0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Salutare, A fost demarată acțiunea în instanță împotriva dealerului Suzuki, Premium Cars Cluj, în vederea recuperării prejudiciului produs prin neplata reparației motorului defect de nou, reparația fiind efectuată la service-ul autorizat Suzuki, Limuzin Autohaz Debrecen. Acțiunea fost inițiată cu mare întârziere – octombrie 2019 – din mai multe motive, toate independente de voința mea. Inițial am angajat cea mai bună firmă de avocatură din Bistrița. La sfatul lor am transferat cazul unei alte firme de avocatură din Cluj, recomandată călduros de aceștia. Am început primele preparative cu firma din Cluj pentru începerea acțiunii în instanță abia în iulie. Surpriză, după ce preparativele au început, mai precis în august 2019, am primit un telefon și un e-mail de la Premium Cars Cluj. Când am primit telefonul eram în concediu și mâncam împreună cu familia la o terasă. Mi-a stat mâncarea în gât. Mi-au propus o convenție amiabilă, fiind băieți buni au fost dispuși să-mi dea pe degeaba aceeași sumă insuficientă (2496,7 euro) promisă mincinos pentru sfârșitul lui mai 2019. Spun pe degeaba pentru că au susținut, citez: ” din documentaţia transmisa ... nu reiese piesa care a cauzat acest defectul si nici nu se poate argumenta si documenta necesitatea schimbării motorului...”. Spre deosebire de mai 2019, în august mi-au pus și condiții, principala fiind să nu le mai fac publicitate negativă, cu 5000 euro penalități pentru mine dacă nu mă conformez. N-am fost de acord cu propunerea lor. Observații/întrebări:1) Până la începerea preparativelor pentru demararea acțiunii în instanță recuperarea banilor nu mai era posibilă. Când a devenit o certitudine că îi dau în judecată imposibilul a devenit din nou posibil. Să fie doar o coincidență ?2) Mi-au mai promis odată că îmi dau 2496,7 euro până la sfârșitul lunii mai 2019. De data asta trebuia să-i cred ? A mai trecut o lună că le-am trimis răspuns scris, redactat de avocat, la propunerea de convenție și am așteptat o reacție. Le-am cerut doar să-mi deconteze strict banii cheltuiți. N-au avut nici o reacție. Soluționarea în instanță e un proces de durată.Vă țin la curent.
Mult succes si nu uita sa ne tii la curent cu tot, pana la final....nu e nevoie sa-ti spunem, ca de fiecare data cand scrii aici ne simtim "TU"si suntem alturi de tine(oricand ni se poate intampla si noua ceva asemanator!) si simtim satisfactie la fiecare "victorie" a ta de etapa, si o asteptam cu speranta pe cea "finala", ca si cand ar fi a noastra, a tuturor!Stima si sutinere pt.lupta ta!
@Axy Plateste reparatia pe banii tai si apoi vinde masina
Bafta!
In ideea ca motorul poate va mai avea pe viitor si alte hibe latente, nedescoperite acum. Sa o vanda ca sa scape de stresul psihic si de relatia (pentru el) distructiva cu marca Suzuki.