0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.
cel mai interesant ar fi sa ceara retragerea acreditarilor din partea companiei Suzuki a celor care fac bisnita cu marca lor în România.
Lasa ca nici dealerii vw din N Bucurestiului nu sunt mai buni, stiu niste povesti cu 2 a6 cu chiulasa crapata si procese pt garantie.Suzuki nu fac nota discordanta
Test diagnoza de la ultima revizie + test diagnoza din prezent .Așa după părerea voastră ăștia sunt bine intenționați sau vreau doar să se eschiveze prin diverse stratageme de la obligațiile ce le revin ?
Și acum despre recuperarea banilor și interacțiunea cu Premium Cars Cluj. La timpul potrivit o să postez un mic serial și pe topicul dedicat Premium Cars. [...]Așa după părerea voastră ăștia sunt bine intenționați sau vreau doar să se eschiveze prin diverse stratageme de la obligațiile ce le revin ?
Ca parere personala, nu doar ca nu doreste rezolvarea unei probleme dar este si obraznic. Blocul motor ramas la unguri se expertizeaza pentru a se vedea problemele care au dus la aceasta functionare a motorului de la materiale folosite in fabricatie pana la montaj si verificare pe bancul de proba.
întrebare de baraj: cei din Debrecen au schimbat short engine block-ul cu totul.ala vechi a ramas acolo?ca poate era interesant sa-l aduci acasa si sa-l prezinti ca proba la proces.PS: acest email te sfatuiesc sa-l traduci si sa-l legalizezi si trimite-l la cei de la QA Suzuki din Esztergom, ai ceva contacte ale alora.hora în care te-ai apucat tu sa joci poate e prea mica pentru partenerii tai de dans, ungurii stiu un ceardas care e mai rapid decât valsul pe care-l stiu ai nostri.
Chiar dacă în garanția extinsă firma mamă n-are obligații - vorba ta - poate nu vrea să-și scuipe în propria ciorbă.
Oare eu nu am inteles bine? Problema a aparut si a fost sesizata inainte de terminarea garantiei standard: de ce nu soliciti in solidar si celor de la QA Suzuki din Esztergom sa raspunda pentru problema de la masina ta?