbe ceva la Sara Motors....
Eu ii voi toca incet pana cand se vor invata minte ca cel care duce banii la ei (adica clientul), are dreptate. Clientul le plateste salarul, asa ca trebuie sa asculte de el.