Autor Subiect: Probleme motor 1.6 VVT  (Citit de 93833 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline kellogs

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #280 : 19.Feb.2019, 11:13:26 p.m. »
Valeu!...

Suzuki Romania a facut o nefacuta mai acum un an sau doi cand Sara Motors a tras mega teapa despre care probabil ai citit pe aici sau prin mass media. Cei nu mai stiu cate zeci de tzepuiti au facut galagie de s'a auzit, cred eu, pana in Japonia.
Cert e ca Suzuki Romania a facut cumva sa livreze masini timisorenilor pagubiti prin dealerul din Deva. Ai batut obrazul japonezilor ? Tind sa cred ca ar fi o rezolvare mai rapida asa; vine la relativ scurt timp dupa tarasenia cu Sara, ar trebui sa puna biciul pe Suzuki Romania. Cu amenintari sau nu, asta nu mai stiu cum o fi mai bine.
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 
The following users thanked this post: ntire2000, remarque

Online ntire2000

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #281 : 19.Feb.2019, 11:23:16 p.m. »

Observații:
1) Cum naiba a putut ieși din fabrică un motor cu ”rod knock” ? Cam ce control de calitate au ungurii ca să poți scoate așa ceva către cumpărător ?
2) După așa o istorie bogată aș mai putea avea încredere în service-urile Suzuki din RO ? Și câte soluții elegante de rezolvare nu le stăteau la îndemână de mai bine de 3 ani ...
3) Mașina ce am luat-o în august 2015 a făcut parte dintr-un lot ”special”, cel cu jante de 17” în loc de 18 ”. Au fost zvonuri că mașinile erau pentru Ucraina, cu motoare de 117 CP deși în acte scria 120 CP... Sau poate a fost doar un lot cu bube cunoscute, vândut către dealeri mai ieftin, și dat cumpărătorului final de unii ce dispar în ceață ... 
4) Pentru că altă surpriză am avut când m-am uitat recent la factură, deși am ridicat mașina de la Premium Cars Cluj, vânzătorul este Hinode Service SRL din Odorheiu Secuiesc cu punct de lucru în Târgu Mureș, firmă aflată acum în insolvență. Cam nasol, nu ? Și totuși carnetele mele de garanție și garanție extinsă sunt semnate și ștampilate de Premium Cars Cluj.
3) Reclamație la ANPC pentru neîndeplinirea obligațiilor de a aduce produsul cumpărat la conformitate în termen de 15 zile de la anunțarea în scris a neconformității cf. legii 449/2003.
4) Reclamatie la managerul general Suzuki România.
5) Tatonare la câteva ziare online cu acoperire națională.
6) Caut avocat.

Am fost contactat deja de Suzuki România, deocamdată vorbe. 
Sper să fiu un caz singular și voi să vă bucurați în continuare de mașinile voastre.

1) daca masina a fost asamblata lunea sau vinerea ar fi o explicatie.
2) în mod cert ca nu, noi suntem români si suntem obisnuiti sa ne-o tragem involuntar între noi, pe principiul "las-o ba ca merge si-asa".
exceptiile de profesionalism si corectitudine sunt ca trufele din padure
3) a mea din 2018 are jante pe 17", sa înteleg ca modelul 2015 a avut jante pe 18" si acum au redus dimensiunile odata cu noul facelift?
4) am postat deja la topicul rezervat laudelor catre dealeri.
avantajul tau enorm e ca ai carnetul de garantie semnat si stampilat de premium cars.
au cam luat-o în brate si nu pot sa se mai eschiveze nici macar în instanta.
poti sa-i acuzi inclusiv de "malpraxis" - aia ti-au oferit niste revizii si prestari de servicii pe un motor care tragea sa moara.
unde este profesionalismul lor atâta timp cât nu au sesizat un comportament anormal al motorului cu toate ca tu ai semnalat acest aspect înca de acum 2 ani?
(eu daca ma duc la doctor si mor pe patul lui la consultatie, cazul este analizat de colegiul medicilor pentru a se stabili aportul lui la eveniment)
roaga un avocat sa-i sune sa o dati cumva la pace, oricum faza premergatoare unui proces este medierea.
s-ar putea sa-i coste mai putin.
5), 6), 7), 8) nu prea au relevanta - pe astia efectiv îi doare la dos de tine.
mai putin pe avocat, ca pe ala îl vei plati.

PS: ai reusit sa iei legatura cu cei de la departamentul de calitate al uzinei din Esztergom? le-ai descris situatia în care esti?
« Ultima Modificare: 19.Feb.2019, 11:48:26 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: remarque

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #282 : 20.Feb.2019, 12:23:01 a.m. »
Sa inteleg ca vei plati tu devizul si urmeaza sa vezi ce zic cei de la Suzuki Romania ?? daca te despagubesc ??
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #283 : 20.Feb.2019, 06:39:59 a.m. »

3) a mea din 2018 are jante pe 17", sa înteleg ca modelul 2015 a avut jante pe 18" si acum au redus dimensiunile odata cu noul facelift?


Nu au redus dimensiunile odată cu faceliftul, am greșit eu. Și în 2015 mașinile era livrate uzual cu jante de 17”, iar lotul ”de Ucraina” a avut jante de 16”.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #284 : 20.Feb.2019, 06:53:55 a.m. »
Sa inteleg ca vei plati tu devizul si urmeaza sa vezi ce zic cei de la Suzuki Romania ?? daca te despagubesc ??

Răspuns: DA.
Grija lor față de clienți e nețărmurită și și-o dovedesc astfel .
M-a sunat ieri dl. Lucian Gârbaciu, să-l fi auzit cât de trist era de grija mea când îmi explica că Suzuki Romania nu are conturi cu bani pentru reparații, reparațiile sunt plătite de SC Marsh, un broker de asigurari, așa că  ... Când îl sunam eu prin octombrie 2018 nici măcar nu-mi răspundea la telefon.

Probabil se așteaptă să-mi vând un rinichi că să plătesc reparația. Din dragoste pentru Suzuki.
« Ultima Modificare: 20.Feb.2019, 07:16:17 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #285 : 20.Feb.2019, 06:57:27 a.m. »
Minune, te-a sunat cineva de la suzi ro, e wow
Eu am interactionat cu un arogant acum 3 ani care a aprobat revopsirea dupa ce l-a sunat avocatul
Trimite-le devizul oficial printr-o notificare semnata de un avocat
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: remarque

Offline shpeedy

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #286 : 20.Feb.2019, 07:10:45 a.m. »
Scuze, dar la modul meu de intelegere, nici nu trebuie sa aiba fond de reparatii daca au asigurare - sa faca lobby / sa te sustina in fata asiguratorului pentru aceasta situatie. Cred ca e un atu pentru tine faptul ca e si un asigurator implicat - la o adica, poti apela si la ASF...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: remarque

Offline Utilizator_Anonim

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #287 : 20.Feb.2019, 07:12:41 a.m. »
La asf numai daca nu plateste asiguratorul, dar daca suzi nu face nicio solicitare, colegul e tert.
Asa ca fa notificare prin avocat cu devizul atasat
Dupa care direct in instanta, introduci o actiune pe “obligatia de a face”, asta daca nu vrei sa platesti tu reparatia si sa te judeci dupa aceea pt recuperarea contravalorii reparatiei
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: remarque, Soimu

Offline ASZ

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #288 : 20.Feb.2019, 08:56:57 a.m. »
Daca tot apeleaza la avocat, trebuie sa ceara returnarea tuturor sumelor cheltuite (drumuri, timp, veirifcarile platite, etc.) + daune morale pt. ca ti-au amarat viata timp de 3 ani .. asta ca sa nu mai aiba chef de arogante cand ii anunti ca ceva nu e ok cu masina ...
 
The following users thanked this post: ntire2000, toma, remarque, kellogs, Soimu, rokenishu

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #289 : 25.Feb.2019, 10:56:38 p.m. »
Am încercat o abordare amiabilă.

Am fost de acord să-mi schimbe întreg blocul motor, ”short engine block”, fără: chiulasă, baie de ulei, accesorii motor, include kit-ul asamblat din fabrică cu bloc, pistoane, arbore cotit.
Dar am mai cerut să facă ce știu (lobby la asiguratorul Marsh, sau orice altceva) astfel încât să nu trebuiască să scot banii pentru reparație, recuperarea banilor de la Marsh, probabil parțială, fiind incertă și un proces de lungă durată.

S-au implicat parțial și Suzuki Ungaria a comandat un kit ”short engine block” pentru M16A, au zis că de pe undeva din Franța, fiind ultimul disponibil din Europa, care este în drum spre service-ul din Debrecen. Cei din Debrecen mi-au trimis mie un nou deviz, cu ceva sub 3500 euro, dar și un ultimatum urgent de plată, pentru minim 50% ca să înceapă reparația. S-au săturat de țigănelile românilor, au fost sunați de Suzuki România și de Premium Cars de minim 2 ori pe zi, sincer mi-e rușine de ei.

Am trimis notificare prin avocat la Premium Cars și Suzuki România cu propunerea de închidere amiabilă cu aceste două pretenții: schimbat întreg bloc motor și plata să nu o fac eu.

Mi-au trimis următorul mesaj:

”Autoturismul dumneavoastra nu se mai afla in perioada garantiei de producator, fiind activata garantia extinsa de care beneficiati prin polita de asigurare incheiata de catre Premium Cars.
In perioada garantiei producatorului, ati beneficiat de asistenta mai multor dealer-i autorizati Suzuki din Romania si verificariile acestora in baza simptomelor reclamate la momentul verificariilor, nu au condus la necesitatea unor interventii tehnice.
De indata ce am luat la cunostinta de actiunea dumneavoastra de a efectua o reparatie in Ungaria, la un dealer autorizat Suzuki, impreuna cu dealer-ul Premium Cars, ne-am implicat activ in gasirea celor mai bune solutii de rezolvare a solicitarii dumneavoastra.
Astfel am considerat ca reparatia prin intermediul garantiei extinse poate fi solutia optima desi valabilitatea programului de garantie extinsa este pentru teritorul Romaniei, reparatiile in reteaua Suzuki din Europa fiind de natura exceptionala.
In urma comunicarii dumneavoastra, am facut demersurile necesare pentru a opri reparatia vehicului mentionat prin inlocuirea unor repere independente si folosirea short block-ului agreat de catre dumneavoastra.
Aceasta procedura este de durata, insa va asiguram ca facem toate demersurile necesare pentru a solutiona favorabil acest caz si va vom tine permanent la curent cu stadiul reparatiei.”

Să traduc:
”in baza simptomelor reclamate la momentul verificariilor, nu au condus la necesitatea unor interventii tehnice”, adică sfidează evidența.
Apoi ”facem toate demersurile necesare” dar pe banii mei, adică nu își asumă responsabilitatea. Banii de reparație de la mine din buzunar.
”The way of life” made in Romania.

Cine consideră demersul meu întemeiat îl rog să-mi dea sugestii de publicații online unde să trimit o propunere de articol. Pe cele unde s-a scris despre Sara Motors le știu, multe din ele sunt regionale și aș prefera să să trimit propunerea de articol la cât mai multe publicații online cu acoperire națională. La o adică e bine și la publicații regionale.  Mulțumesc.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, kellogs