Autor Subiect: Probleme motor 1.6 VVT  (Citit de 93836 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #110 : 16.Oct.2016, 12:38:04 p.m. »
Eu am constatat ca, daca nu intra in marsarier din prima, tin ambreiajul apasat, trec prin punctul mort si bag intr-a patra, dupa care revin in marsarier cu succes...
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline wolfin

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #111 : 16.Oct.2016, 02:13:48 p.m. »
Confirm merge asa...dar schimbarea vitezelor/r a deventi automatism. Prima incercare e priceless la ..urmatoatele incercari deja e enervant indiferent ce combinatie incerci.

Dar suntem off topic
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline marcone

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #112 : 16.Oct.2016, 04:30:16 p.m. »
Pentru mersul inapoi, cutiile de viteza nu sint dotate cu sincroane asa ca in momentul cind schimbatorul nu intra in viteza, foloseste de 2-3 ori pedala de ambreaj.

Insemna ca eu am o cutie speciala, cu sincron "ca la Mercedes". Am sa mentionez asta in anuntul de vanzare atunci cand va veni vremea.
 

Offline alex0a

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #113 : 17.Oct.2016, 05:16:05 p.m. »
Functionarea marsarierului este unul din punctele slabe de la Vitara (vezi topic http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=6649.msg196004#msg196004),
Este deranjant faptul ca cei din service neaga si ignora astfel de probleme.
Cat timp masina este noua, e ok, dar dupa cativa ani ... :-/  >:D<
  • vitara passion 1,6 benzina, allgrip
6,5%; 7,6%; u 9%
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #114 : 17.Oct.2016, 05:25:27 p.m. »
Fii linistit, SX4-l meu face chestia asta de cand era nou, si eu m-am ingrijorat ca si tine la inceput, dar n-ai ce-i face, asa a fost conceput.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline wolfin

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #115 : 28.Oct.2016, 01:12:06 p.m. »
de vro 2 zile merg fara S/S

am avut o revelatie ...cred ca vibratiile sunt date de turatiile mici ale relantilului, vibratii care se propaga in caroserie.

incerc sa imi explic de ce nu erau asa de pronuntate de la inceput....asta nu stiu...probabil ca s-au mai lasat tampoanele....a venit frigul....pclm

  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline BXXENL

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #116 : 28.Oct.2016, 02:44:52 p.m. »
Incearca sa incarci acumulatorul pe redresor si vezi daca-ti mai face asa in primele zile.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline huminiuc_radu

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #117 : 27.Mai.2018, 08:06:02 p.m. »
Cam multe probleme la Vitara mea : dupa ce a cedat furtunul ambreiajului hidraulic la 10000 de kilometri acum fac zgomot tachetii hidraulici( si la pornirea la rece si in mers). Am facut o programare in service si sa vedem ce spune Suzuki Romania , insa e anormal sa se colmateze tachetii hidraulici la un parcurs de 17800 de kilometri . Cat despre zgomotul sistemului de franare de pe puntea spate cred ca e o normalitate si nu ma mai stresez .
  • Vitara 1,6 VVT AllGrip Passion MT
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #118 : 27.Mai.2018, 08:34:00 p.m. »
Nu e normal să ai probleme la motor după atâția km dar despre zgomotul la frânare nu am auzit până acum,  poți să detaliezi te rog.

Offline huminiuc_radu

Re: Probleme motor 1.6 VVT
« Răspuns #119 : 27.Mai.2018, 10:38:28 p.m. »
Placutele rotii dreapta spate tin discul de frana in 2 puncte situate la 180 de grade cu zgomotul binecunoscut de frecare pe smirghel si in plus frecarea unei tablite pe discuri ( ca un tril de greiere ) tot timpul cat roata se invarte .Poate ca nu e bine aerisit sistemul de franare pentru ca la a doua actionare consecutiv pedala sta mult mai sus si franeaza mai promt.Adaug si faptul ca la aproximativ 5000de kilometri demarorul se invartea dar nu cupla in dintii sectorului dintat de pe volanta , dar si-a revenit dupa cateva ore de repaus . Saptamana trecuta a mai avut o tentativa si atunci cand am vrut sa pornesc masina in garaj a carait pinionul bendixului cand trebuia sa invarta motorul . dar de atunci am mai pornit masina de aproximativ 20 de ori si nu a mai scos sunete ciudate din zona demarorului . Sunt nemultumit total daca fac o comparatie cu Loganul din 2006 si 198000 de kilometri care functioneaza perfect si fara nici o interventie majora (doar brate inferioare , bielete directie , placute si discuri de frana ). Zgomotul de tacheti hidraulici l-am sesizat atunci cand voiam sa identific din ce zona provine harsaitul si trilul de greiere pentru ca in habitaclu parea sa vina din zona motorului .Doar atunci cand am pus pe altcineva sa conduca si am stat pe locul din spate am inteles ca totul se intampla la rotile din spate . Pentru cineva care nu se pricepe la mecanica pot parea mofturi , insa eu ma pricep intr-o oarecare masura si as dori sa fac si cu Vitara macar acelasi numar de kilometri pe care i-am facut cu Loganul.
  • Vitara 1,6 VVT AllGrip Passion MT