Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83961 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline wolfin

voua va trebuie electrica >:D<
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline JMu

@speedy Și mie îmi place, chiar la peste 5000 :), dar nu zilnic.. De asta cred că turbo/benzină e ideal. Că poți merge relaxat, la 2000rpm, sau ascultând Rammstein @5000rpm. Asta pentru rulaj anual relativ mic - dacă faci 30-40.000 / an, atunci diesel.
  • S-Cross 1.4 Boosterjet MT Allgrip 2017 / Clio 1.2 TCe MT 2017
 

Offline NicNic

Ei, mai un shpan, mai ceva miros de ambreiaj, mai un Patrol prin preajma si o scoti la capat si cu M16A-ul... Nu-i asa, @NicNic?! ;-)
[...]
Asa e. Daca ai Patrol la dispozitie...
Prima oara cand m-a lasat balta SUVI nu aveam un Patrol prin preajma.
Asa ca l-am lasat si eu pe SUVI la mijlocul muntelui, si am plecat mai departe cu altcineva ....

   Sa nu exageram, mai depinde si de modul de abordare . :)
Cum poti aborda intr-o astfel de situatie: roata nu patineaza, dar motorul se "sufoca" la deal, in treapta I si la 4000 rpm.
Panta e destul de lunga ca sa nu iti faci iluzii ca poti sa o abordezi cu 80 kmph si ai trecut-o...


  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline toma

Fiecare cu experientele proprii si cu nevoile proprii.

@NicNic si eu (si altii de pe aici) am pus masinile in situatii in care motorul aspirat (cu putini caluti) si-a atins limitele. Eu am ales diesel la Vitara, Nic probabil o sa ia un turbo la urmatoarea lui masina ca sa fie si mai fericit decat e cu Suvi acum  :D

Nu exista raspuns corect sau gresit la dilema asta. Doar diverse unghiuri din care putem privi lucrurile, perspectiva modificandu-se in functie de buget, preferinte, nevoi reale, nevoi imaginare, pitici pe creier, etc.

Si evident, un pic de flame/polemica pe forum ca de asta ne place aici  >:)


 
« Ultima Modificare: 21.Mar.2018, 05:10:25 p.m. de toma »
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Offline Lerua07

Eu nu am simtit nevoia de cuplu in plus in oras, chiar si la urcat borduri
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline Catalln

Cred că am putea trage o concluzie generala, nu există cel mai bun, există cel mai bun pentru mine.
Astfel pentru fiecare acel cel mai bun tine cont de experiența, nevoile și posibilitățile fiecăruia.
Ce e bun pentru tine nu e bun pentru mine și invers.
O zi frumoasă.
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline fireburn

 :popcorn:
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline toma

 :cheers:  ia cu bere ca altfel 's inecacioase  :-))
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline enicky

    Hai sa ma explic putin : din experienta personala si a altora am invatat ca o urcarea unei pante abrupte  in mare viteza (cu a3a de jos) te obliga pe la jumatate sa schimbi in a2a sau chiar in aIa, ceea ce nu e bine deloc, pt. ca ai mari sanse sa omori inutil disc+placa, sau chiar sa te opresti de tot, deci de preferat sa pleci cu aIa de jos(max.aII).
   Am avut o situatie in care un Trabant a urcat panta(asfaltata cu pietris) si eu m-am oprit la mijloc cu Dacia Nova(1,6). Panta era in satul Nistoresti pe langa care treceti pe DN1 spre munte. Un amic m-a invatat cum sa urc, cu viteza constanta, in tr. aIIa(max.1500rot./min) si sa nu merg drept, ci sa "tai" permanent sleaurile formate(care nu erau adanci).
   Si as mai putea insira 2-3 exemple de situatii limita, dar deja sunt off topic.
   Motorizarea turbo 1,4 este, cel putin prin caracteristicile date de constructor, clar mai capabila atat la cp cat si la Nm, dar asta nu inseamna ca este atat de "departe" de 1,6-le aspirat, incat acesta din urma sa nu poate face(chiar cu vit. mai mica/timp mai mare) ceea ce face primul !
   Din cunostintele mele, dar si din parerile unor mecanici, se pare ca motorul care nu poate aborda o panta, in general pur si simplu se opreste(adica nu mai functioneaza!), dar cand el sta in turatie dar nu urca, este clar o problema de ambreiaj uzat(sau cel mult prost reglat), care nu se manifesta la drum normal(orizontal), ci exact cand este fortat, adica la deal. Atunci "patineaza"(discul pe placa), motorul merge, dar masina nu se misca.
   Pe de alta parte, lipsa cuplului se poate compensa folosind anvelope adecvate carosabilului pe care rulam si folosind chiar modul lock(fara esp) pentru a distribui in mod egal puterea motorului, cunoscut fiind faptul ca la urcare tractiunea spate(care impinge) este mai eficienta. Vezi cum lucreaza modul "sport" la Vitara.
   P.S. O panta se mai poate urca, in caz de necesitate, chiar si cu ...spatele. 
   
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: ambmihai, Cristian Iulian

Offline Cristian Iulian

Am decis sa merg pe Vitara 1.4 boosterjet allgrip manuala. Daca voi urca sau nu rampele fara probleme ramane de vazut  :-)) . Am avut noroc, daca pot spune asa si o pot lua chiar de saptamana viitoare, fiind modelul expus in showroom. Mai ramane sa le transfer banii si o iau acasa. Ce mi s-a parut aiurea e ca vine fara covorase. Le-am zis ca e posibil sa le vreau dar la banii astia ar fi fost normal sa vina cu ele incluse. O sa vad cand o sa ma duc sa o iau dar probabil nu o sa am de ales la ce mizerie s-ar face fara. Multumesc pentru pareri!
  • Vitara S 1.4, Allgrip, MT, Galactic Grey Metallic / Cosmic Black Pearl Metallic