Autor Subiect: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!  (Citit de 48085 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline adrian_r5

Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #140 : 12.Apr.2010, 03:56:18 p.m. »
Daca e asa ... atunci e explicabila pozitia da' nu prea e in concordanta cu culoarea semaforului ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #141 : 12.Apr.2010, 04:14:18 p.m. »
Cum le vezi tu pe toate :P :-))
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline Racky

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 499
  • Gen: Bărbat
  • Romanian Road Runner - Membru "adoptat"
Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #142 : 12.Apr.2010, 04:36:22 p.m. »
Observ ca nici ei nu prea stiu cum sta treaba cu noile radare ...

 

 Meniu pescaresc : dimineata CRAP de foame, la amiaza STIU CA n-am ce manca, iar seara SOMN pe stomacul gol.
 

Offline whizzy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2040
  • Gen: Bărbat
Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #143 : 26.Apr.2010, 11:05:57 a.m. »
nu prea ma pasioneaza acest topic dar am primit un mail interesant si il share-uiesc cu voi  :)


                                                                                          DETECTOARELE DE RADAR
                                                                                                      APRILIE 2010


                               

Scurt sumar
1. Detectoarele de radar FUNCTIONEAZA IN CONTINUARE
a. atata timp cat aparatul radar functioneaza, acesta este detectat de TOATE
detectoarele existente pe piata – Cobra, Whistler, Beltronics
b. frecventa
de functionare a aparatelor radar A RAMAS ACEEASI – banda K

2. Acum sunt 770 de aparate radar in Romania,
a. De 3 ori mai multe radare – 770 masini cu radar:
i. 250 modelul vechi Python II si
ii. 520 modelul nou Autovision BEE III


3. Noile radare, Autovision BEE III, pot fi activate si pot detecta instantaneu.
a. Acest tip de functionare era realizat pe vechile radare prin asezarea clipbordului (pe care se scriau procesele verbale) in fata antenei radarului.
b. Vehiculul aflat in zona supravegheata va avea sanse reduse de a micsora viteza de rulare in timp util.
c. Celelalte autovehicule vor fi avertizate de catre detectoarele de radar si vor avea suficient timp pentru reducerea vitezei in scopul evitarii oricarei amenzi.


4. Concluzie!:
a. Cumparati‐va un detector de radar
b. Nu mergeti in capul coloanei de masini!

Detaliile studiului Tehnic

Ce echipamente radar are Politia in dotare?

Radare model vechi – model Python II
‐ Functioneaza in banda K
‐ Zoom optic al camerei video 18x
‐ Mediu de inregistrare: caseta VHS
‐ Sensuri de functionare : ambele sensuri, selectabile manual
‐ Moduri de functionare:
- sunt folosite in modul automat
␣ emisie continua
␣ complet detectabile
␣ riscuri minime de amenzi

- sunt folosite in modul automat + obturarea antenei radar cu un material metalic pentru a simula modul standby al detectoarelor BEE III

Radare model nou – model AutoVision BEE III
‐ Functioneaza in banda K
‐ Zoom optic al camerei video 26x
‐ Mediu de inregistrare: digital, HDD
‐ Pozitionare GPS
‐ Sensuri de functionare : ambele sensuri de circulatie
‐ Mod de functionare:
- Moduri de lucru
␣ Radar in mod automat – emisie continua ‐ complet detectabil – riscuri minime de amenzi:
• Aparatul radar permanent pornit – antena radarului emite continuu semnal in banda K – PERMITE DETECTIA LUI CU ORICE DETECTOR DE RADAR (Cobra, Whistler, Beltronics)
• camera video focalizeaza o zona (de ex. 250m fata de pozitia radarului). Viteza de deplasare va fi masurata doar pentru masinile din zona supravegheata, pentru restul nu se vor face masuratori
• la identificarea unui vehicul care ruleaza viteza peste limita maxima stabilitata, aparatul radar va inregistra automat informatia video pe HDD
• acest mod de functionare este identic cu cel al radarelor vechi, detectabil de orice radar existent in piata (Cobra, Whistler, Beltronics).

- Radar in mod manual/stand by – detectabil, riscuri minime de amenzi, daca autovehiculul NU este cap de coloana:
• camera video focalizeaza o zona (de ex. 250m fata de pozitia radarului). Viteza de deplasare va fi masurata doar pentru masinile din zona supravegheata, pentru restul nu se vor face masuratori
• declansarea aparatului radar se face de catre operator pentru a inregistra vehiculul care PARE a circula cu viteza ridicata.
- Aparatul radar va inregistra automat imaginile
- Prima masina din coloana va avea cel mai mare risc de a nu putea reduce viteza in timp util pentru
evitarea unei amenzi.
- Masinile care nu se afla in capul coloanei vor fi avertizate si vor avea timp pentru incetinire.
• Acest mod de functionare seamana cu practica obturarii antenei radarului vechi, Python II.

Nebuloase si auzite pe internet si ziare

Intrebari/afirmatii frecvente
1. Detectoarele de radar nu mai functioneaza
a. FALS! Detectoarele de radar FUNCTIONEAZA, iar radarele din Romania sunt
detectate in banda K

2. Ce sa fac ca sa nu iau radare?
a. Sa ai un detector de radar
b. Sa NU fi singur pe sosea

3. Radarele noi au modul POP?
a. Radarele din Romania NU au modul POP!
b. Vezi la glosar ce inseamna modul POP

4. Daca detectorul meu are modul POP, ce sa fac? Sa‐l activez sau sa‐l dezactivez?
a. Modul POP nu este folosit!
b. Modul POP este inutil detectorului tau!
c. Modul POP scade sensibilitatea si viteza de reactie a detectorului tau!
d. Modul POP trebuie dezactivat din detectorul tau!

5. Radarele noi au modul PULSE?
a. Noile radare NU au modul PULSE!
b. Vezi la glosar ce inseamna si ce face modul PULSE

6. Daca detectorul meu are modul PULSE, ce sa fac? Sa‐l activez sau sa‐l dezactivez?
a. Modul PULSE nu este folosit!
b. Modul PULSE creste sensibilitatea si viteza de reactie a detectorului tau!
c. Modul PULSE trebuie activat in detectorul tau!

Care este tehnologia de functionare a unui radar al Politie?

Radarele emit microunde electromagnetice şi folosesc reflexia acestora pentru a determina viteza vehiculelor față de antena. – mai multe detalii pe ‐ http://ro.wikipedia.org/wiki/RADAR
Radarele sunt puse, in mod normal, in zonele periculoase pentru traficul rutier.

Cum functioneaza un detector de radar?

Detectoarele de radar receptioneaza undele electromagnetice emise de catre radare si avertizeaza soferul de existenta acestora. Soferul primeste avertizarea inaintea ajungerii in punctul in care radarul politiei este focalizat si poate regla viteza conform reglementarilor rutiere.

Cum sa mi aleg un detector de radar bun?
Discutati cu un reprezentant de vanzari pentru a va explica si exemplifica fiecare beneficiu al produsului.
Calitatea produsului este de cele mai multe ori oglindita in pretul produsului.

Functii importante pentru un detector

1. Sensibilitate: Distanta de la care vede un radar al Politiei
2. Selectivitate: Analizarea si eliminarea alarmelor false
3. Dezactivarea benzilor: Capacitatea de a inhiba detectia unor benzi nefolosite de catre
Politie in aparatele radar si filtrarea alarmelor false.
ex: inhibarea benzilor KA, X, Ku, Laser
4. Timpul de raspuns: intervalul de timp scurs de la detectarea semnalului radar pana la
avertizarea soferului

Recomandari in folosirea unui detector

1. Citirea manualului de utilizare
2. Folosirea detectorului atat in oras cat si in afara acestuia timp de cateva zile pentru
acomodarea cu semnalele detectorului de radar
3. Evitarea, pe cat de mult posibil, de a circula in fruntea unei coloane. In cazul intalnirii unui
radar cu functia „Instant ON”, masina din capul coloanei este cea mai expusa.

GLOSAR
1. Modul POP
a. Un mod imprecis de stabilire a vitezei unui vehicul in trafic care foloseste pulsuri de scurta durata. Folosind puteri scazute ale antenei radarului se determina o viteza aproximativa a vehiculului. Daca viteza masurata in acest mod este mai mare decat limita legala, operatorul poate declansa manual aparatul radar, la putere maxima, pentru o masurare exacta a vitezei autovehiculului.
b. Radarele din Romania NU au modul POP!

2. Modul PULSE
a. Un mod caracterizat de emisia in pulsuri de foarte scurta durata si de intensitate mare, folosit de radarele din generatiile mai noi. Poate masura cu precizie viteza.
b. Radarele din Romania NU au modul PULSE!

3. Modul „Instant ON”
a. Capacitatea aparatului radar de a porni antena si a detecta instantaneu viteza unui vehicul in trafic.
b. Necesita activarea manuala de catre un operator de radar si aproximarea vizuala a vitezei unui autovehicul vizat

4. Focalizare
a. Stabilirea unei zone, la o anumita distanta fata de aparatul radar, in care se va
masura viteza autovehiculelor.


                                   


poate pe cineva ajuta :)
 

Offline marius_rg

Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #144 : 26.Apr.2010, 11:19:30 a.m. »
Interesant :)

Citat
2. Ce sa fac ca sa nu iau radare?
a. Sa ai un detector de radar
b. Sa NU fi singur pe sosea
Deci...a circula legal nu mai intra in discutie!  :-? :baston:
SX4 1.6GS 4x4 White 2009, aka Grumpi
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #145 : 26.Apr.2010, 11:28:07 a.m. »
Si/Sau o statie CB.
Mers legal...da e o idee daca vrei sa faci minim 12h pana la Timisoara de exemplu. ;)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #146 : 26.Apr.2010, 11:32:17 a.m. »
E un punct de vedere si acesta, dar nu toti cei care sunt pe drumuri au destinatia peste cateva sute de km.  ;)

Offline adrian_r5

Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #147 : 26.Apr.2010, 05:21:25 p.m. »
Deci ... plecat la 10:30 de la Mamaia spre Cap Aurora ... pe traseu citeva radare din astea noi, detectoru n-a piuit, da' le-am vazut la timp si nu cred ca o sa am surprize ... m-am intors acum 10' in Mamaia .... da' s-ar putea sa am o surpriza - aproape de iesirea din Agigea am lasat o colega apoi am accelerat undeva intre 60 - 70 km/h si detectoru' a piuit putin ... ma uit pe partea stinga si vad MCV-ul iar pe nenea organu' vorbind la telefon ... eram mai multe masini una linga alta, sper sa nu fi incasat ceva  >:)

Ca tot veni vorba de incasat ... am incasat o busitura in spate de la nenea cu Skoda (Skoda la Skoda trage ...) - la semafor cel din fata mea a pornit, am pornit si eu da' dupa 1 m opreste, opresc si eu ... da' cel din spate opreste in bara mea ... n-a fost puternica lovitura da' a fost suficienta ca sa scap picioru' de pe ambreiaj si sa-mi moara motoru'  ... pagube nu s-au constatat asa ca am plecat fiecare in treaba lui (sper sa nu fie surprize ulterioare) ...
« Ultima Modificare: 26.Apr.2010, 05:28:30 p.m. de adrian_r5 »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline danezia

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 23
  • Gen: Bărbat
Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #148 : 21.Mai.2010, 04:17:25 a.m. »
Nu sunt genul de sofer care sa isi ia amenzi la greu... de fapt nu mi-am luat nici o amenda de cand conduc (vreo 4 ani)... pana la urma tine de bunul simt de a conduce cu cat permite drumul si de a nu lua curbele (trece peste varful de rampa) cu mai mult de viteza legala (pana la urma radarul poate fi trecut la categoria "alte pericole".

Si totusi mi-am luat recent statie CB fortat de un contact mai neplacut cu niste militieni de "scoala veche".

Se da la apus, una bucata deal de urcat vreo 4km, un semn de 40 ruginit inainte de urcus, urmeaza o intersectie cu un drum secundat (si inca un semn ruginit de 40 dar pe un stalp  la cativa metrii pe drumul secundar).

Marcajul nu se cunostea deloc, si in fata era un camion vechi ce urca cu vreo 35 la ora.

Vad ca am vizibilitate inca vreo 2 kilometrii (nu se vedea decat o masina pe varful dealului), imi zic ca s-a terminat restrictia de viteza (din cauza interesectiei) turez bine motorul ca sa depasesc camionul  inainte sa intru in urmatoarea curba... si gata, drumul e din nou liber...

... ei... masina aia de pe varful dealului venea in dotare cu doi militieni  :baston: ce m-au asigurat ca marcajul de linie continua exista (doar din rea vointa nu il vad ) si ca am si depasit si viteza legala circuland cu ametitoarea iuteala de 57 la ora... deci in teorie 1 luna permisul suspendat (pentru depasire).

In realitate domnii nu aveau deloc chef de "preventie" ci numai de incasare in buzunarul propriu... fapt demonstrat si de faptul ca i-am gasit pe baieti acolo de fiecare data cam am mai trecut prin zona. Capcana e perfecta si drumul respectiv (de la Suceava la Botosani) e plin de astfel de distractii)

Usurat la buzunar am decis sa investesc in "tehnologie" si deocamdata nu am motive sa regret.

Experienta mea de pana acum cu CB e destul de ok, ma simt mult mai in siguranta sa stiu ce surprize se mai pot gasi pe drum... fie ca e vorba de militieni, obstacole, betivi, accidente, carute nesemnalizate...
 

Offline Daniel42

Re: POLITIA RUTIERA S-A INNOIT !!!!!
« Răspuns #149 : 21.Mai.2010, 07:23:36 p.m. »
Deci concluzia este ca statia este destul de buna pentru ce se intimpla , nu ? Si eu ma gindesc la una cu antena exterioara asa de treaba pentru exterior . Ce pot sa confirm este ca acum vreo 2 luni veneam de la Cluj spre Craiova si am intrat in vreo 5 radare noi dar intradevar nu eram eu cap de coloana si aparatul antiradar care nu este deosebit Cobra 7100 le-a remarcat pe toate . Acum nu stiu ce sa spun mai multe . Parerile sunt impartite . O sa fac inca o verificare pe exterior prin iulie , la un drum de Ungaria in concediu . Sper sa iau si statia pina atunci .  ;)
  • Suzuki SX 4 1.5 GLX Silky Silver