Autor Subiect: Probleme motor 1.6 VVT  (Citit de 93808 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline fireburn

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #350 : 21.Mar.2019, 06:00:09 p.m. »
Colegule, fii tare. O parte din noi suntem alaturi de tine, macar pe forum. Eu unul, sper sa obtii dreptate si compensatiile materiale la care esti indreptatit.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 
The following users thanked this post: remarque

Offline Soimu

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #351 : 21.Mar.2019, 06:09:08 p.m. »
Daca te ajuta, macar moral, te rog sa primesti stima si aprecierea mea pentru decizia si hotararea de a merge pana la capat!...daca am fi mai multi oameni de acest gen, toti am duce-o mult mai bine si societatea ar fi mult mai "normala"...sa nu te lasi! BUTURUGA MICA RASTOARNA CARUL MARE!


  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 
The following users thanked this post: remarque

Offline ntire2000

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #352 : 21.Mar.2019, 07:59:28 p.m. »
colega, îti doresc cale usoara si sa ne vedem sanatosi.  B-)
keep in touch! astept(am) impresii.

PS: sa nu uiti de garantie! ai 12 luni REALE, no matter what.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: remarque

Offline Utilizator_Anonim

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #353 : 21.Mar.2019, 08:59:26 p.m. »
Da-i bataie cu actiunea in instanta, acum ca ai factura de reparatii
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: remarque

Offline cristidav

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #354 : 21.Mar.2019, 10:14:52 p.m. »
Toata stima, @remarque pentru tarie. Te sustin cu sufletul !
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: remarque

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #355 : 23.Mar.2019, 02:46:27 a.m. »
Impresii de la cald.
Am fost la Debrecen după mașină. Întreg blocul motor ("short engine block") a fost schimbat.

Motorul merge acum rotund, fără sacadări.

Motorul este FOARTE silențios, nu mai troncăne și nu mai bate nimic. La ralanti se aude doar un ușor sfârâit. Prietenul cu care m-am dus mi-a spus că nu crede c-a mai auzit vreodată un motor așa silențios.

Chestia tare vine la final. Motorul are un plus MARE de putere.. Poate de la scânteia ce nu mai  merge acum la masă la unul din ansamblurile bobină de inducție + bujie (înainte motorul mergea cam în 3 cilindri și jumătate), poate de la compresie, poate de la altceva, habar n-am. Dar e clar și evident mai puternic. Față de cum mergea înainte, acum la accelerare am senzația că mă bagă în scaun.

Mi s-a atras atenția că trebuie rodat, mi s-a scris pe o foaie de hârtie câți km să merg mai cu grijă, când să fac un schimb de ulei ca urmare a rodajului, etc.

Nota 10 pentru munca făcută de cei de la Suzuki Limuzin Autohaz Debrecen. Și pentru atitudine. Au făcut ieri un gest care spune mai mult decât 1000 de cuvinte. Mai multe detalii despre ei în topicul dedicat lor.

Recuperarea banilor e alt capitol, mult mai întunecat, practic hidos. Pentru că au apărut.și acolo noutăți. Detalii în topicul dedicat Premium Cars Cluj. Cred c-a venit vremea să mă ocup de ei.
« Ultima Modificare: 23.Mar.2019, 03:09:01 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline Tatallor

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #356 : 23.Mar.2019, 03:14:27 a.m. »
Spune-ne si noua te rog lucrurile referitoare la rodaj si schimbul de ulei aferent. Pe mine nu m-au informat deloc cu privire la acest aspect desi i-am intrebat.
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2WD MT Galactic Grey Metallic
 

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #357 : 23.Mar.2019, 05:21:59 a.m. »
Rodajul și uleiul, respectiv schimbul de ulei, sunt probleme ce au fost și mai pot fi dezbătute pe larg, nu e cazul să fie dezbătute aici in extenso.

Însă pe scurt la un rodaj normal se "așează" nu numai întreg motorul dar și cutia de viteze,  transmisia, roțile, frânele chiar, etc. Turațiile trebuie să fie de regulă pănă în 3000/minut, sub nici o formă peste 3500 /minut, viteze mai modeste, fără accelerări la rupere, fără pante atacate în forță și fără off-road fie el chiar și ușor. Oricum în ziua de azi motoarele sunt livrate cu un rodaj/prerodaj făcute deja pe banc, ceea ce reduce mult din probleme, mai nou 1000 de km de mers în aceste condiții sunt considerați de multe ori suficienți. Oamenii de școala veche vorbesc - penru siguranță - de minim 5000 km de făcut în aceste condiții.

În cazul meu rodajul e de mult făcut inclusiv pentru componentele motorului din chiulasă, ca de exemplu axul cu came.

Singurul lucru nerodat la motorul meu acum sunt componentele blocului motor.
Pentru acestea - fiind un caz cu totul și cu totul particular - mi s-a recomandat să merg mai cu grijă circa 4000 de km și să schimb uleiul după circa 6000 de km.

Ghici unde o să merg chiar și pentru un banal schimb de ulei (în garanție)?
Indiciu: 5 ore la dus, 5 ore la întors, total pe drum: 10 ore.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: BrSx4, ntire2000, Utilizator_Anonim, ambmihai

Offline fishman

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #358 : 23.Mar.2019, 07:13:38 a.m. »
Man. ..felicitari..drumuri bune cu mașina. .


  • Vitara Passion Silky Metalic 1,6 benzina
 
The following users thanked this post: remarque

Offline ntire2000

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #359 : 23.Mar.2019, 01:03:12 p.m. »
eu pot sa nu ghicesc?  :-))
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: remarque