0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Pentru că sunt blindați ca un tanc. N-au:- adrese de e-mail;Dacă aveți adrese de e-mail sau alte variante (am încercat pe linkedin dar n-am reușit, probabil acolo n-am eu contul în regulă) vă rog să mi le dați. Să n-aveți impresia că a a fost ușor să ajung la adresele de e-mail de la Suzuki România. Pe a directorului general, ms. Nicoleta Gerea de exemplu, am dedus-o și deși n-am primit nici un răspuns direct de la ea, a scăpat o dată o confirmare de primire. Etc., etc.
În altă ordine de idei vă invit să ascultați cum suna motorul anul trecut ( aceeași postare mai veche de pe acest topic, care a ajuns și la dl. Lucian Gărbaciu și la restul service-lor românești):
Dar sa te duci peste ei la sediu ai incercat? De curiozitate.
Pentru că sunt blindați ca un tanc. N-au:- adrese de e-mail;- pagina lor de sesizări: https://auto.suzuki.hu/ugyfelszolgalat este strict pentru Ungaria, dacă vrei să postezi ceva trebuie să selectezi obligatoriu fie dealerul (doar din Ungaria) de la care ți-ai cumpărat mașina, fie service-ul (doar din Ungaria) cu care ai avut o problemă.
Citat din: Dogy din 25.Mar.2019, 09:24:37 p.m.Dar sa te duci peste ei la sediu ai incercat? De curiozitate.unde sa se duca? la Esztergom? sa se înscrie în audienta la vreun sefulet de acolo cu caciula în mâna?