Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83927 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Depinde si unde ruleaza - intr-o tara cu drumuri bune nu cred ca mai e atat de vizibila diferenta intre suspensii...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline SPIRIDUSHU

Eu conduc zilnic un logan, modelul nou. Pot spune ca Logan a fost conceput cu confortul urban in minte. Suspensiile sunt moi, dar este o masina de talie mica. Vitara te salta in scaun, ai impresia ca esti cu o cutie compacta dupa tine, daaar Vitara a fost conceputa si ptr alte drumuri unde feedbackul este important.
Suspensia tare are plusuri si minusuri, la fel ca cea moale. Depinde de ce iti doresti. Daca nu ma insel, si ii rog pe colegii de forum sa ma corecteze daca gresesc, masina este construita pe un tip de caroserie care preia socurile la denivelari. Deci la polul opus fata de perne de aer sau mai stiu eu ce tip de amortizare.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 
The following users thanked this post: smiley

Offline petrikz

@smiley Cred ca intr-adevar la fiecare model facelift isi mai rezolva din problemele anterioare, cam asta e scopul lor in esenta... sincer, daca ar fi modelul prezent in showroom sau pt test drive as da o fuga, ca tot se apropie Rabla si as mai putea profita de acest discount in plus fata de ce ofera ei.

@SPIRIDUSHU cu orice masina vei invata sa eviti gropile din tara si eventual sa le memorezi, nu de alta. Sincer nu as vrea sa fiu nevoit sa schimb chestii ca nu am vazut o groapa sau nu am fost atent...

Legat de suspensie, am testat noul duster 4x4, dci, mi s-a parut un salt urias de la generatiile anterioare iar suspensia este buna(unii o coteaza la indestructibila pe drumurile noastre).Eu am intrebat cum se comporta, deoarece, voi achizitiona masina si o sa o las parintilor mei ulterior, insa, am speranta ca ei sa nu vor mai fi nevoiti sa cumpere o alta masina o perioada mai buna (sa zicem un 10 ani) si sa ii tina si pe drumurile cu piatra cubica dar si in drumurile pe care le avem aici noi prin marginile Iasului de pe timpul lui Dej si peticite, dar dupa iarna apar cratere...

Ma mai intereseaza si comfortul, daca se merge bine cu ea la drum lung , eventual daca are ceva pe partea de ruliu sau intr-un caz extrem de antifonare sa se auda "vajaieli" la viteze putin mai mari de 130 km/h. Nu prea stiu nimic despre acest brand, sunt in ceata... am mai citit ca dureaza saptamani pana la aducerea unor piese, ceea ce ma face sa ma uit la alte branduri si sa devansez aceasta marca in favoarea altora.

Nu ca sunt hater sau ceva de genul, dar nu as vrea sa investesc o suma de bani pe o masina care voi fi nevoit sa o schimb dupa 5 ani, actualul Symbol din 2007 se tine bine pe asfalt si probleme nu are.


Multumesc anticipat.

  • Suzuki Vitara Passion 1.4 2WD 2018, Renault Symbol 1.5dci 2007
Simplicity is the ultimate sophistication.
 
The following users thanked this post: sx4fan

Offline SPIRIDUSHU

La drum lung este super ok, nu obosesti. Cu zgomotul nu ai probleme, dar eu am parpriz antifonat iar dieselul meu este destul de relaxat la viteze mari. Este o masina usoara si oarecum forma o recomanda asa ca vei simti vantul lateral. Pe sosea sta bine lipita , mai ales pe serpentine, modul sport. Ca sa ma poti intelege desprece vorbesc cand zic de suspensia tare, cand faci test drive, du-te prin gropi sau denivelari mai mari, vei simti topaiala. E bine ca te obliga sa adaptezi viteza la conditiile de carosabil aproape instant.
Comportamentul rutier al masinii... mi am luat 2 amenzi de circulatie pana acum ptr depasirea vitezei, asta ptr ca masina urca repede in ture si nu sesizezi viteza asa cum o faci in logan, de exemplu. Dar e si o chestie de stil de condus si preferinta. Cand stai la volan se vede capota si cand trece peste denivelari este funny cand vezi cum se misca toata caroseria odata cu tine, dar te obisnuiesti. Simti mai bine masina.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline petrikz

@SPIRIDUSHU am trimis un email si astept sa ma sune de la showroom si sa fac un test-drive cu asta noua daca se poate, daca nu macar sa o vad in showroom si sa dau si un test drive cu cea veche.

-Exista probleme cu privire la timpul de primire a pieselor in cazul unui defect?
-Apoi as mai dori niste preturi estimative la reviziile unui motor 1.4 benzina daca are idee cineva, ar fi de mare ajutor.
  • Suzuki Vitara Passion 1.4 2WD 2018, Renault Symbol 1.5dci 2007
Simplicity is the ultimate sophistication.
 

Offline enicky

  Eu din ce nevoi am avut, nu pot spune ca exista probleme cu piesele de schimb. Daca au zis 5zile, atat face.
  Pretul la 1,6 este din ce stiu eu 700, dar el se poate modifica, asa ca nu e relevant si nu cred ca este un criteriu important in achizitia unei masini.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline SPIRIDUSHU

Confirm si eu ca nu sunt probleme cu piesele. Acum toate sunt aduse din Ungaria si fac maxim cateva zile pana aici. Cand Suzuki era importat din Japonia am auzit ca lumea se ferea de timpul mare de asteptare, dar este doar ceva ce am auzit. Asa ca nu-ti face probleme !
Revizia inseamna filtre , uleiuri, verificari, stergatoare... in 3 ani nici placute de frana n-am schimbat, ca pret, pai consumabilele au pret oficial la care se adauga manopera care nu e cine stie ce.
La Radacini Militari au si un panou cu reviziile si costul estimativ, pe ani, nu am drum pe acolo dar daca ajunge vreun coleg de forum si poate sa faca o poza, cred ca te-ar ajuta ca info.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline shpeedy

@petrikz : Daca tot ajungi la reprezentanta pentru drive-test, iti poti arunca si un ochi / arunca o intrebare cu privire la pretul reviziilor - la Autonet stiu ca sunt afisate pentru toate reviziile pana la 90k km si pentru toate modelele...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline petrikz

Intr-adevar, nu stiu cat de relevant e pentru unii, dar poate pentru o parte dintre cei care-si doresc sa stie pe ce platforma vin, ar fi.

@shpeedy Am reusit sa prind masina tocmai pe marti la test drive si o sa vad exact cum sta treaba cu noul Vitara. Sper sa fie o experienta placuta :D





  • Suzuki Vitara Passion 1.4 2WD 2018, Renault Symbol 1.5dci 2007
Simplicity is the ultimate sophistication.
 

Offline enicky

   Intr-adevar si la Autonet exista acel panou cu pretul tuturor reviziilor, n-am stiu ca ii trageam o poza. Logica spune ca pt. o masina low cost si litraj mic si piesele de schimb/revizii ar trebui sa coste mai putin.
Cand intram in asemenea detalii e clar ca masina nu ne atrage suficient pt. a o cumpara !
  In alta ordine de idei, te poti interesa si de preturi la casco si rca, daca tot suntem la capitolul costuri.
 Rca-ul la 1,6 la acest moment variaza intre 350-500lei/an. Despre casco fiind masina noua, trebuie sa intrebi un broker. 
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip