Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83907 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline cmd77

4x4 nu poți, e clar. Dacă pentru el e mai important 4x4 decât finisajele-go for it. Dacă și finisajele sunt importate, va fi dezamăgit. Cei care au dat 21k pe Vitara 4x4 pot confirma. Eu sunt mulțumit de Vitara la 13500 cat am dat pe un Passion cu Rabla. Până la urmă, la aceeași bani, unii au mers pe finisaje, quality and feel, Suzuki pe accesorii și 4x4. Fie 4x2 și finisaje mai bune, fie 4x4 și finisaje mai slabe...
« Ultima Modificare: 16.Sep.2016, 10:02:04 a.m. de cmd77 »
  • suz
Vitara Passion 2WD benzina Galactic Gray
 

Offline jupanul1

Alegerea cea mai înțeleaptă este KIA. La 7 ani garanție din bară-n-bară (minus cauciucuri, acumulator și lamele ștergătoare) nu există o soluție mai bună, indiferent de calitatea finisajelor. Din păcate, pe lângă faptul că Sportage este mai lung ca Vitara (pentru mine e un factor determinant), versiunea comparabilă (4x4, AT, benzină turbo) este semnificativ mai scumpă în cazul KIA. Iar la prețul de bază se mai adaugă și diverse opționale care vor mai ridica costul. Pe termen lung, și costurile de deținere cresc, întrucât fiind valoare mai mare, RCA și CASCO au alte tarife.

Daaaar, fiecare e liber să facă ce vrea. Vă rog să rețineți că încă nu s-a fabricat mașina perfectă și, oricât ai căuta tot va fi nevoie de un compromis pe undeva. De aceea discutăm de multe ori de raportul calitate/preț. Care eu îmi fac impresia că la Vitara este cel mai bun în acest moment (pentru versiunea 4x4, AT, benzină turbo).
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline shpeedy

Acest "principiu".... Mai depinde si de cati km faci in 5 ani !  :-?

E vorba de principiu. Să iei o mașină nouă, sa nu o ții mai mult de 5 ani și să iei alta nouă atunci.  Am spus ceva greșit?

Si as zice ca e important sa si gasesti cu ce s-o inlocuiesti dupa X ani... De obicei, dupa cativa ani cu o anumita masina, cauti ceva (cel putin usor) diferit - daca nu mai bun. Par example: sunt multumit de fiabilitatea sistemului iAWD de pe SX4 (un fel de Allgrip 1st generation), dar as vrea ceva (putin) mai bun in afara asfaltului, ceea ce Vitara nu prea ofera; drept consecinta, singurul model dupa care ma pot uita - chiar daca este inca in fabricatie - are deja 4 ani vechime de la lansare...  :(

Referitor la 1.6 versus 1.4T as mai zice ca mai este un aspect de luat in considerare - 1.6-le este in ultimul(-ii) an(-i) de viata, ajungand la maturitate (completa, as indrazni sa spun), cu foarte mici (spre zero) sanse de a mai rezerva surprize neplacute, pe cand 1.4T-ul are mai putin de 1 an de la lansare, fara a oferi timp necesar de a oferi un istoric solid in materie de probleme... 
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: PAR

Offline bogdanzarnescu

1.6-le este in ultimul(-ii) an(-i) de viata, ajungand la maturitate (completa, as indrazni sa spun), cu foarte mici (spre zero) sanse de a mai rezerva surprize neplacute, pe cand 1.4T-ul are mai putin de 1 an de la lansare, fara a oferi timp necesar de a oferi un istoric solid in materie de probleme...

Asta e un risc asumat, te bazezi pe garantie. Sigur ca nu vrei sa te tot plimbi pe la service-uri, sa stai cu saptamanile fara masina, nervi si draci. Pana acum nu am gasit pe forum sa se planga cineva de probleme in primul an, sper sa nici nu aibe in viitor
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline shpeedy

Pana acum nu am gasit pe forum sa se planga cineva de probleme in primul an, sper sa nici nu aibe in viitor

Keep readin'...  ;)

Referitor la calitatea materialelor din modelele mai scumpe de masini, inclin sa cred ca - pe drumurile din RO - intr-o perioada mai mica sau mai mare de timp toate vor scartai. Diferenta fata de modelele de acum cativa ani e ca - in spatele pieselor de plastic/piele de la suprafata - stau acum elemente de prindere/de consolidare din plastic, nu din otel; plastic ce poate fi de calitate mai buna sau mai proasta, dar oricum facut ca la un anumit numar de ani/km sa-si piarda rezistenta/rigiditatea si sa permita jocul (si de aici aparitia greierasilor).
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline bogdanzarnescu

Keep readin'...  ;)

Asta fac... spui de problema cutiei la prima S din Romania sau mai mult decat atat?
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline rdc

Cred că e o neînțelegere la mijloc. Discutăm de o versiune 4x4, transmisie AT, motor benzină turbo - undeva la 20k. Ce Tucson/Sportage/Kadjar/QQ ai putea lua în banii ăștia?
Tucson - 35.000
Sportage - 25.800
Qashqai - 30.000
Kadjar - nu stiu
Jeep Renegade - 27.000
Fiat 500X - de la 19.000eur (deci va sari)

Discutam despre motorizare aproximativ la fel, 4x4, automat
iar comparam mere cu pere. vitara e mini-suv low cost. are sens comparatia de preturi doar cu modele din aceeasi categorie
yeti 1.4tsi cu dsg si tractiune integrala e ~ in aceeasi zona de pret cu vitara s
pentru cine se impaca cu faptul ca e cam uratica + pe final de cariera, poate ca ar fi o alegere mai inteleapta decat s-u
 

Offline jupanul1

Bun, atunci să comparăm pe Vitara cu Citroen Cactus, Dacia Duster, Mazda CX-3, Audi Q2, Honda HR-V, Peugeot 2008, Skoda Yeti, SsangYong Tivoli, Renault Captur, Kia Soul?

Nu că aș avea eu și de-asta sunt părtinitor, dar nu găsesc în enumerarea de mai sus un best-buy comparativ cu Vitara (4x4, AT, benzină turbo)...
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline boga81

Mazda cx-3 2 L benzinar 150HP 6 AT - 24200 EUR
Si tocmai s-a lansat in romania toyota c-hr 1.2 turbo 4x4 :)
« Ultima Modificare: 16.Sep.2016, 05:30:59 p.m. de boga81 »
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline jupanul1

Mazda cx-3 2 L benzinar 150HP 6 AT - 24200 EUR
Si tocmai s-a lansat in romania toyota c-hr 1.2 turbo 4x4 :)

Bun! Acestea fiind spuse, eu îmi odihnesc cazul!
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise