Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 83959 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline wolfin

 :"> eu am ales 4x4 ca avea ACC si RBS ....eu vroiam de fapt AT cu ACC si RBS ..dar bani de spirit nu mai aveam.... :(

sambata am fost la pestera ialomitei..zapada cat cuprinde....dar in grupul cu care am fost erau si 2 mcv-uri.....nici o greata. e adevarat eu am mers fara stres... =))
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 
The following users thanked this post: Dogy

Offline Ruhestand

de 8 ani "ma dau" cu un hyundai i10. cand am decis sa schimb masina mi-am dorit cat mai multe dotari de confort dar si ceva mai mult spatiu si o masina care sa ma ajute pe drumuri "dubioase". cu i10-le am ajuns prin mullte zone prin care un "om normal" n-ar fi ajuns :)
Benzina 4X4 era stabilit...pentru alegerea manuala vs automata am folosit ca argument faptul ca merg mult si prin Bucuresti si m-am cam saturat sa invart de facalet.
  • Suzuki Vitara S
 

Offline Dogy

Da, S 4x4 AT e cea mai buna alegere din gama Vitara, fara indoiala, prin prisma motorului si performantelor sale.
Mai ales ca diferenta de pret e nesemnificativa. Adica nu mi-as lua Spirit 1,6 4x4 AT, cu 1.000 de euro mai ieftina (Luxus nici atat), in contextul in care acceleratia de la 0 la 100 km/h este de 13 secunde (!), fata de 10,2 pe Vitara S 1.4. Plus 20 CP in plus, cuplu de 220 Nm (fata de 156) etc.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

vitara spirit AT

  • Vizitator
Eu nu ma prea pricep la motoare dar am judecat ca nu am nevoie de mai mult de 120 de cp iar motorul de 1.6 aspirat imi inspira mai multa incredere dpdv al fiabilitatii decat cel turbo. Pana acum sunt multumit de motorizare. Daca masina asta este fiabila si ma va "tine" 10 ani fara defectiuni voi fi multumit. Daca nu va fi asa, consider ca nu isi merita banii dati pe ea. Am ales suzuki pentru fiabilitate. Sa vad ce imi rezerva viitorul.
« Ultima Modificare: 06.Mar.2018, 07:12:32 p.m. de yeti »
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline Dogy

Apropo, cum se simte acceleratia aia de 13 sec de la 0 la 100? Mi se pare "puturoasa" ptr 120 de cai.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline emil_greus

Am Vitara 1.6 si nu mi se pare puturoasa. In plus, cati din noi iau masina ca sa faca liniute de la 0 la 100 km/h  ?   :)
Ca si plusuri pentru motorizarea clasica, 1.6 benzina, as mentiona:
- ar trebui sa fie mai fiabila decat 1.4
          - motorul este unul de generatie veche si se presupune ca a primit toate upgrade-urile pentru optimizare;
          - distributie pe lant;
          - lipsa turbo (mai putine elemente care se pot defecta);
- frana de motor mult mai buna decat in cazul 1.4
- consum echivalent sau chiar mai mic in anumite conditii de exploatare, fata de 1.4

De asemenea cred ca motorul 1.6 benzina se preteaza mai mult pentru masina 2WD.
Pentru 4WD, mai potrivite ar fi motorul Diesel si cel turbo, datorita cuplului mai bun.
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline Dogy

Am Vitara 1.6 si nu mi se pare puturoasa. In plus, cati din noi iau masina ca sa faca liniute de la 0 la 100 km/h  ?   :)


Nu ma gandeam la liniute, dar la depasiri imi imaginez ca se simte diferenta.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline zongor

Am Vitara 1.6 si nu mi se pare puturoasa. In plus, cati din noi iau masina ca sa faca liniute de la 0 la 100 km/h  ?   :)


Nu ma gandeam la liniute, dar la depasiri imi imaginez ca se simte diferenta.

Daca stii sa conduci un benzinar aspirat nu se simte nici o diferenta.
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline emil_greus

Dacă intr-o depășire cele 1-2 secunde fac diferenta, as zice ca e o depășire riscantă...
Nu cred ca intr-un regim de condus normal, se va vedea diferenta din punct de vedere dinamic intre cele doua motorizari.

Offline rexkrokiDAU

În depășiri nu e chiar atât de important în cât timp ajunge de la 0 la 100.  Mai importante sunt reprizele de genul 80 - 110 în diferite trepte de viteză.