0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Am 2 fișe de service ce confirmă atât sesizarea mea cât și rezoluția lor că motorul n-are nimic, prima e din august 2015 la verificarea de 1000 km la Premium Cars Cluj, a doua e de ieri de la Rubin Bistrița. Cred ca ajung. De la Hinode Tg. Mureș unde în 2017 am mers special pentru problema cu zgomotul, nu am căpătat nimic scris. Și nici de la restul reviziilor cu toate că la fiecare revizie am prezentat problema. Mi-au adus ieri o Vitara nouă cu M16A lângă a mea, evident că aia mergea frumos, fără țăcănit, torcea ca un motan, dar au zis că ambele sună la fel. Degeaba am insistat că nu-i așa ... pe tester nu s-au obosit s-o pună, n-avea rost, pentru ei suna bine. Am trimis ieri o reclamație pe e-mail la contact@suzuki.ro, ... de pe adresa postmaster@global.suzuki am fost informat că au rejectat e-mailul că n-am respectat nu știu ce reguli neprecizate, deși am fost politicos, am folosit numai vorbe alese. Am insistat și am trimis reclamația și pe suzuki@europ.assistance.hu și am așteptat ... Azi - pentru orice eventualitate - am trimis și un plic cu același conținut: reclamația, cele 2 fișe de service și înregistrarea pe CD, evident în e-mail era doar link la înregistrare. După care primesc răspuns pe e-mail de la managerul de service de la București: ”Vom face verificări și unul dintre dealerii autorizați Suzuki va urma să vă contacteze în cel mai scurt timp, pentru a verifica autoturismul.” Sună ceva mai bine ... Sunt curios ce dealer va lua cartoful fierbinte în mână și cât de departe va fi de mine. Că dacă mă trimit pe la Constanța e clar că e tactică de descurajare, eu fiind din Bistrița. Vă țin la curent.
E deja o situatie de manual: toti colegii de pe forum care au auzit cum merge motorul zic ca nu e in regula, toti reprezentantii service-urilor suzuki, pana la manager de service de la Bucuresti zic ca motorul suna bine. Eu ce sa mai inteleg ?? Voi ce intelegeti ?
... ti-as recomanda sa te duci si la un service care nu este in aceasta retea.
Citat... ti-as recomanda sa te duci si la un service care nu este in aceasta retea. Eu asa as face, si as lua si un raport scris sa le arat "specialistilor".