Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83939 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Linu

Eu am si allgrip si cutie automata. Am cumparat-o asa in cunostinta de cauza, deci nu as renunta la niciuna. Sigur ca de beneficiile cutiei automate "te lovesti" tot timpul, iar de cele de 4x4 doar ocazional. Acum tu decizi ce-i mai important pentru tine si stii pe ce drumuri mergi. Eu cu siguranta nu voi renunta la niciuna nici la urmatoare masina :) Iar sotia spune ca viitoarea ei masina musai vrea sa fie cu cutie automata :)

Eu locuiesc in Cluj-Napoca, daca ai drum pe aici poti sa ma cauti si sa dai o tura cu ea sa vezi cum este cutia AT. Sau poate gasesti un dealer mai aproape de tine care are asa ceva ca masina de test drive.
  • Vitara Spirit 1.6VVT 6AT Allgrip 2016
 

Offline trifi

Tracțiunea 4x4 este cu siguranță un avantaj, dar cutia automata tine și de preferințe. Cel mai bine este sa faci un test drive pe o mașină cu cutie automata. Mie personal nu mi-a plăcut când am închiriat o mașină și mi-au dat un Nissan Qashqai cu cutie automata. Am considerat ca îmi ia din plăcerea de a conduce, chiar dacă aduce un plus de comoditate. Dar revin, cutia automata îți place sau nu, este o chestie strict de gusturi. Succes.
  • Suzuki Vitara S Allgrip
 
The following users thanked this post: olt

Offline olt

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
Acum dilema pt mine este dacă merită 1,4 turbo sau 1,6 vvt e suficient și mai economic.In Rm.Valcea,unde locuiesc n-au ambele versiuni la drive...
 

Offline rexkrokiDAU

Cred că deja e foarte greu să mai găsești o Vitara nouă cu 1.6. Doar sh.

Offline olt

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
Mai sunt,dar poate facelift-ul cu motor de 1,0 turbo merită așteptat sau nu  ;-)
 

Offline enicky

...asigură o stabilitate mai bună și pe șosea umedă,
    By default masina merge in mod Auto(tractiune fata), asta insemnand ca ORICAND exista o lipsa de aderenta se va cupla si axa spate !
    De retinut ca lipsa de aderenta poate interveni stat pe carosabil umed(apa, ulei) cat si pe carosabil uscat(nisip sau pamant uscat ramas de la un utilaj posibil chiar intr-o curba!) situatie in care sistemul allgrip si esp-ul intervin.
    Cat despre Consumul fiind cu 1L mai mare la 100 km in medie..., afirmatia este relativa(poate greutatea suplimentara a lui 4x4 sa aiba un aport), dar consumul este dependent in primul rand de modul de conducere al fiecaruia. Cu un sofat sportiv nu va avea niciodata un consum mic nici 2x4, nici 4x4.
    Cu motorizarea 1,4 am mers(singur), isi face treaba, fuge, dar cea de 1,0 n-o cunosc si personal n-as opta pt. ea. Urban nu vad ce probleme sa aiba, dar extraurban... cel putin consumul, va excela. Dar si aici totul depinde de cine are haturile si ce vrea de la masina !  :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

@olt: Nu te baza ca mai sunt pe stoc (multe)  M16A-uri...

Trecerea peste o saptamana la noul standard vine si cu provocari pentru producatori/dealeri...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline steph

Am un prieten care cauta de ceva saptamani un mini suv. Pe la toti dealerii Suzuki nu e nimic pe stoc. A sunat in toata tara. Skoda a scos motorizarile pe benzina la anumite modele etc. O sa fie amuzant o vreme.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Utilizator_Anonim

@olt 1.4 turbo e singurul motor de pe suzukiurile noi care merita luat, iar tractiunea integrala e buna pe nisip si zapada
1.6 era fiabil dar avea un cuplu foarte mic, asa ca nu plageti dupa el
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Cel putin din perspectiva cifrelor, 1.0T-ul se prezinta ca un inlocuitor cel putin la fel de capabil ca aspiratul de 1.6 (poate chiar mai potrivit prin prisma cuplului la rpm mai mic) . Unde cred ca pierde este fiabilitatea pe termen lung. Dar pentru cineva care este dispus sa tina masina pana-n 100k km, nu cred ca reprezinta o problema/o alegere proasta...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X