0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Observații:1) Cum naiba a putut ieși din fabrică un motor cu ”rod knock” ? Cam ce control de calitate au ungurii ca să poți scoate așa ceva către cumpărător ?2) După așa o istorie bogată aș mai putea avea încredere în service-urile Suzuki din RO ? Și câte soluții elegante de rezolvare nu le stăteau la îndemână de mai bine de 3 ani ... 3) Mașina ce am luat-o în august 2015 a făcut parte dintr-un lot ”special”, cel cu jante de 17” în loc de 18 ”. Au fost zvonuri că mașinile erau pentru Ucraina, cu motoare de 117 CP deși în acte scria 120 CP... Sau poate a fost doar un lot cu bube cunoscute, vândut către dealeri mai ieftin, și dat cumpărătorului final de unii ce dispar în ceață ... 4) Pentru că altă surpriză am avut când m-am uitat recent la factură, deși am ridicat mașina de la Premium Cars Cluj, vânzătorul este Hinode Service SRL din Odorheiu Secuiesc cu punct de lucru în Târgu Mureș, firmă aflată acum în insolvență. Cam nasol, nu ? Și totuși carnetele mele de garanție și garanție extinsă sunt semnate și ștampilate de Premium Cars Cluj. 3) Reclamație la ANPC pentru neîndeplinirea obligațiilor de a aduce produsul cumpărat la conformitate în termen de 15 zile de la anunțarea în scris a neconformității cf. legii 449/2003. 4) Reclamatie la managerul general Suzuki România. 5) Tatonare la câteva ziare online cu acoperire națională.6) Caut avocat. Am fost contactat deja de Suzuki România, deocamdată vorbe. Sper să fiu un caz singular și voi să vă bucurați în continuare de mașinile voastre.
3) a mea din 2018 are jante pe 17", sa înteleg ca modelul 2015 a avut jante pe 18" si acum au redus dimensiunile odata cu noul facelift?
Sa inteleg ca vei plati tu devizul si urmeaza sa vezi ce zic cei de la Suzuki Romania ?? daca te despagubesc ??