0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
1) Momentul inițierii acțiunii în instanță e ales de avocat. Trebuie să mai am puțină răbdare. Nu mai durează mult. 2) Se pune și problema chemării în instanță a Suzuki România. 3) Am informații că anumite topicuri de pe suzuki-club.ro sunt monitorizate nu numai de Suzuki RO, dar și de Suzuki HU. E evident că pentru Suzuki HU nu e vreo mare bucurie să-și vadă imaginea afectată și de aceea nu pot pricepe de ce Suzuki RO și Premium Cars s-au eschivat în loc să rezolve onorabil problema. Mai ales că am avut pretenții modeste: schimbarea blocului motor (asta s-a rezolvat) și plata reparației să nu fie "intermediată" de mine. (asta s-a agravat). Într-un fel sau altul, mai devreme sau mai târziu, nemulțumirea Suzuki HU va avea efect și asupra Suzuki RO. Probabil au ajuns deja primele "castane". Zic că s-au eschivat și că s-a agravat pentru că Premium Cars m-a informat pe e-mail că îmi vor da cu ceva peste 2400 de euro. Ba odată că nu se decontează bobinele (chiar dacă caietul de garanție extinsă din 2015 le include) ba că nu se decontează TVA-ul (asta e problemă de legalitate), etc. Pentru mine e inacceptabil să primesc pentru cei circa 4000 euro cheltuiți, doar 2400 euro. Socoteala unora e că nu-s în stare să fac suficiente valuri ca să-i deranjeze. Să vă mai zic ceva. Am primit o întrebare standard de la câteva din publicațiile la care am trimis cazul, anume: "I-ați dat în judecată ?" Au vrut să prezinte cazul cam la fel cum a prezentat recent libertatea.ro cazul cu motoarele Renault 1,2 Tce: https://www.libertatea.ro/stiri/un-roman-a-dat-in-judecata-grupul-renault-acuza-constructorul-ca-a-vandut-motoare-cu-defecte-de-fabricatie-2612204Așa nu pot fi acuzați de părtinire, ci doar de aducere la cunoștință a faptelor. Până n-o să-i dau în judecată n-o să publice. Ce distracție va fi mai apoi ! Cu unii jurnaliști am discutat și am schimbat pe tema asta zeci de e-mailuri.
-daca masina este cumparata printr-o persoana juridica, exista mari sanse ca plata reparatiei sa se faca la valoarea fara TVA. Daca este proprietar o persoana fizica, atunci TVA-ul este acoperit.-bobinele ar trebui inlocuite pe garantie. Chiar si cea extinsa.Oricum, indiferent de ce ar acoperi garantia, extinsa sau a producatorului, eu tot as solicita despagubirea pentru cheltuielile totale generate de proasta gestionare a situatiei de catre Suzuki sau oricare interpus al lor (reprezentanta. dealer sau service).
In cazul dreptului la actiune in raspundere pentru vicii ascunse, Prescriptia incepe sa curga de la data descoperirii viciilor, insa cel mai tarziu de la implinirea termenului de garantie pentru aceste vicii;In opinia mea termenul curge de la expertiza maghiarilor, dar instanta poate considera ca incepe sa curga din momentul cand a sezizat problema banditilor de la noi, 16.08.2016, de aia zic repejor.