Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83952 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Cristian Iulian

S-Cross nu aveau expus? Ăla are cotieră din fabrică.  :)

Nu m-am gandit la S-Cross. Interiorul e mai ok dar ca design e sub Vitara. Insa cred ca e o chestie de gust. Parca mi-ar fi placut mai mult daca era partea din fata mai altcumva... nu ma pot exprima.
Nu cunosc prea multe din lumea auto dar mi se pare ca cei de la Suzuki sunt cam singurii care au doua masini (Scross si Vitara) din aceeasi clasa, cam la fel (motoare la fel, garda la sol, dimensiuni aproximative si altele). Nu inteleg de ce merg cu amandoua. Dar poate sunt eu pe langa    :dknw:

Eu am luat Yokohama de la ei, pacat ca n-ai prins promotia cu cauciucurile de iarna gratis. Dupa doi ani de folosinta si a treia iarna cand le port pot sa zic ca sunt multumit de performanta lor mai putin zgomotul pe care-l fac la rulare si e mare. Dar in zapada s-au comportat bine. Sistemul de 4x4 si anvelopele de iarna mi-au dat o siguranta pe care nu ai cum sa o simti cu o masina 4x2. Si stii bine cum a fost zilele astea in Iasi.

Am prins promotia cu cauciucurile de vara gratuite  :-)) :-))
Nu stiu daca merita acei senzori sau se poate trai si fara. Si parca as vrea jante de tabla dar de 17 pentru iarna. Sa nu mai zic ca ma gandeam la un 215/60-65/17..  Dar sunt convins ca niste anvelope premium isi spun cuvantul, mai ales in conditiile astea de la noi.
  • Vitara S 1.4, Allgrip, MT, Galactic Grey Metallic / Cosmic Black Pearl Metallic
 

Offline ariciul

Pai nu poti sa te lipsesti de senzori decat daca cumperi ceva care sa pacaleasca sistemul de TPMS. Altfel ai permanent alerta in bord si nu e placut!
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 
The following users thanked this post: Cristian Iulian

Offline rexkrokiDAU

. Parca mi-ar fi placut mai mult daca era partea din fata mai altcumva... nu ma pot exprima.


Te înțeleg perfect.   :)

Offline gelum

. Parca mi-ar fi placut mai mult daca era partea din fata mai altcumva... nu ma pot exprima.


Te înțeleg perfect.   :)
Si eu te inteleg...din acelasi motiv. Cu toate astea, era o vorba care spunea ca frumusetea este in ochii "beerholder-ului" :cheers:
Sa te bucuri de ea la fel ca majoritatea detinatorilor de Suze, si sa nu uiti sa experimentezi senzatia aia cu "zambetul" in modul sport  :D
  • Suzuki Vitara Passion 1,6 Allgrip
 
The following users thanked this post: Cristian Iulian

Offline Cristian Iulian


Sa te bucuri de ea la fel ca majoritatea detinatorilor de Suze, si sa nu uiti sa experimentezi senzatia aia cu "zambetul" in modul sport  :D

Multumesc! Asta astept cel mai mult. Dar avand pe ea anvelope de vara, trebuie sa fugaresc iarna mai intai  :-))
  • Vitara S 1.4, Allgrip, MT, Galactic Grey Metallic / Cosmic Black Pearl Metallic
 

Offline Lerua07

Asa, fugareste scorpia, ca si eu am trecut la anvelope de vara  :D
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline qaz

Mai uitati ceva, nu merge abordata orice panta cu span(tr 1>2>3) . Ce faci daca terenul este denivelat(pietroaie mari etc)..aici tr1 si multa atentie sa nu se comprime arcurile, altfel o faci varza . Vitara, Duster nu mai au reductor si apar probleme, Duster sta mai bine deoarece are tr1 foarte scurta dar si la asta am mai auzit de ambreiaje crapate(la benzinare) dci sta mult mai bine si protejeza ambreiajul(cuplu mare de jos). Daca se doresc performante mai bune in teren>>diesel, avem variante pe benzina turbo dar au o problema, dupa mine "maricica" frana de motor foarte slaba (chestie valabila pentru orice motor benzina+turbo pana in 2000cm). Practic un 1.6 aspirat are frana de motor mai buna vs un benzinar turbo. Frana de motor te ajuta la coborarea unor pante foarte mari(cu noroi/zapada) unde frana de picior nu te cam ajuta.
  • Duster
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline steph

De ce? Franele nu merg la vale sau cum? :D Sau vorbim de Vitara si Hell`s Gate si nu m-am prins eu?
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline shpeedy

Fctie. de inclinarea si lungimea mersului la vale, in general este recomandabila utilizarea franei de motor pentru reducerea vitezei si controlarea masinii; la utilizarea franelor pe portiuni/durate mai mari de timp exista riscul supra-incalzirii acestora / incingerii discurilor si de aici a pierderii eficientei la franare...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline dacbuc

Bun gasit tuturor!

Am si eu nevoie de un sfat in privinta alegerii unui model Vitara: pornind de la un buget de aproximativ 15k euro, practic am doua optiuni, fie echipare Cool + Allgrip, fie Passion + 2WD.
Intrucat eu si cu sotia mea avem puncte de vedere (argumentat) diferite in aceasta spinoasa dilema, am nevoie de o opinie impartiala, obiectiva, care sa incline balanta si sa ma ajute in luarea unei decizii.

Stiu ca o sa spuneti ca barbatul are intotdeauna ultimul cuvant ("da, draga mea, ai dreptate"), dar totusi...
Va multumesc!

  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip