Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83938 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Daniel42

Salutare colega Ruhestand . Din filmuletul  prezentat anterior nu ai la ce sa te gindesti decit la 2 wd  echiparea Passion . S-ul are alta grila si ornamente de far rosii , Spirit arata ca si asta numa ca are ornamente de far albastre, iar prima echipare are grila neagra si minere de usi tot asa . Eu unul dupa ce strang ceva mai mult maruntis , nu renunt la un S cu 4x4 si MT sau AT dupa ce mai trec vreo 2- 3 ani sa vedem daca sunt fiabile automatele si le recomanda colegii care si-au cumparat .  .  :D Dar doresc sa vedem si noi de la Suzuki o  oferta de preturi avantajoasa macar o data pe an de sarbatoare .  :D
  • Suzuki SX 4 1.5 GLX Silky Silver
 

Offline Ruhestand

stiu care-s diferentele...le-am studiat si eu cateva luni pana sa lansez comanda  :P vorbeai tu de turbo si de asta ziceam...eu am facut testul cu un S 4x4 MT si m-a lasat cu un ranjet tamp pe fata...
in ceea ce priveste ofertele...masina e destul de ietina pentru ce ofera...nu prea e loc de manevre...conteaza cat de bun negociator esti sa scoti o reducere mai mare, dar din ce am vazut pe aici, mai mult de 1500-1700e nu prea ai cum sa obtii
oferta din iarna a fost chiar buna, cu rotile de iarna, avand in vedere ca un set complet (cu tot cu senzori) e destul de costisitor
  • Suzuki Vitara S
 

Offline wolfin

AT dupa ce mai trec vreo 2- 3 ani sa vedem daca sunt fiabile automatele si le recomanda colegii care si-au cumparat . 

7 ani garantie cutia..si oricum e AT old school ...cu intretinere corecta (aka schimb fluide mai des decat prevede legea) nu ar trebui sa faca probleme.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline sebastian_suzuki

Salut,

Ceva info despre cutia AT Aisin.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

Este o cutie excelenta. Rodata pe multe modele de masini.
  • Vitara Passion 2WD 1.6 Benzina AT
 
The following users thanked this post: wolfin, Ruhestand

Offline enicky

  AT si 4x4 sunt doua sisteme total diferite si evident cu utilizari diferite !
  AT este un element de confort si are costuri superioare de intretinere(pe care le va cere la un moment dat).
  4x4 este un sistem care iti asigura siguranta si te "scoate" din situatii limita(chiar daca s-ar intampla o singura data pe an).
 
       De retinut ca odata cu sistemul 4x4 vine si optiunea "sport" pe care n-o gasesti la 2wd.
 
 Daca te ajuta cu ceva, motorul 1,6 poate merge in oras si cu viteza a3a(daca n-ai chef sa mai "mesteci") dar si cu a5a.
  Niciodata n-as renunta la allgrip pentru AT.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: ambmihai, Dogy

Offline JMu

Chiar așa, mă scuzați că o iau puțin pe arătura, dar știe cineva cum se comportă 2wd la accelerație? Adică răspunsul pedalei este ca la 4wd în auto sau ca la 4wd în sport? Dacă e ca în auto ar fi o mare prostie, lipsa comportamentului în sport ar fi de neacceptat. Eu nu am testat decât 4wd.
Nu îmi dau cu părerea la care ar trebui să renunți pentru că mie nu îmi plac automatele - aș plăti în plus pentru manuală. :)
  • S-Cross 1.4 Boosterjet MT Allgrip 2017 / Clio 1.2 TCe MT 2017
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline jupanul1

Dacă mai mult de 70%-80% (eu aș spune chiar peste 50%, dar poate sunt prea... exagerat) din timpul/distanța petrecut/parcursă în mașină e în oraș, atunci - AT FTW! Fuck 4x4, AT iz da' shiet! Opțiunea de confort e mult peste orice element suplimentar de siguranță îl poate oferi tracțiunea integrală. Aia-i realitatea, indiferent de ce ne place sau nu. Costurile la 5-6 ani de mentenanță sunt cam la fel la AT ca și la MT. Singurul dezavantaj e că nu vei mai mesteca tu în mămăligă, vei avea un compuțer care să se ocupe de treaba asta...

Dar, ce vreau eu să zic, un drive-test ai făcut cu ambele versiuni (MT și AT)? Că la 4x2 vs. 4x4 nu vei simți mare diferență la un drive-test uzual, prin oraș.

Desigur, eu aș recomanda AT și 4x4...

@JMu - parcă s-a mai menționat acest aspect pe forum, versiunea 4x2 se comportă ca 4x4 în modul Sport. Sau cel puțin asta a fost părerea celor care au probat.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 
The following users thanked this post: Dogy

vitara spirit AT

  • Vizitator
Salut!

O intrebare mai ales ptr cei care au 4x4 + AT (dar si ptr cei care au doar 4x4 sau doar AT): la ce ati renunta mai degraba - la 4x4 sau la AT? (acum ati da AT ptr 4x4 sau ati da 4x4 ptr AT?).

Multumesc!
Nu as renunta la niciuna. Daca ar fi sa renunt la vreuna nu mi-as mai  lua suzuki. As gasi altceva la care raportul calitate/ pret ar fi mai bun.
 
The following users thanked this post: jupanul1, Dogy

Offline Ruhestand

eu personal daca ar fi sa aleg intre 4X4 si AT as luat 4X4 fara sa stau pe ganduri. la fel ca @JMu imi place sa schimb vitezele (doar ca eu n-as plati in plus pentru asta :D). initial nici n-am luat in calcul AT-ul (si nu din considerente financiare)...dar in cele cateva luni in care am analizat masina, m-am gandit mai bine si am realizat ca totusi circul foarte mult si prin Bucuresti...prin urmare, am decis sa schimb o pedala cu doua padele  :)
  • Suzuki Vitara S
 
The following users thanked this post: Dogy

Offline Ajax26

O alegere excelenta - nu o sa îți para rau.
Adevărul este ca Suzuki sta foarte bine ca si raport calitata pret la AT cu 4x4. La banii pe care ii cer nu prea mai găsești la alti producatori combinația asta.
Asa pentru 4x4 manual sau 4x2 automat parca m-as uita și la alte mărci.
  • SX4 S-CROSS 1.4 LUXUS AT ALLGRIP