Am reaparut sa termin povestea. Am luat masina dupa 4 zile de service, pe data de 01.10.2015. Cauza defectiunii: surubul de la pinionul de distributie variabila nu a fost bine strans din fabrica. Motorul nu a fost dat jos de pe masina, a fost demontat capacul de la culbutori, iar pentru strangerea surubului la cuplu a fost demontata roata dreapta fata si protectia de deasupra rotii.
Nu am semnat nici o clauza de confidentialitate si nici nu mi-a propus nimeni asa ceva.
Am numai cuvinte de lauda pentru cei de la service Autonet, au fost foarte prompti, masina a intrat imediat in lucru si pot spune ca au reparat-o destul de repede, avand in vedere faptul ca am fost primul caz cu aceasta defectiune. (ce noroc pe capul meu....).
Suzuki Romania a reactionat foarte bine de asemenea, a trimis un reprezentant in service in 2 ore dupa ce am dus masina, care a contactat imediat si fabrica pentru raportarea problemei.
Timp de 2 saptamani m-am documentat si din estimarile mele as iesi mai bine din punct de vedere financiar sa vand masina si sa cumpar alta, decat sa support cheltuielile legate de expertiza tehnica auto + avocat + proces. Iar in cazul unui proces nu cred ca am sanse sa castig si sa-mi inlocuiasca masina/motorul, masura fiind disproportionata in raport cu cauza defectiunii (un surub nestrans....).
Oricum, sper sa nu mai fie si alte suruburi nestranse si deocamdata pastrez masina pentru ca imi place foarte mult, in ciuda problemei aparute.
Este bine ca defectiunea a fost imediat raportata la fabrica din Ungaria si sper ca au luat masurile necesare pentru a evita asemenea scapari.