Autor Subiect: Probleme Start/Stop  (Citit de 69481 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline razordan88

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #280 : 02.Mai.2018, 06:43:11 p.m. »
La automată e mai ușor de controlat start-stop. Când pui frână, dacă nu apeși pedala până la fund ci doar atât cât să se oprească mașina,  nu intră sistemul în acțiune. La mine la Outback așa e și parcă am citit și pe aici că la fel e și la Vitara. :)
.   Confirm ca asa este la automata. Doar daca apesi frana pana la capat intra EASS.
  • Vitara S Allgrip AT
 

Offline dacbuc

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #281 : 25.Mai.2018, 03:11:10 p.m. »
Intre timp am construit si testat varianta miniaturizata a modulului 'EASS off' ce foloseste componente SMD.
Scuzati calitatea slabuta a cablajului (placuta zacea printr-un sertar de cativa ani). Daca sunt doritori, le pot da diagrama in format Eagle.
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU, toma, trl

Offline enicky

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #282 : 26.Mai.2018, 02:24:11 p.m. »
   Mi-ai amintit de vremurile cand desenam cablaje si copiam fel-de-fel de scheme din Tehnium.
Totusi mie nu mi se pare deloc complicat cand plec dimineata sa apas si pe butonul care anuleaza sistemul start-stop. Dar presupun ca tu te-ai distrat cu acest modul, l-ai facut in joaca, ceea ce altora li se pare ceva extraordinar ! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline dacbuc

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #283 : 26.Mai.2018, 06:50:51 p.m. »
 :) Ehee, perfect adevarat ce spui! Un pic de electronica, un strop de programare PIC-uri... aduceri aminte din vremuri mai... altfel!

De exemplu, chiar acum ma intrebam daca sa nu introduc si un al 2-lea timer in program: odata trecute cele 20 secunde si oprit EASS-ul, acesta sa fie reactivat dupa, sa zicem, 15 - 20 minute de rulaj (care sa compenseze descarcarea bateriei la pornirea la rece a motorului). Parca prea l-am desfiintat de tot si ma gandesc ca adevarul poate fi undeva la mijloc.

Intrebare:
Cam ce perioada de timp credeti ca ar fi cea mai potrivita pentru reactivarea EASS?
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline enicky

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #284 : 26.Mai.2018, 07:00:05 p.m. »
   Pe timp de iarna se activeaza mai putin/tarziu sau chiar deloc. In schimb vara se activeaza chiar si la 5min. de la plecarea din parcare. Ai mai putea sa te gandesti si la traseul zilnic/ frecvent pe care il faci : daca si cate semafoare sau treceri de pietoni ai in prima parte a drumului sau unde este de obicei aglomeratie mai mare, in primele 15min. sau catre finalul cursei.
     Adica sa-l personalizezi cumva. Ce-i drept, cred ca dupa cam 10min de mers se cam recupereaza pierderea de la pornire(cel putin vara).
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #285 : 26.Mai.2018, 07:20:45 p.m. »
Depinde de consumatori, cu ac-ul in plin si dezaburire uneori se activeaza si dupa 1/2 de ora
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline solymir

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #286 : 26.Mai.2018, 08:08:01 p.m. »
Dau și eu cu bâta în baltă: eu las să intre SS doar când văd că temperatura motorului e cea optimă de funcționare ( actul termometrului pe mijloc ). Cred că sistemele interne știu mai bine în ce stare e bateria decât noi și aș prefera ca SS să nu intre mai devreme din motive de temperatură, nu timp. Lucru care cred că se poate automatiza.
  • S-Cross Luxus Mineral Grey. Pentru ca Spirit AT nu exista...
 

Offline dacbuc

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #287 : 27.Mai.2018, 04:16:14 p.m. »
Mda, banuiesc ca sistemul este optimizat dpdv al parametrilor de activare EASS (si care in plus poate fi personalizat din setari: standard / economy / comfort). Parca prefer totusi sa am sistemul dezactivat implicit la pornirea motorului si sa il activez eu (cand?) la nevoie.
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline dacbuc

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #288 : 27.Mai.2018, 04:28:37 p.m. »
BTW, am doua module disponibile pentru cei interesati, ramase in urma crearii prototipului.
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 
The following users thanked this post: JMu

Offline JMu

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #289 : 27.Mai.2018, 05:22:10 p.m. »
@dacbuc Eu sunt interesat de unul. Plătesc, desigur. 🙂 Exista vreo variantă de a-l conecta fără să tai vreun fir? Aș vrea să îl pot scoate înainte de revizie. Eventual sa iau alt buton și să îl înlocuiesc cu totul?
  • S-Cross 1.4 Boosterjet MT Allgrip 2017 / Clio 1.2 TCe MT 2017