Autor Subiect: Antigel SX4 1.5  (Citit de 30611 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline VAXXi

Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #20 : 22.Nov.2012, 08:37:29 p.m. »
Il pui in radiator si uiti de el cat mai ai masina.

Iti aduci aminte in 3-4 ani cand incepi sa dardai in masina iarna :D cu timpul, antigelul isi pierde proprietatile, se contamineaza, etc.
Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007
Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995
 

Offline mxxa

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1459
  • Gen: Bărbat
Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #21 : 22.Nov.2012, 09:22:39 p.m. »
@Daniel42 poate te ajuta informatiile de aici, procedeul este asemanator, doar ca nu stiu cat intra la SX4, oricum este relativ, la Ignis scrie in carte 5,7 litri si am scos doar 4

http://www.suzuki-club.ro/forum/diverse-ignis/inlocuire-lichid-de-racire/56/

amestecand 50% antigel cu 50% apa distilata respectivul antigel violet a ajuns la -45 grade
 

Offline suzukisx4x4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 234
Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #22 : 23.Nov.2012, 09:22:39 a.m. »
La SX4 intra cam 5,5 litri fata de 7 litri si ceva cit este dat in manual.
"Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane. In lume va exista o generatie de idioti. "
Albert Einstein
 

Offline eduard_b

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 397
  • Thanked: 6 times
  • Gen: Bărbat
  • cea mai buna maisna este aceea pe care o ai
Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #23 : 23.Nov.2012, 09:55:51 a.m. »
La SX4 intra cam 5,5 litri fata de 7 litri si ceva cit este dat in manual.
EXACT atat mi-a intrat si mie. Problema este ca nu imi mai amintesc daca am deschis caldura (am A/C manual). Greseala mea daca nu am facut acest lucru.
Sunt sigur ca diferenta de 1.5l ar rezulta in mare parte din calorifer ( si, bineinteles, ce nu s-a scurs din blocul motor, furtune.. dar in mai mica masura).
Dupa 1000 de km nivelul in vasul de expansiune a ramas constant, insa antigelul nu a mai fost rosu, ci violet ( cel vechi, original, era albastru).
Concluzia: nu uitati de calorifer!
Today is the first day of the rest of my life
 

Offline suzukisx4x4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 234
Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #24 : 23.Nov.2012, 10:01:07 a.m. »
Sunt sigur ca diferenta de 1.5l ar rezulta in mare parte din calorifer ( si, bineinteles, ce nu s-a scurs din blocul motor, furtune.. dar in mai mica masura).
Diferenta este din capacitatea radiatorului. Probabil constructorul a considerat ca pentru Europa de Est este mai indicat un radiator cu capacitate mai mica decit pentru zonele unde caldura este mult mai mare.
"Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane. In lume va exista o generatie de idioti. "
Albert Einstein
 

Offline eduard_b

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 397
  • Thanked: 6 times
  • Gen: Bărbat
  • cea mai buna maisna este aceea pe care o ai
Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #25 : 23.Nov.2012, 10:30:53 a.m. »
Diferenta este din capacitatea radiatorului
Da, ai dreptate, m-am uitat pe diverse modele de SX4. Unele au capaciate totala de:

• Engine, radiator and heater: 6.8 liters
• Reservoir: 0.7 liters
• Total: 7.5 liters
iar unele sunt la:
Total: 6.0 liters

Am uitat de "tropicalizarea" unor sisteme de racire.  Ciudat este ca producatorul a dat in "Owner Manual" pentru Europa de Est ( respectiv Romania) datele cu 7.5l.....
in fine, este imporatnt de stiut, multumesc de completare.
Today is the first day of the rest of my life
 

Offline adrian_r5

Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #26 : 24.Nov.2012, 10:47:57 p.m. »
Important este sa nu atace blocul din aluminiul al motoarelor noi,
Si radiatoarele tot din aluminiu sint  >:D<
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline bogogica

Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #27 : 25.Nov.2012, 11:05:55 a.m. »
Vreau sa se consemneze de la inceput ca nu m-am apucat sa mai studiez problema, ci doar comentez din ceea ce stiu eu, dar.....

vad la voi ca amestecati cu nonsalanta culorile/formulele chimice ale antigelului in masini. Oare chiar nu va este frica de eventualele defectiuni ce pot aparea din aceste "artificii" ce le faceti?
Uite cateva probleme ce pot aparea la astfel de mix-uri:
- corodarea radiatoarelor
- corodarea blocului motor
- corodarea furtunelor si a garniturilor, etc
Ce este atat de greu in a pastra culoarea/formula chimica originala a antigelului? Pretul nu cred ca se pune. Eficienta? Pai daca un motor a fost facut sa se raceasca in parametrii normali cu un anumit antigel si nu a facut pobleme in anii anteriori, de ce credeti ca e binevenita o schimbare?
 

Offline suzukisx4x4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 234
Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #28 : 25.Nov.2012, 11:10:11 a.m. »
Ce este atat de greu in a pastra culoarea/formula chimica originala a antigelului?
Conteaza doar sa fie FARA SILICATI. Restul, prea putin conteaza (culoare si pret).
"Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane. In lume va exista o generatie de idioti. "
Albert Einstein
 

Offline migabi

Re: Antigel SX4 1.5
« Răspuns #29 : 29.Nov.2013, 03:32:41 p.m. »
Antigelul organic este ok? Intradevar nu scrie in manual dar tine 5 ani. Asta daca nu ataca garniturile siliconice etc.
SX4 SE m16a awd 2011