Care ar fi argumentele pentru semnarea unui astfel de acord? Adica suntem clienti si am platit pentru un produs. Acel produs s-a dovedit a fi defect si e obligatia producatorului sa remedieze problema. Poate in cazul in care mi-ar oferi ceva bonus/cadou poate m-as gandi sa semnez asa ceva dar altfel...
E obligatia peroducatorului sa remedieze defectul dar patania in sine schimba perceptiile consumatorului asupra calitatii produsului repsectiv. Degeaba garantia este de 5 ani daca produsul in sine nu e fiabil si eu ca si consumator sunt nevoit sa pierd timp prin service-uri.
Iar un asemenea acord e relativ usor de obtinut: responsabiltiate producatorului e sa schimbe piesele defecte din motor si nu motorul cu totul (poate studiaza cineva contractul se vede exact clauzele stipulate acolo pe tema asta) dar eu ca sunt baiat bun, iti schimb motorul cu unul nou nout daca semnezi si tu acordul asta. Legea lui Om
Sa fii in situatia in care ai dat 17.000Eur pe masina si deja sa fie in service cu un defect major nu stiu cine ar alege calea lunga a unei actiuni in instanta pentru a i se schimba motorul/masina cu totul in locul unui gentleman's agreement.
Oricum si cu un motor nou e bataie de cap pentru posesor, trebuie sa ajungi la RAR sa se faca identificarea si schimsarea seriei in carte de identitate a autovehiculului.
PS: nu sunt hater Suzuki fac doar pe avocatul diavolului in cazul asta.