Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83892 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ...

Poate si-a schimbat omul obiceiurile si a capatat noi pasiuni ce implica teren neasfaltat, pe masura veleitatilor modeste ale Vitarei. Sau a gresit si voia sa scrie 2WD.
 

Offline cmd77

Daca vrei sa iesi mai ieftin, iti pot eu vinde sticker-ul cu 4WD, sa il lipesti pe  haion!  :D
  • suz
Vitara Passion 2WD benzina Galactic Gray
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline dacbuc

@cmd77 Dupa ce l-ai dat jos de pe a ta 2WD? Nu multumesc, nu tine... B-)

...Acestea fiind zise, urmatoarea o sa fie probabil 4WD... (poate chiar Vitara) :D

Nu e nicio contradictie aici: am zis doar ca nu merita sa faci rabat la comfort pentru 4WD; daca este loc pentru amandoua, cu atat mai bine!
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline toma

[...] am zis doar ca nu merita sa faci rabat la comfort pentru 4WD[...]

Iar asta e evaluarea ta, parerea si decizia ta!  :D

Cei care considera fix invers (ma includ aici) sper sa nu porniti o polemica interminabila pe tema asta.  :cheers:
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline shpeedy



Iar asta e evaluarea ta, parerea si decizia ta!  :D

...in baza prioritatilor personale, as adauga...



Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline dacbuc

Evident ca imi exprim (doar) o opinie personala (care este se pare oricum impartasita si de alti membri ai forumului), si pe care am argumentat-o, cred eu:

...iarna asta (si ultimele) mi-au demonstrat ca am ales bine 2WD in detrimentul AllGrip...
...Vitara este totusi o masina de asfalt, dar care se descurca mai mult decat onorabil, chiar 2WD, in iesiri la iarba verde...

Nu este nevoie de nicio polemica, argumentele mele cantaresc mai mult sau mai putin in functie de prioritatile personale ale fiecaruia.
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline Vecchio

Fiecare are alegerile lui, după preferințe și posibilități!
Femeia frumoasă e aceea care-ți ridică "interesul", nu pe care o indică alții  :fluier:
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 

Offline shpeedy

Pentru ca frumusetea este in ochii privitorului, amandoua pot fi la fel de frumoase...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Vecchio

După 50 de ani de condus, sunt fan Allgrip!
Sunt convins că toți ne-am documentat înainte de alegerea mașinii, precum și faptul că avem experiență în conducere.
Pe șosele te întâlnești cu situații diferite de aderență și ori cât de bune ar fi cauciucurile, primăvara sau început de iarnă, în curbe fără vizibilitate și cu gheață, venit lansat, cu 2WD te duci în decor în cel mai fericit caz. Scapi foarte ușor mașina de sub control. Pe când cu allgrip, mai ai o șansă
(min 2:34)
E adevărat că te descurci și cu 2WD în multe condiții (iarna pui o pereche de lanțuri) dar în nici un caz ca și cu un allgrip.  :pardon:
Pentru miniSUV-ul Vitara, chiar dacă este de șosea, să renunți la tracțiunea integrală în favoarea unor fasoane pe care le poți pune ulterior, nu mi se pare o alegere înțeleaptă! :-?
Niciodată nu știi când ai avea nevoie de tracțiunea integrală și doamne feri să-ți pară rău, după! :dknw:
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, badmania98

Offline Utilizator_Anonim

Si eu dupa 26.
Mai ales ca bantui tot de atatia ani si pe drumuri neasfaltate, inzapezite sau cu nisip
Nu hard, insa e mai confortabil sa stiu ca trage si spatele la nevoie

  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp