Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83960 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Ivan Adrian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
    • Suceava
cineva cu 1.4 turbo 4x4 ma poate lamuri cu consumul?
  • vitara
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Sigur ca da! Ori dai un search pe forum ori citesti topicul asta. Poti alege doar postarile despre Vitara S.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Ivan Adrian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
    • Suceava
MULTUMESC
  • vitara
 

Offline steph

Cred că de la dilemă....

Nu imi dau seama daca te refereai la mine dar daca da, e nefondat.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline gelum

M-am referit doar la denumirea topicului, Dileme la alegerea...
  • Suzuki Vitara Passion 1,6 Allgrip
 

Offline kellogs

Eu vad lucrurile mult mai simplist.

preponderent oras ?                          aspirat, turbo
preponderent sosele ?                       diesel, turbo
preponderent coclauri neasfaltate ?    diesel
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline enicky

  @jupanul1 sincer, te-ai intrecut pe tine insuti in expunerea facuta mai sus ! :good: Ti-am citit printre randuri o usoara iritare si sunt de acord cu ea. Prea multe elemente, de multe ori mai putin semnificative, se invoca pentru alegerea unui model de masina !
   
     Pentru a elucida dilema "alegere", eu cred ca ar trebui rasfoite topicurile legate de Vitara 4x4, benzina/diesel, etc. Spun asta pt. ca parerile noastre personale pot fi(si cred ca sunt!) subiective, fiecare considerand, in acceptiunea lui, ca modelul aflat in posesie este cel mai bun !
     
    @Ivan Adrian consumul este relativ, idividual, dependent de utilizator si de alti "N" factori : se porneste de la cel dat de producator, care este minim, greu de realizat, pana la dublu ! Consumul extraurban este mai usor de realizat, dar si acesta in anumite conditii.
       
    Noteaza clasificarea colegului @kellogs sintetica si corecta.
     
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Dogy

E logic ca nu alea 1-2 secunde trebuie sa faca diferenta la o depasire (de fapt sunt cam 3 secunde), dar sa negi ca ar exista niste diferente vizibile, care sa te si ajute la condus, intre 1.6 si 1.4 mi se pare cam deplasat. Afirmatii de genul "Depinde cum conduci", "apasa acceleratia", "nu exista masini puturoase" arunca in derizoriu ideea de putere a unui motor. Nu trebuie sa conduci agresiv ca sa realizezi diferentele. Am condus si masini de 200 CP 4x4 cu cutie automata, si de 57 CP manuala.
Ca nu-si permite toata lumea 1.6 (nici eu, in acest moment) ori ca pur si simplu considera ca nu are nevoie e una, sa spui ca de fapt depinde doar cat de ferm apesi acceleratia e alta. E clar ca tine si de motivele subiective ale fiecaruia, dar totusi, 20 CP in plus conteaza, o acceleratie cu 3 secunde mai buna conteaza, un cuplu cu vreo 40% mai mare conteaza.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline shpeedy

Scuze, dar nu cred ca ai inteles ideea...

Ce spunea colegul e ca intre 120cp aspirati si 140cp turbo - daca esti obisnuit sa faci depasiri constiente/responsabile atunci nu va fi mare diferenta pentru ca nu le faci la limita...

Iar apasatul pedalei are impact asupra modului in care se misca o masina - pentru a ajunge la intervalul de rpm in care ai masina la pedala (plaja de cuplu optim), 1.6-le trebuie tinut in ture mai inalte fata de 1.4...

Si da, intre 120/140cp si 200cp este o diferenta destul de mare de raspuns/manevrabilitate a masinii...

Personal, tinand cont de infrastructura si educatia din RO, o medie de 100cp asigura maximul pentru condusul in siguranta si cursivitate in trafic.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline steph

Eu cred ca e cam invers. Cu cat infrastructura e mai putin dezvoltata cu atat o masina mai puternica e mai sigura si mai relaxanta la drum lung. Daca aveam o retea de autostrazi decenta orice masina care putea sa sustina un 130 era ok. Dar cand trebuie sa depasesti un tir pe Valea Oltului eu unul prefer sa pot sa o fac cat mai repede.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14