0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
... ne poți spune te rog de unde ai aflat lucrul acesta ?
Chiar asa, sa fim ontopic, sa nu aberam la greu, si sa aratam batul si calea cea dreapta celor "indisciplinati" si rautaciosi care strica reputatia "meseriasilor".(Din pacate, unii dintre noi nu traim în Elvetia, ci în România si asta ne ocupa tot timpul liber în care am putea sa hoinarim pe coclauri - nu prin service-uri).Iar în minunata noastra tara, pentru unii, este deosebit de greu sa presteze si un banal schimb de ulei - ulei care nu e 190 de lei ca pe emag ci 300 de lei - ca e reprezentanta.Da, sunt reprezentante care NU AU MECANICI COMPETENTI pentru schimbul uleiului. Iar asta este continuare la postarea de ieri seara.Mâine dimineata trebuie sa ma duc pe cheltuiala mea la un nene care se ocupa exclusiv de schimbat uleiul sa o trag pe canal si sa vad pe unde anume pierde ulei. PS: asta nu va ramâne chiar asa. O sa ma duc la RAR si un expert care sa îmi elibereze o nota de constatare pe baza careia sa le fac un pic viata vesela celor care habar n-au decât sa-si bata joc de clienti din pozitia de reprezentanta a unei marci auto.Care nu stie meserie, n-are decât sa lucreze salahor în constructii.Talentul de a aburi clientul si a fi deosebit de amabil pâna îi iei banii nu înseamna profesionalism.
... Întrebarea cu care am rămas amândoi e de ce nu a strâns la loc șurubul ăla. După discuția avută cu dl Potcoavă de la Hinode mi s-au spus că de la ei orice mașină pleacă verificată. Aici intervine logica: dacă mașina era ok, deci nu exista balta aceea din poze, însemnă că ea a apărut ulterior reviziei. La care a început să mă amenințe cu pierderea garanției că de ce nu m-am întors la ei să strângă acel șurub care cică este conic și dacă este strâns de alți neavizați poate fisura carcasa cutiei. ...”