O sonda defecta se vede la prima cheie.Daca la relanti motorul nu merge constant sonda e o problema 90%.
Faptul ca martorul de bord se aprinde dupa 200km de la curatirea EGR-ului inseamna ca nu e ok.Stergerea codului de eroare nu rezolva problema decat poate inca 200 km.
In momentul in care EGR-ul nu lucreaza in parametrii martorul se va aprinde din nou.
Nu am nici un interes sa schimbi EGR-ul,e problema ta,dar,daca
eu am trecut prin asta nu fac decat sa-ti spun ce au spus si facut mecanicii care se ocupa de Suzuki.Daca mergeam pe la coltul strazii la service si eu as fi inceput probabil prin "curatirea"lui..Dar am fost la doua reprezentante ,una in TM,unde pretul era peste limita bunului simt si una in Hu,unde am si inlocuit piesa.Ambele au spus acelasi lucru,daca vreau schimb daca nu..nu.Dar un catalizator e mult mai scump si in plus inainta de a pune alt catalizator va trebui sa schimbi si EGR-ul...obligat
Bafta!