0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Dupa ce le.am trimis certificatul fiscal pentru achizitionarea unui voucher REMAT, dupa zeci de minute vorbite la telefon aproape zilnic, dupa mesaje sms, dupa mailuri transmise intre mine si reprezentantul firmei, dupa ce am primit datele masinii pt a.i face asigurare casco si rca si cand mai aveam 3 zile si mergeam sa ridic masina am fost sunat si anuntat foarte sec : "masina a fost vanduta. Ne pare rau".Desi in discutiile cu reprezentantul firmei am fost asigurat telefonic de mai multe ori ca masina a foat rezervata pe numele meu si nu pleaca nicaieri din showroom, in ultima discutie telefonica reprezentantul mi.a zis ca a avut o zi libera si un coleg de firma a vandut masina chiar in ziua aia. O minciuna si o scuza penibila. Nu este posibil si normala o astfel de abordare a clientului. Efectiv a fost bataie de joc.Va doresc numai bine si multa bafta cu masinutele voastre. Mi.a placut foarte mult Vitara...dar...asta e.
Hahaha.. sa suni la suzuki este ca si cum ai suna la dacia si ii intrebi de suzuki.... o doamna total de pe alta planeta o sa te indrume sa suni un dealer....
Nu rup sirul ideilor expuse, ci ma asez pe subiectul Noul Suzuki Vitara 2015. Asta pentru ca mi-a parut rau de colegul care a renuntat la Vitara. Si eu am fost aproape de acest punct, tot legat de atitudine dealeri. Nu este despre nume de Dealeri, marci auto, dar Noul Suzuki Vitara 2015 m-a determinat sa ajung aici. La capitolul dealeri sunt dezamagit de ce am gasit pana acum la Suzuki, in Bucuresti. Am testat si alte cateva modele de la alti producatori, dar , din nefericire, la Suzuki, senzatia de Alimentara de stat a fost cea mai puternica. Ma refer la lipsa de disponibilitate reala, nu atat la cunostinte. Desi la acest nivel, cand vinzi masini de 14-20.000 euro, cred ca este absolut necesar sa zambesti, sa deschizi gura si sa ai ce spune. Da, modul in care arata Suzuki Vitara si dotarile vs pret m-au adus aici. Am mers catre dealerul care a avut macar o atitudine ok. M-am informat eu in rest.Nu stiam de aceasta masinuta ( o zic cu drag) pana nu am intrat intamplator pe site, intrucat am vrut sa mai arunc un ochi la SX Cross (imi placuse SX4, dar portbagajul m-a oprit).
Atitudinea dealerilor din Bucuresti lasa intr-adevar de dorit. Pe scurt, in Bucuresti sunt 4 dealeri catre care am trimis initial emailuri pentru verificarea disponibilitatii efectuarii unui drive test. Ca orizont de timp era vorba de sfarsitul lunii aprilie-inceput de mai. Din 4 au raspuns 3 (dei de la Cobalcescu nu au raspuns nici pana azi - desi nu ar mai conta acum). Dupa aceea am plecat impreuna cu un coleg sa facem un drive test si sa discutam cu dealerii eventualele oferte. Am facut vizite la toti 4 si am inceput cu Cobalcescu ca ne era cel mai in drum. Aici nu primisera inca nici masini pentru drive test ia rin showroom aveau doar un S-Cross. Am lasat carti de vizita in ideea de a fi contactati in saptamana urmatoare - ceea ce nu s-a intamplat. A urmat Autonet. Aici tipul de la vanzari parea ceva mai dispus a ne da informatii si cunostea mai multe detalii. Am facut si noi pe "necunoscatorii" si am pus toate intrebarile posibile (asta dupa ce vazusem tot ce era publicat pe net pana la acea data despre New Vitara). Cand am cerut oferta pentru doua bucati varianta Spirit ne-a zis ca trebuie sa discutam. Pai de-aia eram acolo....ca sa discutam. Am lasat carti de vizita si ne-a mai sunat dupa o luna. A urmat Dageco - tipa de la vanzari nu era acolo dar era un alt domn. Am asteptat vreun sfert de ora pana a terminat cu alt client dupa care am cerut informatii despre Vitara. Toate bune si frumoase, agreasem cu privire la avans (ni se indicase parca undeva pe la 5%) insa la o zi dupa aceea primim mail de la colega tipului si ni se cere avans de 20% (WTF!!). Si chiar si o parte din cele discutate cu colegul ei nu mai erau valabile in discutia cu ea (ca de exemplu tichet rabla, termen de livrare) Asa am ajuns la Radacini. Aveam deja experienta unei colaborari cu ei. Tipa a fost foarte disponibila, am facut drive test, am discutat detaliile si asa au ramas. Am comandat 2 Vitara Spirit si cu exceptia intarzierii cu o saptamana lucrurile au decurs ok.Cam asta e atitudinea dealerilor din Bucuresti. Am inteles ca la Targu Mures lucrurile stau cu totul altfel.
Ti au oferit cei de la radacini ceva discount? Eu am acum un opel luat de la ei in 2010 si as fii curios daca ofera ceva discount pentru ca am fost clientul lor?