Autor Subiect: Probleme catalizator  (Citit de 10904 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Probleme catalizator
« : 28.Apr.2009, 10:14:47 p.m. »
In weekend am fost in prahova la parintii nevestei. La intoarcere spre Iasi am ridicat-o in ture ca in oras nu prea o chinui la ce trafic e. Acu am profitat de sosea si am dus-o pin pe la 3 mii si ceva de ture. La un moment dat, cand era mai draga lumea, s-a aprins beculetu galben la motor. Mentionez ca am mai patit asta o data, tot la drum lung, da cand am ajuns acasa am resetat calcu cu metoda veche prin scoaterea unei borne la baterie si am scapat de bec. Nu s-a mai aprins pana acu. Asa a am dus-o azi de dimineata repede la reprezentanta la diagnostic. Rezultatul: singura ei problema la sonda lambda care trebe curatata. Tipu de acolo mi-a recomandat cinci plinuri plus aditiv 2+2 de fiecare data. Pe de-o parte ma bucur ca in rest ii sanatoasa tun, pe de alta, ma intreb daca aditivu ala o sa-mi curete catalizatorul :(
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Probleme catalizator
« Răspuns #1 : 28.Apr.2009, 10:23:41 p.m. »
De ce nu incerci mai intai un mers mai turat?Nu neaparat tare,ci turat. Stiu cum era la Grand Vitara cu filtru de particule de mergeau baietii pe autostrada cateva minute cu 4000rot si isi revenea.Incearca si tu un mers mai "supra-turat" pana sa incerci cine stie ce aditivi sau alte chestii.
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline danker

Re: Probleme catalizator
« Răspuns #2 : 28.Apr.2009, 10:33:48 p.m. »
- Cumpara benzina buna si mergi mai turat si becul se va stinge de la sine. ;)
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

razak

  • Vizitator
Re: Probleme catalizator
« Răspuns #3 : 28.Apr.2009, 11:12:45 p.m. »
daca invatati masina puturoasa face figuri ... eu nu o las fara sa vada si redline din cand in cand, nu-i dauneaza :)

Mie nici Partner-ul nu imi scapa :D are 28.000 km in aproape 2 ani, luata de noua, nu da pic de fum cand ii dai goarna :D dar de mica a vazut 4500 rpm

de andrei, nu cred are rost sa mentionez, e o placere sa ii dai redline la SSS ...

spor la coxat :D
 

Offline Myrcea

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 57
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme catalizator
« Răspuns #4 : 04.Mai.2009, 12:52:49 p.m. »
La intoarcere spre Iasi am ridicat-o in ture ca in oras nu prea o chinui la ce trafic e. Acu am profitat de sosea si am dus-o pin pe la 3 mii si ceva de ture...

Scuze ca ma bag in seama, dar tu ai motor pe motorina ?
La benzina, cuplul maxim il ai la 4100 de turatii iar puterea maxima la 6000... daca motorul pe benzina il tii la 2000 de ture, pe langa faptul ca e lenes si fara vlaga, te vei trezi cu depuneri de calamina de la arderea incompleta. Incearca sa schimbi peste 3500 (sau macar peste 3000) si in oras (foarte rar ajung in viteza a 3-a) si nu vei avea probleme de genul asta.
***************************************************
Suzuki Ignis 1.3 VVT 4x4 Cat's Eye Blue (+eleron spate :D)
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Probleme catalizator
« Răspuns #5 : 04.Mai.2009, 03:18:05 p.m. »
eu schimb la 3000 ... 3500 parca incepe sa urle ;) (poate gresesc), si daca sunt cu prietena mea - urla si partea dreapta : "Las-o mai moale, unde o alergi"
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline Myrcea

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 57
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme catalizator
« Răspuns #6 : 04.Mai.2009, 04:25:28 p.m. »
Stefan, te inteleg...
Dar cum masina se obisnuieste sa mearga turat sau sub-turat, tot asa se obisnuieste si prietena sa nu mai zica nimic. Oricum, sunetul si senzatia la peste 4000 de ture merita :)
***************************************************
Suzuki Ignis 1.3 VVT 4x4 Cat's Eye Blue (+eleron spate :D)
 

Offline miocrl

Re: Probleme catalizator
« Răspuns #7 : 04.Mai.2009, 04:34:33 p.m. »
ma intreb daca aditivu ala o sa-mi curete catalizatorul :(

daca socotesc, poate nici un plin nu ai consumat de atunic nu? deci ma avem de asteptat 2 luni si ca sa vedem daca se stinge beculetul? sau i-ai dat reset iar?

Offline M_TM

Re: Probleme catalizator
« Răspuns #8 : 04.Mai.2009, 05:50:38 p.m. »
Astea sun primele semne de cadere a EGER-ului.Stiu din proprie experienta.Nu amana si nu te juca cu resetari cs se duce si catalizatorul.Parerea mea si a mecanicilor..sau invers,nu mai stiu exact. :D
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: Probleme catalizator
« Răspuns #9 : 14.Iun.2009, 09:30:08 a.m. »
Nu o turam pentru ca ma ganeam sa fac economie de combustibil. Sunt deja la al doilea plin. I/am pus din nou 2+1 si nu o las sa leneveasca. Si , apropo, chiar suna bine la 3.000 de ture.  :prty: Becul s-a stins dupe ce am dus-o la reprezentanta si nu s-a mai aprins de atunci.