0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Hai să ne-nțelegem: pare suficient de rezonabil să presupui că fără acea siguranță mașina nu va porni. Eu doar sunt necredincios, și nu Toma. Și vreau nu o presupunere rezonabilă, ci o certitudine. Atât.
La fel cum pare total nerezonabil să presupui ca dacă scoți / arzi acea siguranță ai nevoie de tehnicienii de la NASA ca să mai pornești mașina. C'mon!
Exact... se ocheste butonul dintr-o privire scurta in partea stanga a volanului, mai jos de acesta si cand traficul o permite, se tine volanul cu mana dreapta iar mana stanga, cu indicele (aratatorul) intins, se duce catre buton apasandu-se scurt. Rezultatul este indicat pe tabloul de bord prin aprinderea si mentinerea aprinsa a martorului dedicat sistemului Stop-Start.
L.P. Mie imi vine mai usor cu degetul mijlociu decat cu aratatorul, sper ca nu-i problema !
in cazul masinilor suzuki ... exista o perioada de calibrare (in care masina nu functioneaza chiar ideal) dupa inlocuirea bateriei;
...toate "calculatoarele" sunt functionale pornite in secventa normala...