Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83929 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

   Nu stiu daca fiabiliatatea motorului propriu-zis ar fi o problema, cat mai ales turbina si celelalte subansamble care il ajuta sa obtina cp si cuplul ! De retinut ca el tot ce realizeaza obtine numai din turatie ori ceva din acest intreg va cadea la un moment dat.
   Goana dupa rentabilitate si profit ii determina sa renunte la acest motor clasic si fiabil de 1,6. Sunt convins ca din el s-ar scoate cu usurinta  160cp si 200Nm. T-roc a scos 150 cp dintr-un motor de 1,5, Qashqai are 163 din 1,6 si probabil mai sunt multe exemple. Sau Skyactiv-G, X.
   Acest motor de 1.0 nu l-as tine mai mult decat are garantie !!!
   
 P.S. @hippo lasa-l dracu de cuplu c-am trait si fara el, de trei ani am urcat si pe zapada si pe noroi si fara cuplu ! Cuplul il mai ai si in picioare si in experienta, nu numai in motor ! Am vazut atatea scule de masini (cp si Nm multi), chinuite de tot felul de asa-zisi soferi, care nu stiau ce sa faca nici cu Nm nici  cu hp !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Florin25, ambmihai

Offline JMu

- cum vine aia cu tot ce realizează e din turație, când are cuplu maxim la 1500rpm și puterea la 5000, adică mai jos decât aspiratul?
- și dacă ar scoate 200Nm din el, tot ar fi mai puțin de 220Nm, cât are 1.4T. Știi că 1.4 scoate doar din hărți schimbate 280Nm?
- T-Roc scoate 150cp din 1.5, corect. Doar că e 1.5 turbo, nu aspirat. Fix asa și Qashqai. Iar ăla de la Mazda e o țâră mai mare, nu?
- eu nu aș ține niciun motor mai mult decât are garanție, fie și aspirat. :)
- faci o confuzie: nu a zis nimeni că nu poți trăi cu un aspirat. Am mai scris pe undeva, am condus Matiz cu 0.8 aspirat mai bine de 40.000km, apoi peste 50.000km un 1.4 aspirat, așa că știu destul de bine cum e. Aici vorbit de confort, de sportivitate (atât cât se poate cu o cutie de peste o tonă și 100 și ceva de ponei).
  • S-Cross 1.4 Boosterjet MT Allgrip 2017 / Clio 1.2 TCe MT 2017
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

@enicky cuplul si cp sunt utili pentru ca nu avem autostrazi. Daca vrei sa faci o depasire in siguranta trebuie ca masina sa accelereze repede.
De asemenea cuplu e util ca sa nu te faci de keke,ca mine la vadu, cand am vrut sa tractez o alfa inisipata si nu am reusit.

  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Citat
T-Roc scoate 150cp din 1.5, corect. Doar că e 1.5 turbo, nu aspirat. Fix asa și Qashqai
  Binenteles ca nu sunt aspirate, nici la 1,6 al nostru nu m-am gandit ca fara turbina. Cat despre cuplu maxim la 1500, nu stiu la ce te referi ...
   
   @hippo lipsa cuplului eu am suplinit-o cu sport.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline JMu

Mă refer la 1.4T, care are cuplu maxim de la 1500rpm până la 4000. 1.0 are de la 2000, oricum mult mai jos față de aspirat.
P.S. Și turbo-ul în sport cu ce îl suplinești?  :)
  • S-Cross 1.4 Boosterjet MT Allgrip 2017 / Clio 1.2 TCe MT 2017
 

Offline rexkrokiDAU

Nu exista-n lumea asta motor ca al meu, Si la bine si la greu, e fratele meu :D

Offline enicky

Nu exista-n lumea asta motor ca al meu, Si la bine si la greu, e fratele meu :D
    A se citi cu ...sonor si pe note !!!
 :good: :good:

"Și turbo-ul în sport cu ce îl suplinești?"
   Am zis mai sus, cu talpa si experienta ! :D Si cand n-o mai vrea de loc, incerc cu marsarierul. Cu spatele merge si fara acceleratie. :)
   Si daca nici asa nu merge, o... vand ! Asa trebuie sa mearga ! :-))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Am si eu o nedumerire. N-am stat sa caut pe topicuri, presupun ca e careva binevoitor sa-mi raspunda. Sistemul 4x4 de pe Vitara e decuplabil, aidoma celui de pe old SX4, sau e permanent ?

Raspunsul la aceasta intrebare si discutia ulterioara au fost mutate aici: Discutii auto generale » Diverse » tipuri de tractiune 4x4 pe Suzuki
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline petrikz

Buna seara,

In urma vizualizarii unui Suzuki Vitara in shorwoom Iasi am ramas placut impresionat de masina,era expus modelul fara facelift si urmeaza sa-l primeasca in 2 saptamani, iar acum tin sa o pun pe lista si pe ea. Din ce am observat si discutat cu doamna din locatia respectiva, ma incadrez in Suzuki Vitara Passion 1.4 2WD.

Scopul ei va fi de rulat atat urban(aici ma intereseaza consumul), extra-urban in drumetii mai lungi(tinuta de drum ar fi bine de explicat, dar si cum sta cu mai multe persoane in spate in urcari montane, etc), as dori de asemenea si niste detalii despre tinuta si pe drumurile mai putin bune de la noi(gaurile din asfalt se inmultesc pe zi ce trece si as vrea sa stiu cum rezista in anii ce vor urma cand ies din garantie si cam ce costuri ma asteapta la consumabile si restul).

La capitolul pret, ei spun ca au politica de a nu lasa deloc un avantaj client si ce pot oferi e doar o culoare metalizata din partea lor... nu stiu ce sa cred, dar am sa iau legatura si cu alti dealeri apropiati de judetul Iasi.


De asemenea, mai am in vedere achizitionarea unui hatchback Kia Ceed sau pe alta mana a unui sedan, Toyota Corolla. Cam in limita asta de buget ma incadrez si masini pe care le pot achizitiona cash.

Nu am mai avut contact cu masini din gama Suzuki si chiar as dori sa stiu mai multe despre calitatea lor, ce ofera si la ce sa ma astept in viitorul apropiat de la aceasta masina. Apreciez orice raspuns primit si sper sa reusesc sa mai strang si cateva informatii de la voi, cei care detineti masinile.

Multumesc anticipat, iar daca nu se intelege ceva, mai pot explica pentru a ma face inteles.


  • Suzuki Vitara Passion 1.4 2WD 2018, Renault Symbol 1.5dci 2007
Simplicity is the ultimate sophistication.
 

Offline Utilizator_Anonim

Sunt niste masini low cost care traiesc din gloria de odinioara
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp