Autor Subiect: Probleme motor 1.6 VVT  (Citit de 93822 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #70 : 07.Oct.2016, 05:39:54 p.m. »
Dieselul este de origine fiat.

De 3 ore vibreaza toata caroseria.

Vitara pasion 1.6 allgrip benzina
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline wolfin

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #71 : 08.Oct.2016, 02:44:58 a.m. »
Ce m am intors in copitala si n am somn.

Asa face toate...raspuns service. Ideea e ca se simte cum intrerupe...nu tot timpul...dar o face.

Cand ma limpezesc...ma duc din nou.

Am mers si putin in modu sport.....:):):)
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline aleksanders

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #72 : 08.Oct.2016, 08:10:16 a.m. »
Daca problema ta este ca nu sta motorul la aceeasi turatie si are mici fluctuatii... nu are ce sa ii faca - asta este meteahna japonezelor - la lancer face cel mai urat, pana si la mazda sotiei se simte la semafor cum variaza ralantiul.
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline zongor

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #73 : 08.Oct.2016, 10:02:21 a.m. »

Asa face toate...raspuns service. Ideea e ca se simte cum intrerupe...nu tot timpul...dar o face.



 Ar trebui sa mergi cu adaptorul OBD2 pus si cu Torque sau alt soft similar sa vezi ce se intampla, cand intrerupe ar trebui sa interceptezi un mesaj de eroare. Daca nu ai un ELM327 da-mi un MP si poate ne intalnim.
 

Offline wolfin

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #74 : 08.Oct.2016, 10:03:05 a.m. »
Turatiile raman constante...fixe la relanti.

Numai ca se simte bine, nu tot timpu,  intruperi careveu le simt mai ales in pedalier.

Ca sa exemplific..e ca si cum ai porni ac..e o alta dinamica.

Le. La clio aveam un injector blocat dar turatiile erau constante.

Mersi @zongor. A fost pusa pe test la radacini..miercuri. doar o eroare rbs. Repet mecanicu cu juma de gura...intrerupe putin. Bujii..fise etc.apa in benzin..asafacetoate stai linistit si baga tare ca e ok
« Ultima Modificare: 08.Oct.2016, 10:10:34 a.m. de wolfin »
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline zongor

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #75 : 08.Oct.2016, 10:19:43 a.m. »

Mersi @zongor. A fost pusa pe test la radacini..miercuri. doar o eroare rbs. Repet mecanicu cu juma de gura...intrerupe putin. Bujii..fise etc.

Sunt erori care nu raman memorate, daca nu se repeta dupa cateva cicluri se sterg din memorie. Testul in service poate sa nu detecteze problemele generate de regimuri tranzitorii in mers. Repet, ar trebui sa mergi cu adaptorul pus si conectat la telefon/tableta.
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #76 : 08.Oct.2016, 10:20:02 a.m. »
...injector blocat dar turatiile erau constante.
E cam imposibil ce spui tu.
1. Injector blocat pe inchis = cilindru ce nu lucreaza (lipsa alimentare cu combustibil - nu se produce explozia) => rateuri in esapament. In mersul la ralanti se simte; in turatie mare, e posibil ca rateurile sa fie estompate. Mers in 3 cilindri (din 4).

2. Injector blocat pe deschis, motorul merge inecat dar nu constant in turatie cu evacuare de fum negru pe esapament.
« Ultima Modificare: 08.Oct.2016, 10:21:49 a.m. de Laurentiu »
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline wolfin

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #77 : 08.Oct.2016, 10:57:42 a.m. »
Am mers o saptama cu ea asa pana avenit injectoru la autocobalcescu. Nu scotea fum doar nu avea putere si is dadea in nas cand acceleram puternic. De rateuri nici vorba.

Dar e off topic

Vorbim de benzina nu de motrina...
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #78 : 08.Oct.2016, 11:13:13 a.m. »
Nu scotea fum doar nu avea putere si is dadea in nas cand acceleram puternic.

Vorbim de benzina nu de motrina...
Injector blocat pe inchis. Un cilidru nu se alimenta iar de aici lipsa de putere si "datul in nas". Rateurile erau dar nu le-ai sesizat tu.

Normal ca vorbim de benzia si nu de motorina.

ON topic:
Citat
Numai ca se simte bine, nu tot timpu,  intruperi careveu le simt mai ales in pedalier.

Nu ai pierderi de combustibil pe traseul rezervor-injector? Un colier desfacut sau o fisura pe conducte poate duce la o alimentare (cu "hopuri") insuficienta a motorului.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline wolfin

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #79 : 08.Oct.2016, 12:51:58 p.m. »
Habar nu am..vorbesti chineza pt mine.

O sa ma mai duc eventual la alta reprezentanta...si basta. Masina trage bine ....trebuia sa imi iau bmw sh ca nou.... :-?

Glumesc :)
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970