Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83895 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Vecchio

Mie mi se pare mai aprope de adevăr asta: https://www.auto-data.net/ro/compare?carId1=34638&carId2=34636&carId3=
S-Crossul are un coeficient aerodinamic mai bun decât Vitara, deci și alt consum!
Eu unul nu aș opta pentru motor de 1 pe Vitara ci doar pe Swift! Am avut pe Stepway. E ok, dar nu se compară cu 1,4  :good:
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 

Offline perfidus

Răsfoind manualul am observat încă o chestie  diferita la motorul K10C. Cred ca s-a mai sesizat pe forum dar nu dădusem mare atenție. Acesta este (deocamdată) singurul motor Suzuki  dotat cu GPF adică filtru de particule special ptr. benzină. Asta îl face mult mai sensibil la un stil de mers subturat, trebuie sa fii atent la regenerare, etc.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 

Offline shpeedy

Da, o lectura a forumului ar fi oferit si aceasta informatie...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline rexkrokiDAU

Poate mi-a scăpat, dar nu rețin să fie semnalate probleme în acest sens pe forum.

Offline shpeedy

Probleme nu au fost pe aceasta speta (inclin sa cred ca - prin caracteristica de rulare cu rpm mai mare - GPF-ul e mai putin sensibil fata de DPF), dar aceasta diferenta dintre K10C si K14C a fost evidentiata in discutiile diverse pe marginea WLTP...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline perfidus

Multumesc, o sa mai studiez si ce s-a scris pe topicul despre WLTP. Inca n-am terminat de citit manualul :D.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 

Offline dthem

Plus ca s-a pus GPF si pe 1.4 dupa o anumita data.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline perfidus

Posibil mai spre sfarsitul anului 2019, daca era pus la a mea ar fi scris in CIV si ar fi avut activa lampa de semnalizare din bord (la punerea contactului se aprind toate scurt).
E produsa in 2019 undeva prin septembrie judecand dupa data de eliberare a CIV.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 

Offline shpeedy

Plus ca s-a pus GPF si pe 1.4 dupa o anumita data.
Esti sigur de cele declarate?

Tocmai am verificat specificatiile si nici macar pentru hibridul K14D nu apare aceasta dotare, in conditiile in care pentru K10C apare...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline dthem

Plus ca s-a pus GPF si pe 1.4 dupa o anumita data.
Esti sigur de cele declarate?

Tocmai am verificat specificatiile si nici macar pentru hibridul K14D nu apare aceasta dotare, in conditiile in care pentru K10C apare...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk



Informatia e de la seful de service din Brasov, a dat-o pe grupul de facebook, erau anumite serii de sasiu de la care se monta GPF pe 1.4. De asemenea a fost si o crestere de pret in perioada aia de aprox. 500 EUR.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019