Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83896 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Vecchio

Scuze! Dacă ar fi să aleg între AT și 4x4, aș alege 4x4, benzinar - ca răspuns dilemei  inițiale!
PS.  Văd că am căzut pe alegerea omului
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, enicky

Offline Utilizator_Anonim

Diesel oricum nu se mai fabrica
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Vecchio

Un amic și-a cumpărat un Suzuki Vitara 1.6 DDIS Allgrip la finele anului 2017. Motorul era FIAT  ;)
Deci, omul avea de unde alege, nu ca acum  :D
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 

Offline perfidus

La cumparare de nou da, insa dilema ramane valabila pentru ca sunt multe Vitare model 2015 -2018 la vanzare second hand cu putini km. Unele chiar m-au tentat inainte de a lua decizia sa merg pe nou.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 

Offline Utilizator_Anonim

Suzuki sh e o idee proasta
Sunt destul de scumpe iar daca nu sunt 4x4 chiar nu merita
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline perfidus

Off topic.
O mașină care de noua este intre 16 și 20 mii de euro nu poate sa fie foarte ieftină SH la nici 4 ani vechime și sub 60.000km. De regula istoricul e verificabil. Ma rog, românul prefera ca SH masini germane cu peste 150.000 făcuți în 3 ani "conduse de pensionari".


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 

Offline Utilizator_Anonim

 nu vorbesc de masini samsarite, germane, japoneze etc
Ci de tabla, arcuri, cale de rulare
Swiftul si sx4 clasic le-am vandut pt ca incepusera sa cada
Swiftul la 10 ani era ciuruit de rugina( fara sa fi fost lovit) si la 50000km avea toata calea de rulare praf
Iar sx4 clasic pe la 7 ani si 100000 km dadea semne de oboseala (rugina, arcuri, electromotor)
Sincer rugina m-a facut sa le marit pe amandoua
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline toma

@hippo vorbiti de lucruri diferite. Una e masina sub 4 ani vechime si alta una de 10 ani.


  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: dthem

Offline dacbuc

Domnilor, my 2 cents: iarna asta (si ultimele) mi-au demonstrat ca am ales bine 2WD in detrimentul AllGrip, investind diferenta in confortul sporit (de care ma bucur in fiecare zi) oferit de echiparea Passion (vs. Cool).
In opinia mea, Vitara este totusi o masina de asfalt, dar care se descurca mai mult decat onorabil, chiar 2WD, in iesiri la iarba verde.
Acestea fiind zise, urmatoarea o sa fie probabil 4WD... (poate chiar Vitara) :D
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 
The following users thanked this post: dthem

Offline enicky

..... Vitara este totusi o masina de asfalt, dar care se descurca mai mult decat onorabil, chiar 2WD, in iesiri la iarba verde.
Acestea fiind zise, urmatoarea o sa fie probabil 4WD... (poate chiar Vitara) :D
    Hai ca mi-a placut asta : e bun 2WD dar imi voi cumpara 4WD !Super! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip