Autor Subiect: Probleme motor 1.6 VVT  (Citit de 93809 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #380 : 25.Mar.2019, 08:27:32 p.m. »
În altă ordine de idei vă invit să ascultați cum suna motorul anul trecut ( aceeași postare mai veche de pe acest topic, care a ajuns și la dl. Lucian Gărbaciu și la restul service-lor românești):
https://drive.google.com/open?id=1Uv3QeYHRAtoUvP23uOdBrMfX15nWj7k5
Bătaie de bielă.

Și ascultați cum sună motorul acum:
https://drive.google.com/file/d/1WID4CrCCmSUEnhzApaLRUENKowCc0YUF/view?usp=sharing
Zgomot normal.   
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline sancheznfy_br

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #381 : 25.Mar.2019, 08:33:30 p.m. »
Buna observare @remarque
Confirm  partea cu adresa de mail , cu tot ce ai scris. Nu ai unde sa te adresezi. Iar la noi, protectia consumatorului, RAR si alte autoritati  nu exista practic.


Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #382 : 25.Mar.2019, 08:35:03 p.m. »
Numai instanta, altfel nu-i civilizezi.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Dogy

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #383 : 25.Mar.2019, 09:24:37 p.m. »

Pentru că sunt blindați ca un tanc. N-au:
- adrese de e-mail;
Dacă aveți adrese de e-mail sau alte variante (am încercat pe linkedin dar n-am reușit, probabil acolo n-am eu contul în regulă) vă rog să mi le dați.

Să n-aveți impresia că a a fost ușor să ajung la adresele de e-mail de la Suzuki România. Pe a directorului general, ms. Nicoleta Gerea de exemplu, am dedus-o și deși n-am primit nici un răspuns direct de la ea, a scăpat o dată o confirmare de primire. Etc., etc.

Dar sa te duci peste ei la sediu ai incercat? De curiozitate.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline ntire2000

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #384 : 25.Mar.2019, 10:27:41 p.m. »
În altă ordine de idei vă invit să ascultați cum suna motorul anul trecut ( aceeași postare mai veche de pe acest topic, care a ajuns și la dl. Lucian Gărbaciu și la restul service-lor românești):

batea ca o toaca.  :D
daca te racola vreun popa, te umpleai de bani.

Dar sa te duci peste ei la sediu ai incercat? De curiozitate.

unde sa se duca? la Esztergom? sa se înscrie în audienta la vreun sefulet de acolo cu caciula în mâna?

pentru ce i-a platit pe magarii de aici la fiecare revizie? ca sa-i spuna ca motorul suna normal?
astia habar n-au de motoare? sau sunt atât de incompetenti încât nu stiu sa-l puna la loc dupa ce-l desfac?
cel mai probabil asta e explicatia, mie nu-mi vine sa cred ca Suzuki se "împiedica" de un bloc motor în minus, fiecare producator are o marja de rebuturi de maxim 5-10% deci nu era o problema sa deschida o fisa de reparatie si sa trimita motorul defect fabricii din Ungaria.
aia îl treceau la "collateral damage".
dar le-a fost lene si sunt incompetenti, de ce sa ne apucam de chestii care ne depasesc.

mecanicii nostri desfac capacul de la motor cu cheia pneumatica, ce conteaza ca iese jumatate filetul din chiuloasa o data cu surubul?
lasa ca îl strângem mai tare când îl punem înapoi si nu se prinde fraierul.
chestie vazuta într-o reprezentanta, nu mai conteaza care si a carei marci.
« Ultima Modificare: 25.Mar.2019, 10:40:37 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: remarque

Offline ntire2000

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #385 : 25.Mar.2019, 10:54:47 p.m. »
Pentru că sunt blindați ca un tanc. N-au:
- adrese de e-mail;
- pagina lor de sesizări:
https://auto.suzuki.hu/ugyfelszolgalat
este strict pentru Ungaria, dacă vrei să postezi ceva trebuie să selectezi obligatoriu fie dealerul (doar din Ungaria) de la care ți-ai cumpărat mașina, fie service-ul (doar din Ungaria) cu care ai avut o problemă.

aici gresesti.
ei au un sistem simplu în care orice client sesizeaza o problema pe site-ul oficial.
nu e nevoie de n adrese de mail prin care sa pasam clientul de colo-colo pâna îl apuca oboseala si renunta.
ia apuca-te tu si scrie ceva de rau de aia din Debrecen si sunt curios daca fabrica tolereaza un astfel de comportament asupra clientului.
îti garantez eu ca nu.
de aia este suficient un astfel de formular on-line.
acolo nu cred ca erai plimbat trei ani de colo-colo fara o rezolvare a defectului.
la prima ta sesizare deschideau o fisa de service în care notau un posibil defect al motorului.
la a doua sesizare comparau datele culese de la prima sesizare cu datele curente si îti dadeau o masina la schimb cu scuzele de rigoare ca a ta ramâne în service pentru diagnoza.
apoi te chemau sa-ti iei masina reparata si cel mai probabil aflai atunci ca ti-au schimbat jumatate motorul în garantie, cu costuri zero.
chiar daca nu schimbau aproape tot motorul cum au facut acuma, dar în mod sigur îl aduceau la o stare conforma cu ceea ce prevad standardele de calitate ISO-TS si IATF pe care ei chiar pun accent.
stiu ce zic, ca ma izbesc de audituri pe standarde d-astea de sunt satul pâna peste cap.

ca experienta personala, mie mi-au fost schimbate niste amortizoare pe spate cu care facusem 15k de km, fara comentarii, au constatat ca unul avea o uzura pe ax (era dusa vopseaua din cauza aparatoarei).
m-au pus sa semnez o fisa în doua exemplare ca au reparat pe garantie, ne-am dat binete si asta a fost tot.
« Ultima Modificare: 25.Mar.2019, 11:07:11 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: remarque

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #386 : 26.Mar.2019, 04:44:47 a.m. »
Într-adevăr Suzuki ZRT este eficient în a rezolva problemele în Ungaria. Cazul meu e un bun exemplu. Și al tău cu amortizoarele. Și probabil că sistemul lor de introducere a reclamațiilor este ultra eficient  pentru unguri. Nu contest asta.

Dacă însă vrei să reclami la Suzuki Ungaria un comportament al dealerilor/service-urilor din România nu prea ai cum, sau cel puțin n-am reușit eu pentru că pe site-ul lor la adresa:
https://auto.suzuki.hu/ugyfelszolgalat
ai ca  informație obligatorie de completat pe cine reclami, iar acolo ai două alternative: un dealer sau un service, în ambele cazuri îi poți selecta DOAR dintr-o listă derulantă prestabilită pe care n-o poți modifica. Ori în acele două liste sunt numai dealeri/service-uri din Ungaria.

La asta m-am referit.
« Ultima Modificare: 26.Mar.2019, 05:12:43 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline Dogy

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #387 : 26.Mar.2019, 06:25:09 a.m. »

Dar sa te duci peste ei la sediu ai incercat? De curiozitate.

unde sa se duca? la Esztergom? sa se înscrie în audienta la vreun sefulet de acolo cu caciula în mâna?

La Suzuki Romania ma refeream, in Bucuresti - au adresa pe site.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #388 : 17.Apr.2019, 05:07:38 a.m. »
L-am sunat ieri pe dl. Florin Lung, șef atelier Premium Cars Cluj, să-l întreb ce mai face. Că de aproape o lună de când i-am trimis toate actele necesare decontului reparației nu mi-a dat nici cel mai mic semn că le-ar fi înaintat către asiguratorul SC Marsh.

Mi-a zis că a fost sunat săptămâna aceasta de cei de la Marsh și s-a aprobat dosarul de despăgubire. Când l-am întrebat ce conține dosarul de despăgubire (și implicit care e cuantumul despăgubirii) și când anume se va face plata a dat-o cotită, că nu știe să-mi răspundă la nici una din întrebări. Mi-a spus că știe doar că bobinele de inducție și bujiile (piese + manopera schimbare) NU sunt despăgubite. L-am întrebat de ce și mi-a răspuns că din cauza faptului că nu sunt incluse în garanția extinsă.

I-am răspuns că cu cât decalajul între ce am plătit eu și cât au ei de gând să mă despăgubească e mai mare cu atât acțiunea în instanță are parte de argumente mai solide.

Vă citez acum din caietul de garanție extinsă unde la pag. 4 și 5 scrie:

”COMPONENTELE ACOPERITE INTEGRAL DE GARANȚIA EXTINSĂ
Sunt acoperite integral toate piesele enumerate mai jos inclusiv costurile manoperei.
Piesele care nu sunt menționate în mod expres ca obiect al acestei garanții extinse, nu intră sub incidența acesteia
...
COMPONENTELE SISTEMULUI ELECTRIC ȘI ELECTRONIC
... sistemul de aprindere electronic (excluzând cablurile de aprindere)”

Un sistem electronic poate avea  o parte de comandă (electronică de mică putere de obicei, microprocesoare, etc.) și o parte de execuție (electronică de putere de obicei). Pe vremuri partea de comandă a sistemului de aprindere era electro-mecanică fiind constituită din ruptor-distribuitor,   acum e electronică. Eu așa înțeleg, că partea de execuție a sistemului electronic de aprindere e reprezentată de componentele de înaltă tensiune (bobine și bujii).

Acum vă întreb, ce înțelegeți VOI prin "sistem de aprindere electronic" ? Nu cumva și bobine de inducție și bujii ?

Chestia asta că în garanția extinsă e inclus sistemul  de aprindere electronic) i-am spus-o d-lui șef de atelier și în scris pe e-mail de vreo două săptămâni, cu CC la Mr. Gîrbaciu și la Ms. Gerea  dar se pare că cei de la Suzuki România au nevoie de ceva mai mult timp decât cele două săptămâni să citească ce scrie în caietul de garanție extinsă și să mai și proceseze informația. Poate le cer prea mult.

« Ultima Modificare: 17.Apr.2019, 05:39:44 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #389 : 17.Apr.2019, 08:24:41 a.m. »
Dar sa te duci peste ei la sediu ai incercat? De curiozitate.

Dl. Daniel Spătăreanu, ing. la Rubin Bistrița mi-a spus explicit că orice decizie a luat legat de cazul meu, în prealabil s-a consultat cu dl. Lucian Gîrbaciu, service manager Suzuki România. În cel mai bun caz aș fi vorbit la sediu cu dl. Gîrbaciu. 
Așa că dacă m-am dus la Suzuki Cluj, Mureș și Bistrița pe degeaba, crezi că la Suzuki București situația ar fi fost alta ? Nu cred, de aceea n-am bătut la ușa lor.
La ușa lor bat alții, ANPC-ul, avocatul.

Era să uit povestea cu ANPC-ul, e o istorie lungă, cu rezultat zero barat, când am un pic de timp vi-o zic și pe asta.   
« Ultima Modificare: 17.Apr.2019, 08:37:24 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip